Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen på 17 mai sammen med typen og familien hans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror TS troller jeg altså. Her sier hun at foreldrene til typen er kjempekonservative og så viser hun frem de mest vulgære kjolene hun kan finne og spør om det er greit å gå i det sammen med disse menneskene... Hallo

Enten er hun 15 år og oppmerksomhetssyk og det er derfor hun bruker slike kjoler, eller så er hun et troll som du sier ja.

Anonymous poster hash: 016a1...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ts troller. Ingen oppegående ville stille i en sånn kjole 17. Mai når dagen skal tilbringes med konservative svigerforeldre. I tilleg så skjønner man jo at man ikke rekke å få pakken tilsendt fra en nettbutikk når det er onsdag kveld og den må være ankommet på fredag.

Anonymous poster hash: e8d58...4ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skal ikke bestille kjolen med "cut-outs", at det ser horete er jeg ikke enig i! Det er mange som bruker sånne kjoler fortiden, men skal som sagt ikke bestille den.
Den andre kjolen skal jeg style annerledes enn modellen har gjort på bildet.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Selv om det er mange som kler seg horete, betyr det ikke at det ser mindre horete ut :P

Men det er faktisk sjeldent jeg ser folk i superkorte kjoler på utesteder også. De fleste har fått med seg at de ikke blir tatt seriøst når de bruker sånne kjoler, og bruker litt mer anstendige kjoler, men de aller fleste bruker bukser med mindre det er midt på sommeren.

Så kjære deg for din egen del, prøv å ha på deg noe du blir tatt seriøst i. Spesielt på 17 mai.

Anonymous poster hash: 016a1...4ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ts troller. Ingen oppegående ville stille i en sånn kjole 17. Mai når dagen skal tilbringes med konservative svigerforeldre. I tilleg så skjønner man jo at man ikke rekke å få pakken tilsendt fra en nettbutikk når det er onsdag kveld og den må være ankommet på fredag.

Anonymous poster hash: e8d58...4ae

Joda, dersom man bestiller ekspress over natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skal ikke bestille kjolen med "cut-outs", at det ser horete er jeg ikke enig i! Det er mange som bruker sånne kjoler fortiden, men skal som sagt ikke bestille den.
Den andre kjolen skal jeg style annerledes enn modellen har gjort på bildet.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Hvor gammel er du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å anklage meg for å være troll og å kalle meg for horete, kan dere være saklige og tenke litt på hvordan dere ordlegger dere?
Som jeg har skrevet flere ganger, så SKAL jeg har på sorte strømper, nøytrale pumps og en jakke over. Det vil ikke se "horete" ut?
Jeg har bestilt kjoler fra superkul.no og før har det bare tatt 24 timer før jeg har fått levering på døra. Bor forøvrig i Oslo.


Anonymous poster hash: 3b53c...fb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg har skrevet flere ganger, så SKAL jeg har på sorte strømper, nøytrale pumps og en jakke over. Det vil ikke se "horete" ut?
.
Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Jo det tror jeg

Anonymous poster hash: 39e05...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

troll? noen som skal til konservative svigerforeldre leter vel virkelig ikke på superkul.no..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kan man ikke bruke en svart kjole på 17 mai? Kjolen er kanskje kort, men jeg har tenkt til å bruke svarte strømpebukser, sånn at jeg ser mer påkledd ut. Det er også viktig at jeg kan bruke kjolen også etter 17 mai.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Joda, det kan du.... om du ønsker å bli uglesett av dem du kaller din svigerfamilie så kan du helt fint bruke den kjolen.

Nå tror jeg vel ærlig talt at antallet tråder hvor TS vil bruke kjole fra en herved ikke navngitt butikk har blitt såpass mange at jeg tror antallet grovt overstiger antallet unge menn fra dannede, konservative, kristne familier som har funnet seg unge kvinner med den smaken som her legges frem....

Så er antageligvis krisen avblåst, - fordi nå er det onsdag kveld og kjolen må være på postkontoret i overimorgen for at den eventuelt skulle kunne brukes på 17.mai.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

I stedet for å anklage meg for å være troll og å kalle meg for horete, kan dere være saklige og tenke litt på hvordan dere ordlegger dere?

Som jeg har skrevet flere ganger, så SKAL jeg har på sorte strømper, nøytrale pumps og en jakke over. Det vil ikke se "horete" ut?

Jeg har bestilt kjoler fra superkul.no og før har det bare tatt 24 timer før jeg har fått levering på døra. Bor forøvrig i Oslo.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Uansett hvordan du styler den så vil det fortsatt være en kort kjole med paljetter. Flott for nyttårsaften eller en tur på byen, men den passer seg ikke verken på 17. Mai eller besøk hos Svigers.

