Gå til innhold

Venninnen min vil at jeg skal prøve meg på forloveden hennes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes situasjonen er ganske ille allerede - at han i det hele tatt har en aktiv profil på siden, og chatter med jenter som søker å treffes. Jeg hadde regnet dette som grunn til å dumpe en kjæreste, helt dønn seriøst.

Jeg skjønner egentlig ikke poenget med å dra dette noe lengre. Er det sånn at du faktisk må se han ha sex med en annen person før han er utro? I mine øyne har han tabbet seg ut allered - ingenting tilsier at dette her er en god fremtidig ektemann. Bye bye, baby liksom.

Nei, men den perfekte konfrontasjonen hadde vært om HUN faktisk møtte ham i stedet for dama han vil ha seg et nyp med. Tenk så nedverdigende.

Revenge is a dish best served cold.

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du ikke møte han først, for å være sikker på at det er han?

Anonymous poster hash: 47843...391

Det kan faktisk venninnen min være med på. Jeg vil ikke holde henne utenfor lenger.

Rs.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Nei, så nettopp på FB at de er på besøk hos søsteren hans. >:/ Skal ringe henne i kveld! Nå er det på tide å oppdatere henne. Hun kommer til å bli så lei seg, men enda mer forbannet, om jeg kjenner henne rett. Gud så sinna jeg er. Men å så bra at vi fant ut av dette før de begynte å planlegge bryllupet, sette dato og sånt.

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

Sitter han på FL og svarer deg mens han er hos søstera si? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan faktisk venninnen min være med på. Jeg vil ikke holde henne utenfor lenger.

Rs.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

Jeg forstår. Bare hun ikke røper at hun vet, før dere får tatt han på fersken

Anonymous poster hash: 47843...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det minste jeg kan bidra med, TS :hug:

Ansiktet mitt er jo ikke akkurat så hellig at ingen får se den :fnise:

Men fy fader. FOR et svin! Jeg syns at selv om han kanskje får kalde føtter og ikke møter deg, så burde venninna di droppe svinet. Dette er etter min mening utroskap. Om han uansett skulle ha noe bilde, så vet du hvem du skal kontakte! Og forresten, hvor gammel er han og venninna di?

Edit: skrivefeil

Søte deg. :,)

De er i slutten av 20-årene.

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter han på FL og svarer deg mens han er hos søstera si? :klo:

Vet ikke om han var der da han svarte. Har ikke fått svar på en stund nå.

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte deg. :,)

De er i slutten av 20-årene.

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

Er vel ikke noe aldersgrense for svineri ... Huff. Oppdater oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker nå blir jeg sittende her å oppdatere i hele kveld. Hadetbra eksamenslesing.



Anonymous poster hash: ed585...db2
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, denne tråden gjør meg dårlig. Ikke fordi det var teit å lure forloveden - men fordi han bare bekrefter alle mine fordommer mot menn.

Herregud, mannen skal liksom gifte seg med jenten han elsker høyest på jorden, men gjør det der. Jeg har ett ord - TRAGISK.

Men bra for venninnen til trådstarter. Nå får hun vite hvordan forloveden egentlig er som person. Men skjønner at hun vil bli skuffet - hallo, JEG ble skuffet over fyren her jeg sitter.

Shitty mannfolk.

Jeg og noen venninner skulle teste dette ut for noen år siden. Skrev forførende brev til menn vi visste var i forhold for å bekrefte at nesten alle menn biter på.

Vel, det var kun EN som avslo av flere hundre!!

Hadde også et veddemål på byen om å forsøke og nedlegge gifte menn og bevise det samme.

Der var det også bare en som var litt avvisende. men jeg fikk bli med han på fest og greier. Men jeg merket at han var ille til mote, så jeg trakk meg.

Får bare håpe at min kjæreste er en av de små prosentene som er trofast

Anonymous poster hash: 43802...2be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper karmaen tar han i ræva etter at hun har forlatt ham. Og gi venninna di en god klem fra meg!

Venter spent på oppdatering :popcorn:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og noen venninner skulle teste dette ut for noen år siden. Skrev forførende brev til menn vi visste var i forhold for å bekrefte at nesten alle menn biter på.

Vel, det var kun EN som avslo av flere hundre!!

Hadde også et veddemål på byen om å forsøke og nedlegge gifte menn og bevise det samme.

Der var det også bare en som var litt avvisende. men jeg fikk bli med han på fest og greier. Men jeg merket at han var ille til mote, så jeg trakk meg.

Får bare håpe at min kjæreste er en av de små prosentene som er trofast

Anonymous poster hash: 43802...2be

Det sies at 1 av 3 er utroe (gjelder begge kjønn)

Anonymous poster hash: 47843...391

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I.... am.. shocked. :hakeslepp:

Me 2

Så i teorien er ett av tre par trofaste begge to, og i de to andre forholdene er en av de utroe, eller:

To trofaste par og et par som er utroe begge to.

Anonymous poster hash: 47843...391

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fy flate, det her er så mannesvin som det går an å få det. Det ultimate hadde vært om hun hadde møtt ham, som flere over her sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for ramme alvoret at jeg vurderer å bli lesbisk. Jeg har null tro på mannfolk lengre. Menn er noen dumme, dumme dyr.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for ramme alvoret at jeg vurderer å bli lesbisk. Jeg har null tro på mannfolk lengre. Menn er noen dumme, dumme dyr.

Både kvinner og menn er utroe...

Anonymous poster hash: 47843...391

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...