Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

De sure damene som er fritt lei jobben og ikke gjør en bra jobb. Som bare er her for det sosiale og lønn . Og bare holder ut til pensjons alderen.  Som klager på alle og ikke orker eller rekker å gjøre det de skal. Så jeg får masse å gjøre eller må høre på de klage.  Eller Gud hjelpe meg at jeg faktisk er uenig. 

Anonymkode: b2048...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At mange kommentarer vises under innlegg på facebook irriterer meg. Må scrolle så sinnsykt for å komme forbi -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2017 den 11.12, Gjest Rose11 skrev:

Folk som knekker ledd. Fingrene er nå en ting, men vet om noen som knekker hode, hele hånda og ryggen :haar:  Skulle ønske de kunne la det være. Irriterende og ekkelt å høre på.

Når jeg har på lipgloss eller ansiktsmaske og håret henger seg fast i det :raven:

Forstår at dette kan være ubehagelig å høre på, men jeg for min del er nødt til å "knekke" nakken når jeg føler for det, ellers ender det med hodepine. Om noen "knekker" ryggen, høres det ut som om det også kan være like nødvendig. Fingrene unngår jeg å knekke når jeg er blant folk.

Anonymkode: c6f93...5fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakprosabøker som ikke handler om det bøkene utgir seg for å handle om. 

Anonymkode: 26390...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting men hvis jeg skal lete etter noe å irritere meg over så velger jeg lappen på skjorten min. Fy så irriterende. 👺

Anonymkode: 6a712...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det vinden som irriterer meg mest. Det er varmt ute til tross for skyer, men den hersens vinden ødelegger. Jeg hater vind!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naboen som er god for rundt en milliard som hele tiden klager over hvor høye skattene er. 

Anonymkode: 2da82...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎06‎.‎2017 den 23.36, AnonymBruker skrev:

Helsenorge.no bør du lese på, samt mye annet. Det er bevist økt kreftfremkalling av snus. Det burde du ha fått med deg. Du er dum som er brød om du ikke vet det. Leste ikke hele svaret ditt for ser du blir emosjonell av å høre sannheten. Forstår du er i  en følelsesmessig del av syklusen din. Så bare ro deg ned og kos deg med bukspyttkjertelkreft. Som btw ikke merkes før den har spredd seg og dødsdommen allerede foreligger. 

Anonymkode: 023e9...5f1

folk som deg irriterer meg.

samt folk som er så fornøyd med at de ikke snuser men massevis av sukker kam de trokke innpå hver eneste dag.

at man skal endre snusboksene fordi designet kan virke fristende på drittunger. For noe skikkelig vissvass. Ja da synes jeg jammen meg man kan gjøre all godteemballasje svart. Av å jobbe i butikk blir jeg faktisk mye mer sjokkert over hvor mye usunt drit folk kjøper, enn at de kjøper seg en uskyldnig snusboks i ny og ne.

folk er bare så ufatterlig dobbeltmoralske. Dessuten irriterer keg meg over hvor mye man prøver å bestemme og styre folks vaner.. Hva er det neste? At man ikke kan røyke i sitt eget hjem engang? La folk få leve sine egne liv som de vil.

samt alle de mennene som skriver så ufattelig stygt om kvinner her inne, som om man er noe søppel som bare er bruk og kast. Og at man kan få seg til å kalle dama si feit og stygg ol. Jeg håper inderlig det brukes slike ord for å provosere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er så lenge til ferie.  Har ikke ferie før september.  

Anonymkode: b2048...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som alltid må ha siste ordet i diskusjoner. Sier sin mening/argument for å så avslutte diskusjon med "nok om dette. Nå lar vi dette ligge. Ferdig snakka!" :dry: Sånn at du ikke skal få sjansen til å si noe tilbake 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At naboen smeller så hardt med ytterdøren! At han smeller med den på dagtid for nå så være, men irriterende å bli vekket midt på natta fordi han ikke kan lukke den litt mer diskré 🙄

Natt til i dag, så vekker han meg halv 2 fordi han skulle ut å kjøre  (Gud vet hvor han skulle) men 1 time senere kommer han tilbake og smeller like hardt med ytterdøren så jeg våkner igjen :raven:

Anonymkode: ab92b...76b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, ukjentjente skrev:

folk som deg irriterer meg.

samt folk som er så fornøyd med at de ikke snuser men massevis av sukker kam de trokke innpå hver eneste dag.

at man skal endre snusboksene fordi designet kan virke fristende på drittunger. For noe skikkelig vissvass. Ja da synes jeg jammen meg man kan gjøre all godteemballasje svart. Av å jobbe i butikk blir jeg faktisk mye mer sjokkert over hvor mye usunt drit folk kjøper, enn at de kjøper seg en uskyldnig snusboks i ny og ne.

folk er bare så ufatterlig dobbeltmoralske. Dessuten irriterer keg meg over hvor mye man prøver å bestemme og styre folks vaner.. Hva er det neste? At man ikke kan røyke i sitt eget hjem engang? La folk få leve sine egne liv som de vil.

samt alle de mennene som skriver så ufattelig stygt om kvinner her inne, som om man er noe søppel som bare er bruk og kast. Og at man kan få seg til å kalle dama si feit og stygg ol. Jeg håper inderlig det brukes slike ord for å provosere.

