Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen på 17 mai sammen med typen og familien hans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17. mai er en litt classy høytidsdag på klesfronten. Om du har på deg kjoler á la "Linni Meister på nattklubb", tror jeg mange vil titte på deg. Og ikke på den positive måten :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første har jeg droppet. Syns den er fin, men kan forstå at du og andre kan mene at den ikke er passende å bruke på 17 mai, men kjole 2 kan bli fin med mørke strømper?

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Jeg syns ikke kjole nr 2 egner seg som en kjole til 17. mai. Den er som andre sier en kjole som passer seg mer som en nattklubbkjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart du kan bruke sort kjole på 17-mai. Poenget her er at de kjolene du linker til, uavhengig av farge, ser billig og utfordrende ut. Særlig den første der man ser hele siden til modellen.

For å være ærlig så ser begge kjolene horete ut.

Men jeg skal ikke bestille kjolen med "cut-outs", at det ser horete er jeg ikke enig i! Det er mange som bruker sånne kjoler fortiden, men skal som sagt ikke bestille den.
Den andre kjolen skal jeg style annerledes enn modellen har gjort på bildet.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Skal feire 17 mai sammen med typen og familien hans. Familien hans er kultiverte, konservative og kristne i tillegg, så jeg hadde problemer med å finne antrekk som jeg kan bruke den dagen. Samtidig er det viktig at jeg kan bruke kjolen senere også. Spurte typen min og han var enig i at "den lille sorte" kan fint gå.
Skulle bestille denne kjolen, men typen mente den var for avsørende, noe den ikke er, men jeg hørte på han. http://www.superkul.no/svart-glitrende-kjole-m-cut-outs-i-siden
Har nå funnet denne kjolen som jeg skal ha! Viktig å få med at jeg skal bruke svarte strømpebukser og svarte hæler http://www.superkul.no/svart-blondekjole-m-paljetter
Hva syns dere?

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Begge kjolene ser ut som halloween kostymer i Slutville

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du burde først bytte side du ser på, superkul har stort sett ikke klær å gå i..

For det andre, er det noe du ikke føler at passer seg å gå med sammen med familien hans, så passer det seg ikke ellers heller, hvertfall ikke på en 17. mai!

Ville holdt meg langt unna klærne på superkul.no. Huff, det blir så...tacky? :roll:

Superkul har fine klær, så klart det tackye klær også, men du finner mye fint også. Den lille sorte var "safe" valg, trodde jeg..

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er den.Den passer ikke på 17 mai.

Hva med mørke strømper og nøytrale sko? Skal også ha en jakke over.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at du skriver at familien hans er kristne og konservative, også linker du til de kjolene der? :rolleyes: Jeg tror du prøver å lure oss.

Det er nettopp derfor det er vanskelig å finne kjole. Vil ikke se "horete" ut, men samtidig vil jeg ikke se ut som en nonne heller. Liker å føle meg fin, og det gjør jeg ikke med lange kjoler som dekker alt.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo alt for avslørende selv på nattklubb sier nå jeg. Gå for en kjole som ikke er så kort samtidig som at du ikke skal vise for mye hud. Om du absolutt ikke klarer å bruke lang kjole kan du bruke f.eks en kjole som dette:

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/kjoler/ax-paris-1107/daisy-neck-skater-dress-109235-14/

Den første har jeg droppet. Syns den er fin, men kan forstå at du og andre kan mene at den ikke er passende å bruke på 17 mai, men kjole 2 kan bli fin med mørke strømper?



Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Jeg skjønner ikke hvorfor du absolutt MÅ ha på en kjole du ser mest mulig tacky ut i jeg da, spesielt på en dag som 17 mai. Om du ikke kan bruke en kjole som ikke avslører absolutt alt så er det kanskje like greit å bare bruke bukse og en fin topp?



Anonymous poster hash: 016a1...4ce
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Dette er jo alt for avslørende selv på nattklubb sier nå jeg. Gå for en kjole som ikke er så kort samtidig som at du ikke skal vise for mye hud. Om du absolutt ikke klarer å bruke lang kjole kan du bruke f.eks en kjole som dette:

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/kjoler/ax-paris-1107/daisy-neck-skater-dress-109235-14/

Jeg skjønner ikke hvorfor du absolutt MÅ ha på en kjole du ser mest mulig tacky ut i jeg da, spesielt på en dag som 17 mai. Om du ikke kan bruke en kjole som ikke avslører absolutt alt så er det kanskje like greit å bare bruke bukse og en fin topp?

Anonymous poster hash: 016a1...4ce

Tror TS troller jeg altså. Her sier hun at foreldrene til typen er kjempekonservative og så viser hun frem de mest vulgære kjolene hun kan finne og spør om det er greit å gå i det sammen med disse menneskene... Hallo

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo alt for avslørende selv på nattklubb sier nå jeg. Gå for en kjole som ikke er så kort samtidig som at du ikke skal vise for mye hud. Om du absolutt ikke klarer å bruke lang kjole kan du bruke f.eks en kjole som dette:

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/kjoler/ax-paris-1107/daisy-neck-skater-dress-109235-14/

Jeg skjønner ikke hvorfor du absolutt MÅ ha på en kjole du ser mest mulig tacky ut i jeg da, spesielt på en dag som 17 mai. Om du ikke kan bruke en kjole som ikke avslører absolutt alt så er det kanskje like greit å bare bruke bukse og en fin topp?

Anonymous poster hash: 016a1...4ce

Syns ikke man absolutt behøver lang kjole på 17. mai. Mange korte kjoler, som f.eks. den du linker til (som forresten var utrolig søt!), trenger ikke være slutty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nettopp derfor det er vanskelig å finne kjole. Vil ikke se "horete" ut, men samtidig vil jeg ikke se ut som en nonne heller. Liker å føle meg fin, og det gjør jeg ikke med lange kjoler som dekker alt.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Det finnes faktisk veldig mye mellom hore og nonne. Hadde jeg sett en person med en av de kjolene du linket til på 17 mai hadde jeg tatt henne for en hore. Du trenger ikke bruke en kjole som er helt lang om du ikke vil det, men bruk en kjole som dekker over kløft og rumpe og som ikke er for stram eller viser for mye hud.

Anonymous poster hash: 016a1...4ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har grusom klessmak, og at du ikke burde drite på nasjonaldagen med å gå i kjole fra superkul aka superslut.



Anonymous poster hash: a508c...05f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror TS troller jeg altså. Her sier hun at foreldrene til typen er kjempekonservative og så viser hun frem de mest vulgære kjolene hun kan finne og spør om det er greit å gå i det sammen med disse menneskene... Hallo

Jeg tror egentlig ikke TS troller. For et kjedelig trolletema isåfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...