Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Athena79 skrev (18 minutter siden):

Sånn har jeg det med Tusvik og Tønne :dry:

Vet ikke om noen som liker de, forstår ikke hvordan de kan få så mye medie tid som de har egentlig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tyggis!  😈👹👺🤬

Bare hater det. De som tygger og tygger som de skulle dø i morgen. Lager små bobler som trekkes inn i munnen for å sprekke. 

Er glad jeg bor i glissent strøk og ikke er avhengig av buss. Fått en tyggis-tyggende person bak meg hadde resultert at jeg måtte gått av . 

Burde vært forbudt å selge det. 

Er flere lyder, som knasing, men det klarer jeg for det går fort å spise f.eks. ett knekkebrød. 

Endret av Hesmeta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vaskerne på jobb skifter pose i søppelbøtta, men bare "strekker" den nye posen over åpningen, og unngår å presse den ned i selve bøtta slik at alt jeg kaster blir liggende oppå et stramt plastlag! :angry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gumman87 skrev (På 23.3.2014 den 0.07):

Folk som ikke bruker blinklys i rundkjøring! Stopper opp hele flyten i trafikken og det gjør meg gaal!!

Eller de som setter på blinklys etter at de har begynt svingt inn. Det hjelper veldig lite. Jeg har alerede stoppet for dem. Selvom de ligger i riktig fil for å kjøre sånn og sånn, så sier ikke det meg nok når de ikke bruker blinklys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (7 timer siden):

Når vaskerne på jobb skifter pose i søppelbøtta, men bare "strekker" den nye posen over åpningen, og unngår å presse den ned i selve bøtta slik at alt jeg kaster blir liggende oppå et stramt plastlag! :angry:

Et jævla irritasjonsmoment på hotellrom også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når internettet plutselig er av og på som det er nå. Jeg får kanskje 2-5 minutter av gangen før det ramler ut igjen, og det er selvsagt ingen kjente problemer i mitt område. Jippiiii....... :rolleyes:

EDIT: Det var visst ikke bare meg, skulle det vise seg. 

 

Endret av FrankDrebin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser at det er et nytt innlegg i tråden for humorbilder, gleder meg til å se, men så er det bare nok en moderering pga noen som ikke klarer å følge reglene. Skuff! 

Endret av FrankDrebin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man må si navnet sitt på Starbucks selv om man basically er den eneste i kafeen :roll: sier alltid et annet navn jeg :lol:

Endret av mia83
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (52 minutter siden):

At man må si navnet sitt på Starbucks selv om man basically er den eneste i kafeen :roll: sier alltid et annet navn jeg :lol:

Men du kan ta deg en god eff på at dersom de ikke hadde tatt navnet ditt (eller det du fant på), da hadde det plutselig strømmet på med andre kunder. :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrankDrebin skrev (12 minutter siden):

Men du kan ta deg en god eff på at dersom de ikke hadde tatt navnet ditt (eller det du fant på), da hadde det plutselig strømmet på med andre kunder. :P 

Men ikke 10 min før stengetid ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De bygger nye eneboliger noen meter unna og jeg hører det godt med lukket vindu. Det som irriterer meg mest er hvordan de roper/skriker til hverandre når de hamrer og spikrer, bruker kappsag +++. Er det bare jeg som ikke forstår hvorfor de ikke kan stoppe, snakke sammen og så fortsette? :PHåper de er ferdige før jul!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl

Det irriterer meg at oppleseren i lydbøker endrer på stemmen når de skal fremføre replikkene. Faller litt ut av det. Kan de ikke bare lese med normal stemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (3 timer siden):

Det irriterer meg at oppleseren i lydbøker endrer på stemmen når de skal fremføre replikkene. Faller litt ut av det. Kan de ikke bare lese med normal stemme. 

Det er det som er det geniale med gode lydbøker. Den som leser trenger ikke å si "så sa A" og "så sa B" fordi jeg kan høre det på stemmen hvem det er. For meg er det irriterende når lydbøker har lyd/musikk midt inni eller på begynnelsen og slutten av episodene (ser på deg Star Wars-bøker som jeg egentlig vil høre), for jeg hører for å sovne og da våkner jeg igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokkene på Tines yoghurtbegre. De der fastlimte plastflakene altså. Er det i det hele tatt mulig å rive dem av uten at det blir sittende igjen en del? Så må man til og pelle den av med fingrene, og så må man vaske hendene for å ikke kline til alt man tar i. Det bør være mulig å lage et lim eller lokk som fungerer bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...