Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen på 17 mai sammen med typen og familien hans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal feire 17 mai sammen med typen og familien hans. Familien hans er kultiverte, konservative og kristne i tillegg, så jeg hadde problemer med å finne antrekk som jeg kan bruke den dagen. Samtidig er det viktig at jeg kan bruke kjolen senere også. Spurte typen min og han var enig i at "den lille sorte" kan fint gå.
Skulle bestille denne kjolen, men typen mente den var for avsørende, noe den ikke er, men jeg hørte på han. http://www.superkul.no/svart-glitrende-kjole-m-cut-outs-i-siden
Har nå funnet denne kjolen som jeg skal ha! Viktig å få med at jeg skal bruke svarte strømpebukser og svarte hæler http://www.superkul.no/svart-blondekjole-m-paljetter
Hva syns dere?


Anonymous poster hash: 3b53c...fb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av kjolene passer til 17-mai! Kanskje hvis du skal ut på nattklubb om kvelden...

Begge kjolene ser harry og billige ut.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av kjolene passer til 17-mai! Kanskje hvis du skal ut på nattklubb om kvelden...

Begge kjolene ser harry og billige ut.

Kan man ikke bruke en svart kjole på 17 mai? Kjolen er kanskje kort, men jeg har tenkt til å bruke svarte strømpebukser, sånn at jeg ser mer påkledd ut. Det er også viktig at jeg kan bruke kjolen også etter 17 mai.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første kjolen skal jeg ikke bestille, da typen ikke syns den er passende, og jeg er litt enig. Men kjole nr 2 er ikke så ille?



Anonymous poster hash: 3b53c...fb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første ville jeg absolutt droppet. Spesielt med tanke på at familien hans er konservativ og kristen. Jeg må være ærlig å si at jeg ikke er særlig fan av alternativ nr 2 heller. Den er litt for sexy for min smak. Jeg ville valgt noe som er litt mindre avslørende. Begge kjolene var egentlig ganske harry.

Du velger jo selvfølgelig helt selv hva du går med, og i teorien burde man jo ikke bry seg om hva andre synes, men forbered deg på at det nok vil bli snakk om antrekket ditt dersom du velger noen av disse kjolene. Det kan jo være greit å ha et ok forhold til svigerfamilien.

Ta en titt på nelly.com, det er utrolig mange fine kjoler der. Jeg tror mange av de kjolene fra den siden du har linka til blir nok litt for sexy for svigermor og svigerfar.

Endret av drue
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man ikke bruke en svart kjole på 17 mai? Kjolen er kanskje kort, men jeg har tenkt til å bruke svarte strømpebukser, sånn at jeg ser mer påkledd ut. Det er også viktig at jeg kan bruke kjolen også etter 17 mai.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Såklart du kan bruke sort kjole på 17-mai. Poenget her er at de kjolene du linker til, uavhengig av farge, ser billig og utfordrende ut. Særlig den første der man ser hele siden til modellen.

For å være ærlig så ser begge kjolene horete ut.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du burde først bytte side du ser på, superkul har stort sett ikke klær å gå i..

For det andre, er det noe du ikke føler at passer seg å gå med sammen med familien hans, så passer det seg ikke ellers heller, hvertfall ikke på en 17. mai!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Den første kjolen skal jeg ikke bestille, da typen ikke syns den er passende, og jeg er litt enig. Men kjole nr 2 er ikke så ille?

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Jo det er den.Den passer ikke på 17 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at du skriver at familien hans er kristne og konservative, også linker du til de kjolene der? :rolleyes: Jeg tror du prøver å lure oss.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Har du to hoder og et tre voksende på ryggen TS?

Mistenker det jeg også.

Om du skulle være seriøs, ts så vil jeg gi deg et tips; dersom du ønsker å imponere din konservative svigerfamilie så kjøper du ikke klær på superkul.no.

Endret av New_Girl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke tatt noen av de kjolene for å møte svigers.



Anonymous poster hash: 39e05...5e9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fine kjoler, men ikke svigerfamilie-fine.

Kan man ikke bruke en svart kjole på 17 mai? Kjolen er kanskje kort, men jeg har tenkt til å bruke svarte strømpebukser, sånn at jeg ser mer påkledd ut. Det er også viktig at jeg kan bruke kjolen også etter 17 mai.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta et sort skjørt og en bluse over. Da har du klær du kan sette sammen senere også.

Synes ingen av kjolene passet på 17.mai med konservativ familie.. Hadde det vært 17.mai bare med venner hadde det vært noe annet, men ikke med tog og selskap dagtid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første ville jeg absolutt droppet. Spesielt med tanke på at familien hans er konservativ og kristen. Jeg må være ærlig å si at jeg ikke er særlig fan av alternativ nr 2 heller. Den er litt for sexy for min smak. Jeg ville valgt noe som er litt mindre avslørende. Begge kjolene var egentlig ganske harry.

Du velger jo selvfølgelig helt selv hva du går med, og i teorien burde man jo ikke bry seg om hva andre synes, men forbered deg på at det nok vil bli snakk om antrekket ditt dersom du velger noen av disse kjolene. Det kan jo være greit å ha et ok forhold til svigerfamilien.

Ta en titt på nelly.com, det er utrolig mange fine kjoler der. Jeg tror mange av de kjolene fra den siden du har linka til blir nok litt for sexy for svigermor og svigerfar.

Den første har jeg droppet. Syns den er fin, men kan forstå at du og andre kan mene at den ikke er passende å bruke på 17 mai, men kjole 2 kan bli fin med mørke strømper?

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge kjolene så billige ut. Egner seg ikke for 17 mai. Det er nattklubbkjoler begge to etter min mening.

Anonymous poster hash: 2fe47...b74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...