Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

19 hours ago, FrankDrebin said:

Det hjelper noe, men det er allike vel fort gjort å ta feil flaske i farten. :) 

Enig, har gjort det enkelte ganger selv. Irriterende når man kjøper feil av vanlig/sukkerfri. Gjelder ikke bare cola, mange av de andre merkene også som lett kan forveksles om man ikke passer på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Airman

Stigmatisering av enkeltpersoner av enkeltpersoner som ønsker å føle seg bedre enn deg. Norge består av 5 mill hobbypsykologer som er verdensmestre på å leve andre folks liv. Norge er 5 mill helseansatte som har en selvfølgelig rettighet til å stikke nesa si opp i andres liv, tror vi. Jeg sier som Øde Nerdrum, nordmenn er et potetfolk som fant olje og er stolt av å være kulturløs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (54 minutter siden):

Enig, har gjort det enkelte ganger selv. Irriterende når man kjøper feil av vanlig/sukkerfri. Gjelder ikke bare cola, mange av de andre merkene også som lett kan forveksles om man ikke passer på. 

Nettopp, det blir som kremtopper og mokkabønner om igjen. xD

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, FrankDrebin said:

Nettopp, det blir som kremtopper og mokkabønner om igjen. xD

Den er legendarisk. :ler:

Om noen ikke har sett den:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (15 minutter siden):

Den er legendarisk. :ler:

Om noen ikke har sett den:

 

Ja, den er tatt på kornet. :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At samboer duller så sykt med sønnen sin på 17 år, ingen forventinger til at han skal kunne klare ting selv. Her i huset blir det smurt frokost og matpakke før tenåringen vekkes (kan visstnok ikke ha ansvar for å stå opp selv da han forsover seg) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og kikker etter sovesofa på Finn. Ganske utrolig hva folk tror de kan ta for en sofa. Spesielt hvis det er noen skader på den. "Ingenting å si for bruken". Nei, men det er fremdeles en mangel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ofte er grunnen til at jeg ikke får sove om natten ene og alene fordi jeg hører på knirkingen av huden på puten eller enda verre når blodet strømmer gjennom hodet. Ikke rart jeg sovner med lydbok på!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begrepet skuddår er bakvendt. Ordet skudd bærer bud om at noe går fort - men februar er jo enda lengre i skuddår! Det burde hete sinkeår, sakteår eller noe sånt :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DSilva21 skrev (På 23.3.2014 den 16.36):

Når folk på t-banen ikke skjønner at det holder å trykke én gang for å få åpnet døra, og står der som om de skulle fingre en klitoris eller noe.

Hahaha det minner meg om meg, når jeg har dårlig tid og skal over lyskrysset her jeg bor. Lyskrysset her jeg bor er et evig lotteri, enten venter man 5 min eller 2 sek på at det ska bli grønt og kan ikke bare gå over veien ettersom det er tett trafikk. Har nesten mistet bussen min flere x pga det.  

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjenferdet skrev (32 minutter siden):

Tvangstankene og tvangshandlingene mine. :frkk:

Kan jeg spørre hva slags vi snakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonen min har begynt å slette det jeg skriver! Om jeg skal slette en bokstav i et langt innlegg så er plutselig alt slettet på et blunk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vanvittig irritert på en bilist her om dagen. H*n kjørte 60 i en 80-sone, greit nok, kanskje en uerfaren sjåfør, fremdeles irriterende for dette er en fin strekning å kjøre 75-80 i. 

Så jeg vet at det kommer en forbikjøringsstrekning etter neste sving, så jeg kjører litt nærmere h*n for å indikere at jeg vil forbi.

H*n kommer inn på forbikjøringsstrekningen og turbogasser opp i 80...!! Så jeg begynner å gasse på for å kjøre forbi, men skjønner rett etterpå at det blir for farlig - det er bare nok plass til å kjøre forbi en søndagskjører. Han fortsatte nå å kjøre i 80 fram til vi kom i en lavere fartssone så det var jo bra. 

Og attpåtil, når vi kommer inn i en 40-sone, så kjører han i minst 55-60... 😑 

Beklager for denne lange ranten - måtte bare få det ut. 

Irriterer meg også over alle bilistene som synes jeg kjører for sakte når jeg kjører 83 i 80-sona. Jeg møter MANGE av de på vei til jobb. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...