Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lea skrev (13 minutter siden):

Samme her.😅 Jeg føler at alle liker snøen bare ikke meg🙈 

Verste er isen synes jeg, må gå sakte så man ikke faller og slår seg i hjel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Verste er isen synes jeg, må gå sakte så man ikke faller og slår seg i hjel 

Ja. Isen er fæl. Og slapsen. Og det å måtte måke vekk snøen.
 

Det som er værst med snøen er at det er vanskelig å gå på tur i skogen. Liker best å gå når det ikke er snø.😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hodet vil, men kroppen nekter, og legen har sagt at dette vil ta lang tid.... tålmodighet er ikke min sterke side :sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er kronisk til å glemme igjen småting som jeg har lagt i kurven på butikken. Så da blir det vel snacksgulrøtter uten dip....

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cordelia skrev (Akkurat nå):

At jeg er kroniske til glemme igjen småting som jeg har lagt i kurven på butikken. Så da blir det vel snacksgulrøtter uten dip....

Eller hvis man glemte å kjøpe toalettpapir og det er lørdagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cordelia skrev (Akkurat nå):

giphy.gif

Glemmer aldri de krise tilfellene i barndommen hvor vi måtte ty til å bruke kaffefilter :ler: Uff, jeg skriver alltid ned på mobilen hva jeg skal kjøpe nå så jeg ikke glemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cordelia skrev (17 timer siden):

At jeg er kronisk til å glemme igjen småting som jeg har lagt i kurven på butikken. Så da blir det vel snacksgulrøtter uten dip....

Vil også legge til surrehuet mitt, for hvem fant dippen idag, slengt bak noen annet i kjøleskapet? Yours truly!

giphy.gif

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Videoer på facebook der folk liksom skal pranke hverandre og så er det så vanvittig dårlig skuespill eller tydelig fake. Lurer på om det er folk som seriøst tror på det greiene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag våknet jeg kl 07 av at de driver på med huset nedi veien her. Trodde de var ferdige men neida. At det går an å bråke så fælt er helt utrolig! Så fint når jeg sover så dårlig om dagen også! Ikke hjelper ørepropper heller. God jul liksom! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldshimmel skrev (1 minutt siden):

I dag våknet jeg kl 07 av at de driver på med huset nedi veien her. Trodde de var ferdige men neida. At det går an å bråke så fælt er helt utrolig! Så fint når jeg sover så dårlig om dagen også! Ikke hjelper ørepropper heller. God jul liksom! 

Verste er når man hører drilling :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (5 minutter siden):

Verste er når man hører drilling :haar:

Ille det også. Men lyden av kappsag. Åh. Kan kjenne det langt inni margen! :klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldshimmel skrev (1 time siden):

Ille det også. Men lyden av kappsag. Åh. Kan kjenne det langt inni margen! :klaske:

Skulle ønske man hadde en bryter som kunne slå av hørselen når man vil slappe av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Skulle ønske man hadde en bryter som kunne slå av hørselen når man vil slappe av

Ja. Det hadde vært fantastisk!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...