Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Sur, muggen, grinete 14 år gammel jente. Akkurat i dag kjenner jeg at det er litt mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som snakker med mat i munnen, og på toppen av det hele blir sure når de må gjenta det de sier, fordi det er umulig å forstå noe av den gomle-mumlingen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (4 minutter siden):

Folk som snakker med mat i munnen, og på toppen av det hele blir sure når de må gjenta det de sier, fordi det er umulig å forstå noe av den gomle-mumlingen. 

:popcorn: Jeg SA.... og prøv å hør etter nå!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (14 minutter siden):

:popcorn: Jeg SA.... og prøv å hør etter nå!!

:ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver innlegg av typen: "Du tar helt feil"  uten å skrive hva de mener er feil eller hvordan det er feil.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uttrykk som: Min ærlige mening. Lurer på hvorfor de må understreke at de er ærlige. Betyr det at de lyver ellers? I tillegg er det ingen som sier ifra når de er uærlige.

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Irritert på meg selv når jeg planlegger, men ikke orker... 

Planla i mange dager å klippe plenen. Utsatte og utsatte og gresset ble høyt.  Fikk heldigvis tatt den i går. Nå skal det pøsregne en uke i strekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Irritert over korona som stadig holder oss borte fra eiendommer i utlandet.

irritert over at vaksineringen tar så lang tid.

irritert på folk som driter i restriksjonene.

irritert på folk som mobber polkøen.

Noe mer? Nei da 😂 ikke i dag.

Endret av Hvemsomhelst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemsomhelst skrev (2 timer siden):

 

Planla i mange dager å klippe plenen. Utsatte og utsatte og gresset ble høyt.  Fikk heldigvis tatt den i går. Nå skal det pøsregne en uke i strekk.

Asså, hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg mistenkt at @Hvemsomhelst er han jeg er gift med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende: Å våkne kl 5 på en frilørdag fordi Husets Herre snorket seg gjennom natta OG det begynte plutselig å skikkelig regne ute

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kommenterer under artikler og lignende på Facebook, der de tar på seg å forklare at det som står der er feil, og det er helt åpenbart at de kun har lest overkriften... 

 

Folk som kommenterer under saker fra f eks tv2 der de skriver at "JEG BRYR MEG IKKE OM DETTE" 🤦‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nimbus2000

Folk som låner penger av venner uten å betale tilbake. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne som denne TIX, for eksempel. Som leker litt "master of the touchy-feely game", men som åpenbart ikke er det. Veldig kleint med sånne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tonyv skrev (1 time siden):

Sånne som denne TIX, for eksempel. Som leker litt "master of the touchy-feely game", men som åpenbart ikke er det. Veldig kleint med sånne.

Siden du snakker ned en navngitt person: Har du sett intervjuene han har gitt i det siste, altså siden han vant Melodi Grand Prix? Regner med at du ikke tar hensyn til sånn han var før, for folk forandrer seg (er du den samme som for 5-10 år siden??) Regner med at du har fått med deg at han ble mobbet før i tiden og det er jo kjempebra at du er med på å føre den "fantastiske" tradisjonen videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
Klink skrev (På 16.5.2021 den 17.14):

St jeg må gå flere uker/mnd uten å vite om babyen i magen har det bra. Og at tida går så forferdelig sakte. 

Åååå, varm klem til deg 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
sofie777 skrev (53 minutter siden):

Siden du snakker ned en navngitt person: Har du sett intervjuene han har gitt i det siste, altså siden han vant Melodi Grand Prix? Regner med at du ikke tar hensyn til sånn han var før, for folk forandrer seg (er du den samme som for 5-10 år siden??) Regner med at du har fått med deg at han ble mobbet før i tiden og det er jo kjempebra at du er med på å føre den "fantastiske" tradisjonen videre.

Enig, vi skal ikke personangripe noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang noen gnåler om "Utgifter til staten" hve gang noen innrømmer at de ikke er eplesunne. 

Endret av FrankDrebin
Skriveleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...