Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Cid skrev (2 minutter siden):

Samme til hjernen, å kunne slå av tankene 😄 

Hadde ikke gjort noe det heller! 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kveldshimmel skrev (1 minutt siden):

Hadde ikke gjort noe det heller! 😁

På tide å starte en crowdfunding 😅

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Skulle ønske man hadde en bryter som kunne slå av hørselen når man vil slappe av

🤣 de filtrerer veldig mye lyd faktisk, og det finnes andre enda bedre 😉

https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hodetelefoner/206390/bose-quietcomfort-earbuds-helt-tradlose-hodetelefoner-triple-black?gclid=CjwKCAiAh_GNBhAHEiwAjOh3ZD6h_ytbea1w7mLUGSUX7QGz-QPmkofpBiPekjWT7-5cNTuvHD7LeBoCEOYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en tråd jeg har blitt sitert i har blitt fjernet i mellomtiden, og jeg blir møtt med "DU HAR IKKE ADGANG TIL DETTE INNHOLDET!" Får jo nesten hjerteinfarkt og tror jeg har gjort noe virkelig ille. :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (13 minutter siden):

Når en tråd jeg har blitt sitert i har blitt fjernet i mellomtiden, og jeg blir møtt med "DU HAR IKKE ADGANG TIL DETTE INNHOLDET!" Får jo nesten hjerteinfarkt og tror jeg har gjort noe virkelig ille. :P 

Sikkert vært litt av en krig der i mellomtiden da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 minutter siden):

Sikkert vært litt av en krig der i mellomtiden da 😅

Det er mulig at det tok av etter at jeg tok meg en pause ja. xD Det var kraftig uenighet, dog fortsatt sivilisert sist jeg var der, men det må ha eskalert. :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (Akkurat nå):

Det er mulig at det tok av etter at jeg tok meg en pause ja. xD Det var kraftig uenighet, dog fortsatt sivilisert sist jeg var der, men det må ha eskalert. :ler: 

Er det den med brødskive på julaften? Så den er til moderering nå, så myr kaos pågrunn av at noen serverer brødskive på julaften :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Er det den med brødskive på julaften? Så den er til moderering nå, så myr kaos pågrunn av at noen serverer brødskive på julaften :ler: 

Jepp. xD Ah, jeg kan ikke finne den noen steder, så jeg trodde at den ble gjort kort prossess med. :ler: Men ja, det var nok mange tær som følte seg tråkket på der inne. :fnise: 

Endret av FrankDrebin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (1 minutt siden):

Jepp. xD Ah, jeg kan ikke finne den noen steder, så jeg trodde at den ble gjort kort prossess med. :ler: Men ja, det var nok mange tær som følte seg tråkket på der inne. :fnise: 

Jeg synes alltid det er kjekt å få servert noen form for mat jeg ikke har måttet lage selv 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Jeg synes alltid det er kjekt å få servert noen form for mat jeg ikke har måttet lage selv 😅 

Ikke sant? Gratis mat er gratis mat. :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (2 minutter siden):

Ikke sant? Gratis mat er gratis mat. :ler: 

Men underholdende å følge med på krigene på kg da 😄 rart folk ikke får ptsd av mange av de intense kranglene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Men underholdende å følge med på krigene på kg da 😄 rart folk ikke får ptsd av mange av de intense kranglene

Ja, jeg humret godt flere ganger av den tråden mens den levde. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det irriterer meg at jeg ikke får med det ekstra de legger ved magasinet jeg abonnerer på når de som kjøper i butikk får det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg irriterer meg over folk som oppfører seg som at covid er det verste som har skjedd menneskeheten.

Endret av Balian d'Ibelin
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balian d'Ibelin skrev (3 minutter siden):

Jeg irriterer meg over folk som oppfører seg som at covid er det verste som har skjedd menneskeheten.

Er vel det verste som har skjedd i deres liv, vi levde jo liksom ikke under andre pandemier som svartedøden for eksempel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...