Men du virker jo fast bestemt på å ha akkurat denne kjolen uansett hvor mange svar du får som råder deg til det motsatte, så da vet jeg ikke helt hva du vil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skal ikke bestille kjolen med "cut-outs", at det ser horete er jeg ikke enig i! Det er mange som bruker sånne kjoler fortiden, men skal som sagt ikke bestille den.
Den andre kjolen skal jeg style annerledes enn modellen har gjort på bildet.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Selvom alle hopper utfor stupet så gjør vel ikke du det og? Om du virkelig har så mange som gjør det som du kjenner så gå foran med et godt eksempel!

Superkul har fine klær, så klart det tackye klær også, men du finner mye fint også. Den lille sorte var "safe" valg, trodde jeg..

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Den lille sorte er ikke et problem å bruke i det hele tatt, men du vet hva det er?

Den lille sorte er en knekort kjole som brukes til fest eller ved andre anledninger når man ønsker et pent antrekk. I tillegg til at plagget er svart, kjennetegnes det ofte av eleganse

Synes du de du har linket til passer inn i det?

Det er ikke fint eller sexy og vise frem alt man har av hud, er så mye bedre å kunne dekke seg litt til, tenk prinsippet enten eller. Enten viser du hud på overdelen av kroppen, eller så viser du hud på underdelen av kroppen, altså kort kjole.

Synes du hvertfall skal finne deg en knelang kjole jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å anklage meg for å være troll og å kalle meg for horete, kan dere være saklige og tenke litt på hvordan dere ordlegger dere?

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Er vel ingen som har kalt deg personlig for horete, men kjolen er horete og du vil se horete ut i den.

Og jo, det vil se like ille ut med en slik kjole på 17 mai selv med svart strømpebukse og jakke.

Anonymous poster hash: 016a1...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ts troller. Ingen oppegående ville stille i en sånn kjole 17. Mai når dagen skal tilbringes med konservative svigerforeldre. I tilleg så skjønner man jo at man ikke rekke å få pakken tilsendt fra en nettbutikk når det er onsdag kveld og den må være ankommet på fredag.

Anonymous poster hash: e8d58...4ae

Signerer denne. Skjønner det jo straks man klikker seg inn på det første bildet. Helt overrasket over alle som har bitt på.

Anonymous poster hash: 08e0e...55a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Du skulle lure oss nå, trodde du? Du er den samme som spurte om vi syntes de kjolene du linket til og tenkte å bruke på 17. mai, var horete. Jeg husker ikke overskriften nøyaktig. De du nå linker til, passer fint natterstid på strøket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å anklage meg for å være troll og å kalle meg for horete, kan dere være saklige og tenke litt på hvordan dere ordlegger dere?
Som jeg har skrevet flere ganger, så SKAL jeg har på sorte strømper, nøytrale pumps og en jakke over. Det vil ikke se "horete" ut?
Jeg har bestilt kjoler fra superkul.no og før har det bare tatt 24 timer før jeg har fått levering på døra. Bor forøvrig i Oslo.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Du vil jo ikke høre! :bond:

Hvorfor spørre hva vi synes?

JO den kjolen vil fremdeles se horete, vulgær og upassende ut, selv om du har på strømper og jakke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Superkul har fine klær, så klart det tackye klær også, men du finner mye fint også. Den lille sorte var "safe" valg, trodde jeg..

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Da har du ikke begrep om hva er passende til forskjellige anledninger. Puppene velter nesten over på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skulle lure oss nå, trodde du? Du er den samme som spurte om vi syntes de kjolene du linket til og tenkte å bruke på 17. mai, var horete. Jeg husker ikke overskriften nøyaktig. De du nå linker til, passer fint natterstid på strøket.

Det var ikke meg og har ingenting å gjøre i denne tråden.

Er folk virkelig så frekke og slemme mot fremmede folk de aldri har møtt før? Jeg er faktisk oppriktig lei meg, og det er nok siste gangen jeg spør om hjelp her.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å anklage meg for å være troll og å kalle meg for horete, kan dere være saklige og tenke litt på hvordan dere ordlegger dere?
Som jeg har skrevet flere ganger, så SKAL jeg har på sorte strømper, nøytrale pumps og en jakke over. Det vil ikke se "horete" ut?
Jeg har bestilt kjoler fra superkul.no og før har det bare tatt 24 timer før jeg har fått levering på døra. Bor forøvrig i Oslo.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

hvis noen hadde sagt meg at den kjolen kan bli styggere,hadde jeg ikke trodd på han. Men når du sier at du tillegg vil legge til pumps så tror jeg det.

Forresten: alt på "superkult" er dritstygt.

Anonymous poster hash: a3326...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvis du vil at de skal få en feil oppfatning av deg så kan du jo gå i de kjolene. Finn heller noe som er litt mindre slut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Grusomme og passer ikke til noe som helst, for å være helt ærlig. Kanskje hvis du skal prostituere deg.

Jeg synes ikke svart kjole passer på 17. mai, uansett hvordan den ser ut. Jeg bruker ikke svart på denne tiden av året. Det er da så mye flott å få i andre farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...