I dont vare hvis jeg irriterer deg. Men vare så det er sagt så spiser jeg veldig lite sukker og drikker ikke brus. Har normalt kosthold. Der irriterer deg sikkert da.

Anonymkode: 023e9...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

For tiden irriterer jeg meg grønn av en ny familie som er flyttet inn her i leiegården. I løpet av to uker har de hærtatt det lille fellesområdet og bruker den som forlenget oppholdsrom. Barna springer og skråler og vræler og gauler fra tidlig morgen til sent om kvelden, før de voksne tar over og spiller Candy Crush (eller hva pokker det nå enn er) med volumet på maks, eller snakker høylytt med hverandre eller på telefonen frem til tre-fire tiden på natta. Et vannrør brukes som tørkestativ, de har beslaglagt alt av stoler og bord, og området er nå fullt av leker, sykler, husgeråd, og matrester som ligger strødd omkring. 

Er så dritalei det levenet, og det nytter heller ikke å be de prøve å være litt mindre høylytte. Utleieren er selvsagt på ferie, og gir faen så lenge han får husleia si. Det er like før jeg går og kjøper et kilo reker og slenger i fellesområdet slik at det lukter så jævlig at de kanskje slutter å være der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

For tiden irriterer jeg meg grønn av en ny familie som er flyttet inn her i leiegården. I løpet av to uker har de hærtatt det lille fellesområdet og bruker den som forlenget oppholdsrom. Barna springer og skråler og vræler og gauler fra tidlig morgen til sent om kvelden, før de voksne tar over og spiller Candy Crush (eller hva pokker det nå enn er) med volumet på maks, eller snakker høylytt med hverandre eller på telefonen frem til tre-fire tiden på natta. Et vannrør brukes som tørkestativ, de har beslaglagt alt av stoler og bord, og området er nå fullt av leker, sykler, husgeråd, og matrester som ligger strødd omkring. 

Er så dritalei det levenet, og det nytter heller ikke å be de prøve å være litt mindre høylytte. Utleieren er selvsagt på ferie, og gir faen så lenge han får husleia si. Det er like før jeg går og kjøper et kilo reker og slenger i fellesområdet slik at det lukter så jævlig at de kanskje slutter å være der. 

Hvis du slenger reker overalt (og dette begynner å lufte vondt) så er det vel ingen andre som orker å være der heller? 

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du slenger reker overalt (og dette begynner å lufte vondt) så er det vel ingen andre som orker å være der heller? 

Anonymkode: 625e4...0c5

Det har du helt rett i. Dessuten smaker jo reker veldig godt da, så det er jo en synd å ødsle slik med maten. Får heller prøve med noe annet - og mindre velsmakende (og etterhvert illeluktende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så drittlei disse kattekjerringene på kjæledyr forumet. 🙄 Uansett hva du sier, så er det galt og du får kjeft. Bli kalt for dyremishandler er ikke uvanlig. Orker ikke å opprette flere tråder der når noen bare må kjefte.

Anonymkode: 829fb...317

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎20‎.‎06‎.‎2017 den 1.10, AnonymBruker skrev:

I dont vare hvis jeg irriterer deg. Men vare så det er sagt så spiser jeg veldig lite sukker og drikker ikke brus. Har normalt kosthold. Der irriterer deg sikkert da.

Anonymkode: 023e9...5f1

så interessante opplysninger,spesielt fraben anonym? DU er virkelig en jeg må se opp til. Ja det irriterer meg grønn. Jeg har jo ikke et normalt sunt kosthold selv?? Øøh. Jeg prøvde bare igrunn å påpeke at hvis man skal være så jævla firkanta på snus så burde man være miinst like firkanta på all møkkamaten folk propper i seg som er et mye større helseproblem;)

du brydde deg tydeligvis så mye at du gadd å sitere meg, hvis vare skulle bety care?

Endret av ukjentjente
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- folk som trykker som gærne på åpne-knappen på banen. Døren åpner seg til slutt!

-dritunger på butiken som ikke har lært seg at det går an å snakke i et normalt støynivå og idioter av foreldre som bare lar dem hyle i vei.

-veldig mange kunder generelt som tror det er en lek å jobbe i butikk og ikke hvor sykt slitsomt det egentlig er.

Anonymkode: 25a1f...7fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilister som ikke stopper for fotgjengere når trafikklyset er ute av drift.. Jeg stoppa for en syklist som skulle over veien og bilen bak begynte å tute på meg :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent som er så falsk og utspekulert. Og det ser ikke venninna mi😬. Snakk om å være naiv🙈. 

Anonymkode: 4cfef...eb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...