Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Rosendahl
sofie777 skrev (På 8.10.2021 den 14.32):

Det er det som er det geniale med gode lydbøker. Den som leser trenger ikke å si "så sa A" og "så sa B" fordi jeg kan høre det på stemmen hvem det er. For meg er det irriterende når lydbøker har lyd/musikk midt inni eller på begynnelsen og slutten av episodene (ser på deg Star Wars-bøker som jeg egentlig vil høre), for jeg hører for å sovne og da våkner jeg igjen.

I noen lydbøker jeg har hørt sier de replikkene med endret stemme i tillegg til å si hun sa... Akkurat det irriterer meg. Likte mio min mio veldig godt som lydbok fordi den var dramatisert med naturlige stemmer. Dvs barna hadde barnestemmer osv. Det var også mio som fortalte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg handler, og en sinke oppholder køen med elleveognitti spørsmål. På toppen av det hele kan ikke vedkommende norsk, vedkommende i kassa er dårlig i engelsk, og har ikke hjernekapasitet til å ringe på noen for å åpne en ekstra kasse. 

Endret av maia_02
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De utallige "luretilbudene" man får på mail med "opptil 20% på nesten alt" og så er det bare elendige tilbud :sur: 20% på EN vare. :lol:

Jeg sluttet å sjekke slike såkalte tilbud etter mail nr 3... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Att det ikke finnes politikere med makt lengre som jobber for landets beste, alt er penger, posisjon og brutte løfter,

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gode gamle filmavisen ble i sin tid avsluttet til fordel for Dagsrevyen, som egentlig skulle gjøre det samme i ny drakt. Det har ikke vært en endring til det bedre! Filmavisen hadde jo i nesten i hovedsak gladsaker! Det er greit langt mellom dem nå! :dry:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgraderingen til HBO. Måtte sette opp alt på nytt, og nå husker den ikke hvor langt jeg hadde kommet i seriene jeg ser på, jeg må selv prøve å huske hvilken episode det var. Fysj æsj blæ! Så det så! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I (fuckings) FORHOLD TIL .... Over alt. Hele tiden. Brukt feil. Blir gal (eller iallfall høyst irritert). Når en først har lagt merke til det, er det umulig å ikke legge merke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være stup trøtt, nesten så du griner deg gjennom dagen på jobb, så er det kveldsmøte før du kan dra hjem, lager deg en kopp te og to skiver med leverpostei , etter mat går du på badet for å pusse å gjøre deg klar for å møte puta så merker du energien kommer og du begynner tenke att jeg rekker å tømme oppvaskmaskinen først, gå ut med søpla og hente posten ja jøss jeg rekker jo ringe en venn og se litt på youtube og jeg.

Lærer faan meg aldri 😞

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (19 timer siden):

Oppgraderingen til HBO. Måtte sette opp alt på nytt, og nå husker den ikke hvor langt jeg hadde kommet i seriene jeg ser på, jeg må selv prøve å huske hvilken episode det var. Fysj æsj blæ! Så det så! 

Vent, er hele hbo nordic hbo max nå? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Villfisker
NonJuan skrev (På 4.8.2021 den 16.16):

943e9977931813.5c96146eb12ef.gif

Du er søt der du flyr, men du er ikke noe søt når du skal inn i nese ører og munn når jeg jobber ute! 🤬

Må vel være noe av det mest irriterende som finnes. De er ikke søte når de kommer inn mens du drikker te heller ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Vent, er hele hbo nordic hbo max nå? :klo:

Det virker sånn, det er det eneste jeg får opp når jeg går inn på siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FrankDrebin skrev (6 minutter siden):

Det virker sånn, det er det eneste jeg får opp når jeg går inn på siden. 

Ser noe med halv pris på livstid men skjønner meg ikke på det :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...