Gå til innhold

Venninnen min vil at jeg skal prøve meg på forloveden hennes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei huff, for ein situasjon :( håper det går bra!

Men off topic: har ein kompis vi kaller Fettleif ^^,

Anonymous poster hash: 04d7e...ee8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sant, men synes det høres lite troverdig ut med "solbrun og feminin". Om noen hadde beskrevet seg selv slik til meg hadde jeg stusset litt.

Anonymous poster hash: 88c94...98d

Ja, det er sant det :)

Anonymous poster hash: 71a2a...6d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ligne på Eva Longoria er jo ikke lite troverdig? :P

Ble til at jeg skrev dette:

"Brunette, litt mørk i huden (faren min er spansk). Er 1,67 og normalt slank. Med fin rumpe, om jeg skal tro det jeg har blitt fortalt. ;) Kunne du tenke deg å møtes over et glass vin en kveld?"

Han er ganske kjekk. Derfor bør det være troverdig at "hun" i hvertfall høres litt attraktiv ut og har lyst til å møte han for å se om kjemien er bra.

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Ts her.

Har fortsatt ikke svart, og nei, jeg har ikke tatt det opp med venninnen min ennå. Jeg vil først være helt sikker på at han ikke bare nyter oppmerksomheten (selv om det forsåvidt også er ille). Har fått mange gode råd her. Tenker jeg må prøve å få ham i fellen uten å være så pågående at jeg skremmer ham.

Høres dette ut som et greit svar?

"Jeg er 1,69, slank og har langt, brunt hår og brune øyne. Solbrun og feminin. Kunne du tenke deg å møtes en kveld over et glass vin?"

Unnskyld meg,men han virker ikke akkurat som en lettskremt fyr.

Kan du ikke like godt gå hele veien,ha sex med ham og film det.

Så gir du filmen til venninnen din,og så ber hun ham på en filmkveld?

Hadde jo vært morsomt om du dukket opp som uventet gjest et par minutter ut i filmen. Film reaksjonen hans og legg det ut på you tube. Vær litt mer kreativ da.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Dette kan jo bli spennende. HAr du tenkt å møte han før du forteller noe til venninnen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda,det skjer litt av hvert,så du er vel ikke spesielt naiv. Syns bare det er noe påfallende at hele storyen utspiller seg i e n tråd. If you see what i mean. :laugh:

Skulle jeg startet flere tråder? :P

Nei da, man skal være kritisk til det man leser på internett. Skjønner at kanskje ikke alle tror på meg.

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Dette kan jo bli spennende. HAr du tenkt å møte han før du forteller noe til venninnen din?

Nei, hvis han faktisk sier ja til å møtes ringer jeg henne. Da må vi legge en slagplan.

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,det skjer litt av hvert,så du er vel ikke spesielt naiv. Syns bare det er noe påfallende at hele storyen utspiller seg i e n tråd. If you see what i mean. :laugh:

Jeg skjønner hva du mener! Jeg føler meg jo slem som tilsynelatende nyter dette, men jeg nyter ikke at mannen er et svin, men det at han blir fersket og at hun finner ut av det og blir kvitt med ham før det er foor sent :bryllup:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ligne på Eva Longoria er jo ikke lite troverdig? :P

Ble til at jeg skrev dette:

"Brunette, litt mørk i huden (faren min er spansk). Er 1,67 og normalt slank. Med fin rumpe, om jeg skal tro det jeg har blitt fortalt. ;) Kunne du tenke deg å møtes over et glass vin en kveld?"

Han er ganske kjekk. Derfor bør det være troverdig at "hun" i hvertfall høres litt attraktiv ut og har lyst til å møte han for å se om kjemien er bra.

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

Men tenk om han liker blondiner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvis han faktisk sier ja til å møtes ringer jeg henne. Da må vi legge en slagplan.

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

Har du ikke sagt noe til venninnen din?? Bare det at han er aktiv der tilsier jo at han er utro, i mine øyne.

Anonymous poster hash: 78f8a...4c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, fikk raskt svar nå.

"Du høres digg ut:) Skulle likt å se et bilde:)"

For en idiot. Hva nå, dere? Liker at jeg har min egen støttegruppe her. :fnise:

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikke sagt noe til venninnen din?? Bare det at han er aktiv der tilsier jo at han er utro, i mine øyne.

Anonymous poster hash: 78f8a...4c0

Jeg er enig, men venter til jeg vet mer så hun ikke blir forbannet og dumper ham før jeg har alle fakta på bordet.

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, fikk raskt svar nå.

"Du høres digg ut:) Skulle likt å se et bilde:)"

For en idiot. Hva nå, dere? Liker at jeg har min egen støttegruppe her. :fnise:

Ts.

Anonymous poster hash: cff3d...01a

Jeg tenker at du leker med ilden. Hva om de likevel vil gifte seg, hva skjer da? Synes det er dårlig gjort av venninnen din å utsette deg for dette, og særlig nå, dette kan fort bli ubehagelig.

Men når du likevel har gjort dette :fnise:

Send et bilde av ei skjønnhet, ikke for pen, eller en kjendis. Og ikke med en gang. Kanskje skrive at du trenger å vite mer om han og hans interesser før dere utveklsler bilder.

Anonymous poster hash: 36833...d86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om

Jeg tenker at du leker med ilden. Hva om de likevel vil gifte seg, hva skjer da? Synes det er dårlig gjort av venninnen din å utsette deg for dette, og særlig nå, dette kan fort bli ubehagelig.

Men når du likevel har gjort dette :fnise:

Send et bilde av ei skjønnhet, ikke for pen, eller en kjendis. Og ikke med en gang. Kanskje skrive at du trenger å vite mer om han og hans interesser før dere utveklsler bilder.



Anonymous poster hash: 36833...d86

Om venninnen hennes gifter seg med ham, så er hun en person med så lave verdier at jeg ikke føler hun er verdt vennskapet med TS når alt TS gjør er å være en ekte venn .. Såklart skal hun blande seg inn. Hadde blandet meg inn jeg også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn et bilde fra tumblr eller instagram, fra stranden eller noe - en pen men ukjent jente.



Anonymous poster hash: 44f7c...913
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,det skjer litt av hvert,så du er vel ikke spesielt naiv. Syns bare det er noe påfallende at hele storyen utspiller seg i e n tråd. If you see what i mean. :laugh:

Fordi det er i en tråd? Skulle hun laget mange tråder da? En for hver melding som ble sendt?

Du kan ikke ha lest mange "hjelp"-tråder på forum.

Anonymous poster hash: b5cc5...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan finne et passende bilde?

Anonymous poster hash: 94adc...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...