Gå til innhold

Bind eller tampong?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei det gjør det ikke. Bindet er inni buksa og de fleste vasker seg og bytter ofte. Jeg har en "fin" nese og luker alt men jeg har aldri kjent menslukt av noen!

Jeg lukter det ihvertfall ofte. Og vi er bare kvinner på jobben, og jeg kjenner blid-osen av de som bruker bind.

Anonymous poster hash: 0139c...e2b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lukter det ihvertfall ofte. Og vi er bare kvinner på jobben, og jeg kjenner blid-osen av de som bruker bind.

Anonymous poster hash: 0139c...e2b

Du har en god fantasi, det er ihvertfall sikkert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en god fantasi, det er ihvertfall sikkert.

Dette er vel noe av det mest usaklige jeg har fått slengt mot meg i dag. En kollega oser blid, vi jobber på sykehjem med mye gåing fram og tilbake og blir svette. I lunsjen sier hun at mensen kom i går. Ja heg lukter det, tenker jeg i mitt stille sinn. Bind er etter min mening grisete.

Anonymous poster hash: 0139c...e2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT, men det er f*** meg den j****ligste lukten ever! Å komme inn i en svett spinningssal og en eller annen der inne har mensen, bruker binn og har svettet opp i det. Urg! Blir helt dårlig bare av tanken. Jeg har faktisk måttet gå fra en spinningtime pga menslukt....

Anonymous poster hash: 409b5...6b6

Æsj :spy:

Jeg bruker imidlertid alltid tampong når jeg trener, ellers blir det veldig klamt og jeg føler meg ekkel..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker tøybind, har aldri prøvd tampong. Brukte vanlige bind tidligere, men gikk over til tøybind fordi jeg fikk utslett av vanlige bind + at det lett blir klamt og begynner å lukte av vanlige bind.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis den er vanskelig å få på plass setter du den ikke inn riktig. Den skal langt inn og vippes bakover. Og den er ikke som en propp, den suger opp blodet.

Har ikke brukt bind siden 12-13årsalderen, er nå 33. Kunne ikke tenke meg å gå med et blidbad i trusa, svett ig stinkende. Nei slikt svineri heres jeg rett og slett ikke. Har mang en gang luktet at andre kvinner går rundt med et fullt og svett mensen-bind. Æsj.

Hva gjør du hvis du må sitte lenge? Hva om det kryper bakover og setter flekker på skinka? Går du med digre natt-bind? Hva med når du skal pynte deg? Eller bruke bunad? Jeg ville aldri i livet gått på dass i bunad med ett fullt bind i trusa, å risikere å ødelegge hele bunaden!

Anonymous poster hash: 0139c...e2b

Vet det ikke faktisk fungerer som en propp. Men kan tenke meg at det uansett vil renne gjennom fort så mye som jeg blør. De dagene prøver jeg forsåvidt å holde meg inne, siden jeg er en av de som må gå på smertestillende på resept og svimer av, osv. Jeg bytter bind ofte, har på passende truser, vasker meg ofte, går på do ofte, har med meg intimservietter hvis jeg må ut. Jeg har enda ikke fått permanente flekker på skinka, og hvis jeg får det går det nok av i dusjen uten videre hysterier.

På disse dagene ligger jeg som regel og kaldsvetter alene, med smertestillende/feberfantasier, og prøver å ikke spy utover gulvet, og tar ikke del i feiringer som krever bunad. Resten av dagene jeg har mensen har jeg normalt med blødning og følger ca. samme råd, går ut og putter på meg bunaden. (Jeg har enda ikke ødelagt den.) Og jeg gnir ikke musa mi i trynet på forbipasserende, så lukt er ikke et problem. :opplyser:

Anonymous poster hash: 3bd73...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tampong over bind any day. Jeg synes personlig at bind er direkte ufyselig og ekkelt, føler jeg får rundt og marineres sakte i mitt eget mensblod fra det øyeblikket første dråpen treffer bindet til jeg får skifta det. Og så kan jeg virkelig kjenne hvordan mensblodet renner ut av skjeden, og den følelsen er bare hæslig, så jeg foretrekker definitivt tamponger.
Bruker Ellen tampongene som man får på apoteket. De er litt dyrere enn de vanlige, men inneholder melkesyrebakterier, så jeg slipper å gå rundt og klø oppi slufsa. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bind fordi tampong syns jeg er ubehagelig. Og jeg trenger ikke høre "Da har du den ikke langt nok inn" fordi jeg har det, men det er ukomfortabelt uansett. Psykisk probably, men jeg misliker å gå rundt med noe langt inn i hullet mitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bind, da tampong er fryktelig vondt for meg. Så lenge man bytter ofte, trenger det ikke å lukte noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker tampong. Noen ganger bruker jeg bind istedenfor de siste dagene, siden jeg ofte blir litt sår og ikke blør mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest devy79

Jeg blør så infernalsk masse de første to-tre dagene at jeg må ha tampong + bind, og bytte hver time (annenhver) dag to og tre. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alltid Tampong.

Synes det er så ekkelt å gå med bind. Klamt og ubehagelig er det. Verste er vel når jeg har sittet en stund og skal reise meg opp igjen. Da kjenner jeg det renner mesen ned i bindet. Eeeew :spy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker bare tampong om dagen, og tampong og bind de første nettene. Ellers bare tampong. Bind syns jeg blir for mye søl, men jeg blør ganske mye de første dagene, så da hender det tampongen lekker om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Bruker kun bind.

Kan ikke bruke tampong. Eneste gangenr jeg skulle ønske jeg kunne bruke tampong er når man ligger på stranden om sommeren og ikke kunne bade, men det blir en vanesak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva bruker du? Hvorfor?

Jeg bruker kun tampong om dagen, og bind om natten. Før så brukte jeg kun bind.Nå kan jeg ikke fatte hvordan jeg orket det.

Anonymous poster hash: 60743...477

Bruker begge deler, dessverre flommer blodet her de første dagene, så det holder ikke med bare tampong.

Anonymous poster hash: f2904...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun bind.

Kan ikke bruke tampong. Eneste gangenr jeg skulle ønske jeg kunne bruke tampong er når man ligger på stranden om sommeren og ikke kunne bade, men det blir en vanesak

Jeg ble litt nysgjerrig. Hvorfor kan du ikke bruke tampong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt p-sprøyte og p-stav de siste årene så jeg har ikke lenger mensen, men før det blødde jeg enormt mye de første dagene.. Så da måtte jeg bruke bind, tampong og ALLTID svart tights for jeg blødde så mye at jeg blødde igjennom etter bare 2 timer... Slitsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...