Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

FrankDrebin skrev (20 minutter siden):

Når jeg ikke får sove fordi det høres ut som jeg har en sekkepipe i halsen hver gang jeg puster ut. Heldigvis ikke ofte det skjer, men irriterende når det står på. :P 

Gå til legen, det blir verre. Jeg måtte på en astma-medisin selv om jeg ikke har astma. Vil du ha navnet på den, send meg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sofie777 skrev (3 timer siden):

Gå til legen, det blir verre. Jeg måtte på en astma-medisin selv om jeg ikke har astma. Vil du ha navnet på den, send meg en PM.

Jeg har vært der, det er bronkitt. Får det innimellom, så jeg har fått medisin. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den norsk engelsken folk driver med om dagen. "oh my god, idag blir det sikkert heftig thunder " overhørte jeg fra en samtale istad. Høres så dumt ut, minner meg om the julekalender. 

Bilister som kjører aggresivt, stresser deg fordi de ligger helt i rumpa på deg selv om du kjører i fartsgrensa, og som presser seg forbi selv om det er dårlig sikt. 

Folk som ikke reiser seg for eldre/gravide på bussen. Jeg blir så flau av mine medpassasjerer når det kommer på en som helt tydelig trenger og sitte, også er det INGEN  som har sitteplass som reiser seg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene på jobben som kanskje er det verste mennesket jeg kjenner. Så jævlig frekk og dum, blander seg i alles saker hele tiden. Egentlig bare mennesker som ikke gjør noe særlig annet enn å snakke dritt om andre

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 At en dag på jobb suger ut all energi av meg, fatter ikke hvordan folk som jobber fullt greier å trene 5-6 g i uka.  Kunne gått å lagt meg nå liksom.😔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen tråder blir ødelagt pga. en skrivefeil eller et uheldig ordvalg, bare fordi folk ikke klarer å droppe det. 

Endret av FrankDrebin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, FrankDrebin said:

At noen tråder blir ødelagt pga. en skrivefeil eller et uheldig ordvalg, bare fordi folk ikke klarer å droppe det. 

I tillegg skal de alltid kommentere skrivefeilen på en latterliggjørende måte. :angry:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (45 minutter siden):

I tillegg skal de alltid kommentere skrivefeilen på en latterliggjørende måte. :angry:

Det også. Latterliggjøring synes jeg man kan bruke flåsetråden til. 

Endret av FrankDrebin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over folk på jobb som bare stresser forbi uten å hilse og prate. Jeg er generelt irritert og lei av folk som bare er i veien for meg og stresser forbi. Er glad i folk som helt seriøst bryr seg om hvordan jeg har det, resten kan ryke og reise! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gagaen skrev (9 timer siden):

Irriterer meg over folk på jobb som bare stresser forbi uten å hilse og prate. Jeg er generelt irritert og lei av folk som bare er i veien for meg og stresser forbi. Er glad i folk som helt seriøst bryr seg om hvordan jeg har det, resten kan ryke og reise! 

Enig. Folk som ikke gidder å hilse er bånn i bøtta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De nye uthevelsene av datoer på Facebook som ikke går vekk og som skjuler de første linjene av teksten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ravner som flyr rundt huset mitt og lager et jævla spetakkel. Fine fugler, altså og utrolig smarte, men de bråker så fælt! Skvæææææk! Ble vekket av de skrikhalsene ukristelig tidlig i morges.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måkemor har gjemt måkeungen sin et sted i gata, vi haster forbi med hjertet i halsen uvitende om vi er nær den eller ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle såkalte «vaksineskeptikerne», dvs antivaxxerne, på KG. De påstår og påstår og mener og mener, men be dem om en seriøs kilde? Nei, det klarer de ikke å levere. Og så går de i full konspi-modus. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Serier der sesongen har to deler. Så viser de den ene delen tidligere på året og så må man vente i flere måneder før neste del kommer. Litt irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluer! 

animated-fly-image-0039.gif

Takket være naboens hester er nabolaget blitt rene flueklekkeriet. :kjefte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...