Gå til innhold

Venninnen min vil at jeg skal prøve meg på forloveden hennes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt er litt rotete for meg, kan noen oppsummere til nå?

Anonymous poster hash: b93ac...d7a

Ts tok kontakt med mannen. Mannen svarte, og viste interesse. TS spurte om å møtes, og han sa seg enig i det. Så nå har TS fortalt venninna si, og hun sa hun skal prøve å ikke avsløre alt for svinet så de kan finne ut av hva de skal gjøre videre. Mer vet vi ikke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper dette er troll, men tviler på det.

Så utrolig trist for venninnen din! Håper det faktisk kan ordne seg..

Hold oss oppdatert TS!

Lykke til!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts tok kontakt med mannen. Mannen svarte, og viste interesse. TS spurte om å møtes, og han sa seg enig i det. Så nå har TS fortalt venninna si, og hun sa hun skal prøve å ikke avsløre alt for svinet så de kan finne ut av hva de skal gjøre videre. Mer vet vi ikke :)

Gjøre videre? Fy faen, dette blir verre og verre. Hun har fått den informasjonen hun trenger, men det er tydeligvis ikke nok. Snakker vi fysisk vold her eller?

Jeg vil bare advare TS om mulige konsekvenser av denne type handlinger de nå skisserer. Dette er ikke lenger en forsettlig reaksjon, men en overlagt en. Bare husk på at også de utro har rettsvern, og jeg kan lett se for meg flere måter å angrepe dette på rettslig hvis det går for langt. Injuriesøksmål er det noe som heter. Fordi mannen har nemlig ikke brutt noen lov.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som skriver at dere gleder dere til å høre fortsettelsen; hva er det dere gleder dere til? Blir det så vanvittig spennende når han endelig bekrefter hvilken skamløs drittsekk han er? Når Ts sin venninnes hverdag kollapser rundt henne?

Ærlig talt, dere er da voksne mennesker! Dere høres jo ut som tenåringer som gleder seg til neste episode av Paradise Hotel. Mange av dere gir uttrykk for at dette er ren underholdning for dere. Er livene deres så lite innholdsrike at dere heller venter i spenning på å få bekreftet at en eller annens forlovede er utro?

Tenk på enkeltpersonene som er involvert i dette. Når Ts og venninnen endelig får det bekreftet om han er utro eller ikke får vi alle de saftige detaljene om hvordan denne dramatiske konfrontasjonen fant sted. Deretter blar vi videre blant tråder om samliv og relasjoner, imens Ts sin venninne sitter igjen med en nesten uutholdelig smerte.

Jeg mener at dette ikke egner seg som et tråd på et nettforum hvor brukere skriver om hvordan de sitter klistret foran pc-skjermen med popcorn.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøre videre? Fy faen, dette blir verre og verre. Hun har fått den informasjonen hun trenger, men det er tydeligvis ikke nok. Snakker vi fysisk vold her eller?

Jeg vil bare advare TS om mulige konsekvenser av denne type handlinger de nå skisserer. Dette er ikke lenger en forsettlig reaksjon, men en overlagt en. Bare husk på at også de utro har rettsvern, og jeg kan lett se for meg flere måter å angrepe dette på rettslig hvis det går for langt. Injuriesøksmål er det noe som heter. Fordi mannen har nemlig ikke brutt noen lov.

Synes du drar ting ekstremt ut. Det er jo ikke snakk om å skade mannen. Det har vært snakk om å ordne et møte og så skal forloveden møte opp istedenfor TS. Ser ikke hvordan du skulle angrepet det rettslig.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest .-L-.

Forstår heller ikke hvorfor man skal lage et videre plott for å "ta han". Han er allerede blitt tatt med buksene nede, hvorfor ikke konfrontere han med en gang?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg er midt inne i noe greier her. Alltid greit med klarhet. Med mindre man liker uklarhet da.

Cop out-svar.

