Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fullstendig uinteressante ikke-saker som blir smurt utover forsidene. "Märta Louise flytter inn til Durek med egen pute!" Woooow, sensasjon..... :rolleyes:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når politikere skal være "folkelige" og gjøre ting det lyser lang vei at de er ubekvemme med. Som å se Støre kjøre Gocart, sykle på liten trehjulssykkel, se dem delta i ulike dustete leker, danse, eller når de er på guidet tur hos bedrifter som om de var skoleelever. Kleint!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest potetxx

Folk som sier "lunch" og ikke "lunsj". Og generelt de som bruker engelske ord i midten av en norsk setning, som ikke trengs. Er det ett ord som vi ikke har på norsk/ikke mye brukt, da gir det mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

potetxx skrev (8 minutter siden):

Folk som sier "lunch" og ikke "lunsj". Og generelt de som bruker engelske ord i midten av en norsk setning, som ikke trengs. Er det ett ord som vi ikke har på norsk/ikke mye brukt, da gir det mening. 

Jeg vet exactly hva you mener. xD 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som øvelseskjører uten å ha L bakpå, da sitter du å irreterer deg over at de er helt idioter i veien mens har de L bak på bilen så tenker du at alle må lære..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ferdig skrev (3 minutter siden):

Folk som øvelseskjører uten å ha L bakpå, da sitter du å irreterer deg over at de er helt idioter i veien mens har de L bak på bilen så tenker du at alle må lære..

Jeg hadde L både foran og bak 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde L både foran og bak 😂

Desverre ikke alle som har det 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

potetxx skrev (56 minutter siden):

Folk som sier "lunch" og ikke "lunsj".

Hvordan arter den forskjellen seg i tale...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medieoppslag med mennesker som er "overrasket" over helt normale ting, f.eks en som går ut i media pga han ikke visste at han måtte ha autopass avtale for å få rabatt på passering på elbil. Og når han fant ut av det var det sjokkerende at bomselskapet ikke ville gi han pengene tilbake. Hallo... Du må kanskje sette deg inn i dette før du kjører på Norgesferie, og ikke skylde på bomselskapet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C-girl skrev (9 minutter siden):

Medieoppslag med mennesker som er "overrasket" over helt normale ting, f.eks en som går ut i media pga han ikke visste at han måtte ha autopass avtale for å få rabatt på passering på elbil. Og når han fant ut av det var det sjokkerende at bomselskapet ikke ville gi han pengene tilbake. Hallo... Du må kanskje sette deg inn i dette før du kjører på Norgesferie, og ikke skylde på bomselskapet. 

Eller familier som drar til tusenfryd uten å lese høydereglene så går de til avisen etterpå å griner over at gullegull ikke fikk kjøre alt han ville siden han er for kort.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C-girl skrev (2 timer siden):

Medieoppslag med mennesker som er "overrasket" over helt normale ting, f.eks en som går ut i media pga han ikke visste at han måtte ha autopass avtale for å få rabatt på passering på elbil. Og når han fant ut av det var det sjokkerende at bomselskapet ikke ville gi han pengene tilbake. Hallo... Du må kanskje sette deg inn i dette før du kjører på Norgesferie, og ikke skylde på bomselskapet. 

Hahaha jeg snakker med lignende folk hver. eneste. dag. på jobb 😅 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (11 timer siden):

Hahaha jeg snakker med lignende folk hver. eneste. dag. på jobb 😅 

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ferdig skrev (13 timer siden):

Eller familier som drar til tusenfryd uten å lese høydereglene så går de til avisen etterpå å griner over at gullegull ikke fikk kjøre alt han ville siden han er for kort.

Ja, også går de til media og anbefaler absolutt ingen å dra til slike parker siden de er så strenge på reglene. Men er dog enig i at prisene er for høye i slike parker. Burde vært to priser; én for de som bare skal være med, og én for de som skal ta alle attraksjonene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som ikke godtar at man ikke vil snakke om ting. Type «men er du SIKKER på at det går bra??? “

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder i en artikkel som har lite eller ingenting med hovedbudskapet i artikkelen å gjøre. Akkurat nå leser jeg om en jente som forsvant i Russland (og kom tilbake) og da er det et bilde av Putin midt i med link til saken om ham. Det virker som avisenes svar på mersalg, men jeg synes det er mer irriterende enn nyttig.

Edit: Det er ok på slutten av artikkelen, men jeg vil jo lese ferdig før jeg går noen andre steder

Endret av sofie777
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...