Anonymous poster hash: b2a36...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du drar ting ekstremt ut. Det er jo ikke snakk om å skade mannen. Det har vært snakk om å ordne et møte og så skal forloveden møte opp istedenfor TS. Ser ikke hvordan du skulle angrepet det rettslig.

Og hva i all verden er hensikten med dette? For å gjøre det så melodramatisk som mulig modellert i god hollywood-ånd? Jeg ler meg skakk, og det bekrefter fordommer om kvinner jeg alltid har trodd og håpt ikke stemmer. Nemlig at de er dårlige desperate housewive-kopier med emosjonell rasjonalitet og følelseliv på høyde med en hormonell 15-åring.

Kunne du sett for deg en mann dra dette stuntet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir trist av å se hvor mange som mener det er underholdningsverdi i dette :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva i all verden er hensikten med dette? For å gjøre det så melodramatisk som mulig modellert i god hollywood-ånd? Jeg ler meg skakk, og det bekrefter fordommer om kvinner jeg alltid har trodd og håpt ikke stemmer. Nemlig at de er dårlige desperate housewive-kopier med emosjonell rasjonalitet og følelseliv på høyde med en hormonell 15-åring.

Kunne du sett for deg en mann dra dette stuntet?

Kanskje det er greit å vite om fyren faktisk er oppriktig interessert i å være utro eller om han bare liker å få litt oppmerksomhet fra andre damer uten å gjøre noe med det. Ille er det uansett, men om man er av den tilgivende typen kan det jo hende forloveden hadde tilgitt sistnevnte dersom han sluttet med det.

Det er vel også greit å vite om det faktisk er han og ikke noen som har stjålet bildet. Lite sannsynlig, men slikt skjer i blant...

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva i all verden er hensikten med dette? For å gjøre det så melodramatisk som mulig modellert i god hollywood-ånd? Jeg ler meg skakk, og det bekrefter fordommer om kvinner jeg alltid har trodd og håpt ikke stemmer. Nemlig at de er dårlige desperate housewive-kopier med emosjonell rasjonalitet og følelseliv på høyde med en hormonell 15-åring.

Kunne du sett for deg en mann dra dette stuntet?

Det kunne jeg absolutt. Vet om flere menn som har gjort noe lignende.

Anonymous poster hash: 91b66...b4a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøre videre? Fy faen, dette blir verre og verre. Hun har fått den informasjonen hun trenger, men det er tydeligvis ikke nok. Snakker vi fysisk vold her eller?

Jeg vil bare advare TS om mulige konsekvenser av denne type handlinger de nå skisserer. Dette er ikke lenger en forsettlig reaksjon, men en overlagt en. Bare husk på at også de utro har rettsvern, og jeg kan lett se for meg flere måter å angrepe dette på rettslig hvis det går for langt. Injuriesøksmål er det noe som heter. Fordi mannen har nemlig ikke brutt noen lov.

Tro meg, Genesis. Om venninna til TS konfronterer ham, vil han prøve å lure seg unna på en aller annen måte.

Unnskyldninger som: ''Jeg lover, kjære, jeg hadde aldri tenkt til å møte henne. Hadde aldri gjort det mot deg, var bare uskyldig flørting, vet ikke hva jeg tenkte på'', ja, alle mulige løgner en person uten moraler kan bidra med.

Kjærlighet gjør en blind og svak, og det er en grei mulighet til at han hadde klart å manipulere venninna til TS. Men om hun faktisk møter ham, vil han ikke på noen måter klare å lure seg unna. Skjønner? :)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette sjokkerer meg ikke i det hele tatt for å si det mildt...

Opplevde selv at typen til venninnen min kontaktet meg på sukker.

Han viste ikke hvordan jeg så ut. Så han hadde i god tro skrevet til meg, og lurte på om jeg ville på date med han.

Jeg hadde ikke vært inne på siden min på mange dager, og skulle viste venninnen min noen som hadde skrevet til meg da jeg var hos henne, og der ser hun pluttselig tryne til typen hennes opp.

Vi ble like sjokkert begge to, for ingen av oss hadde trodd det om han.

Han svarte bare ok da jeg skrev: Jeg får nesten introdusere meg selv jeg da. Jeg er ...., bestevenninnen til kjæresten din ....! Hun sitter ved siden av meg her nå! Hyggelig å hilse på deg :)

Endret av MissPierce
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som sier man ikke skal ødelegge moroa, men nå orker jeg ikke lese flere svar uten å si noe selv!

Ante faktisk ikke at den nettsiden eksisterer, men ut fra det flere forteller så er det IKKE en datingside, men en side for å utveksle felles interesser. Noe ala dette forumet her, for å sette det litt på spissen. Ville jeg synes det var galt, hemmende, skrekkelig osv om min forlovede var medlem på en side beregnet på meningsutvekslinger?? Nei, faktisk ikke!

La oss si at dette er en reell situasjon og ikke trolling...

TS sier hun tilfeldig kom over profilen hans... Hvordan vet hun at den er hans? Har han bilde der? Navn?

Hmm, syns det er merkelig om folk er medlemmer på en side med såpass spesielt interessefelt og så flagger det med navn og eller bilde. Noe han må gjøre siden hun har identifisert han.... I tillegg tror jeg ingen menn er så dumme ( sorry til dere som mener menn er dumme svin... ) at de legger ut bilder på en slik side. Jeg tror nok mange menn har profiler rundt omkring, men ikke med navn/ bilder om hensikten er utroskap!! Flere av dere damer som foreslår hun skal laste opp bilder av fremmede... Ringer det ingen bjeller når dere selv foreslår det?? Tror dere at dere var de første som kom på den geniale ideen det var å bruke et bilde av en fremmed??

Tror jeg et forlovet/ gift/samboende mannfolk ville synes det var spennende å snakke med en slik dame som TS beskriver?? Absolutt!! Men det betyr ikke at han har tenkt å følge det opp gjennom et møte!! Selv om han sier at det hadde vært spennende å treffest!!

Det at han ikke har svart på snart et døgn bør jo få TS til å begynne å avruses.

Ja skriver avruses fordi jeg føler at hun ruses litt av dette opplegget: se hva jeg klarer å få til! Er jeg ikke flink??

Håper inderlig det ikke er sant, men uansett så vil TS ha brent noen broer som det vil være umulig å bygge opp igjen!!

Edit: skrivefeil

Endret av lillbilly
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår heller ikke hvorfor man skal lage et videre plott for å "ta han". Han er allerede blitt tatt med buksene nede, hvorfor ikke konfrontere han med en gang?

Skjønner du virkelig ikke at han kommer til å nekte så langt det er mulig. Sleipe menn er slik. Han vil si det er noen andre som har opprettet profilen, at han ikke vet noe om det i det hele tatt. Utrolig hvor naive dere er.

Anonymous poster hash: 02f6e...4b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjøre videre? Fy faen, dette blir verre og verre. Hun har fått den informasjonen hun trenger, men det er tydeligvis ikke nok. Snakker vi fysisk vold her eller?

Jeg vil bare advare TS om mulige konsekvenser av denne type handlinger de nå skisserer. Dette er ikke lenger en forsettlig reaksjon, men en overlagt en. Bare husk på at også de utro har rettsvern, og jeg kan lett se for meg flere måter å angrepe dette på rettslig hvis det går for langt. Injuriesøksmål er det noe som heter. Fordi mannen har nemlig ikke brutt noen lov.

En stor andel av mennene på KG gir et dårlig inntrykk.

Anonymous poster hash: 02f6e...4b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva i all verden er hensikten med dette? For å gjøre det så melodramatisk som mulig modellert i god hollywood-ånd? Jeg ler meg skakk, og det bekrefter fordommer om kvinner jeg alltid har trodd og håpt ikke stemmer. Nemlig at de er dårlige desperate housewive-kopier med emosjonell rasjonalitet og følelseliv på høyde med en hormonell 15-åring.

Kunne du sett for deg en mann dra dette stuntet?

Hvis han er så dum at han velger å falle for sånne fristelser, og gå så langt som utroskap - så får han fanken med tåle å bli maks ydmyket tilbake.

Svaret ditt var så slemt at jeg går og griner i et hjørne :trist:

Du er sikkert pissredd for å bli ferska for utroskap sjøl.

Anonymous poster hash: af14a...2ef

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som sier man ikke skal ødelegge moroa, men nå orker jeg ikke lese flere svar uten å si noe selv!

Ante faktisk ikke at den nettsiden eksisterer, men ut fra det flere forteller så er det IKKE en datingside, men en side for å utveksle felles interesser. Noe ala dette forumet her, for å sette det litt på spissen. Ville jeg synes det var galt, hemmende, skrekkelig osv om min forlovede var medlem på en side beregnet på meningsutvekslinger?? Nei, faktisk ikke!

La oss si at dette er en reell situasjon og ikke trolling...

TS sier hun tilfeldig kom over profilen hans... Hvordan vet hun at den er hans? Har han bilde der? Navn?

Hmm, syns det er merkelig om folk er medlemmer på en side med såpass spesielt interessefelt og så flagger det med navn og eller bilde. Noe han må gjøre siden hun har identifisert han.... I tillegg tror jeg ingen menn er så dumme ( sorry til dere som mener menn er dumme svin... ) at de legger ut bilder på en slik side. Jeg tror nok mange menn har profiler rundt omkring, men ikke med navn/ bilder om hensikten er utroskap!! Flere av dere damer som foreslår hun skal laste opp bilder av fremmede... Ringer det ingen bjeller når dere selv foreslår det?? Tror dere at dere var de første som kom på den geniale ideen det var å bruke et bilde av en fremmed??

Tror jeg et forlovet/ gift/samboende mannfolk ville synes det var spennende å snakke med en slik dame som TS beskriver?? Absolutt!! Men det betyr ikke at han har tenkt å følge det opp gjennom et møte!! Selv om han sier at det hadde vært spennende å treffest!!

Det at han ikke har svart på snart et døgn bør jo få TS til å begynne å avruses.

Ja skriver avruses fordi jeg føler at hun ruses litt av dette opplegget: se hva jeg klarer å få til! Er jeg ikke flink??

Håper inderlig det ikke er sant, men uansett så vil TS ha brent noen broer som det vil være umulig å bygge opp igjen!!

Edit: skrivefeil

La oss si at historien stemmer da. Så har han skrevet at han leter etter lekepartnere. Er det greit for en forlovet mann? Er selv medlem på en liknende side. Der står det at jeg har samboer og er ute etter informasjon. Typen vet at jeg er der. Det er en viss forskjell...

Anonymous poster hash: c36ce...338

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som skriver at dere gleder dere til å høre fortsettelsen; hva er det dere gleder dere til? Blir det så vanvittig spennende når han endelig bekrefter hvilken skamløs drittsekk han er? Når Ts sin venninnes hverdag kollapser rundt henne?

Ærlig talt, dere er da voksne mennesker! Dere høres jo ut som tenåringer som gleder seg til neste episode av Paradise Hotel. Mange av dere gir uttrykk for at dette er ren underholdning for dere. Er livene deres så lite innholdsrike at dere heller venter i spenning på å få bekreftet at en eller annens forlovede er utro?

Tenk på enkeltpersonene som er involvert i dette. Når Ts og venninnen endelig får det bekreftet om han er utro eller ikke får vi alle de saftige detaljene om hvordan denne dramatiske konfrontasjonen fant sted. Deretter blar vi videre blant tråder om samliv og relasjoner, imens Ts sin venninne sitter igjen med en nesten uutholdelig smerte.

Jeg mener at dette ikke egner seg som et tråd på et nettforum hvor brukere skriver om hvordan de sitter klistret foran pc-skjermen med popcorn.

Yup, syntes dette er underholdning. Syntes det er synd på henne, men jeg kjenner henne ikke så får ingen videre følelser.

Syntes du er litt vell dramatisk, ikke min feil at du føler deg truffet.

Anonymous poster hash: 49b58...44b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...