Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

"oversharing på facebook" og "høne"-trådene.. du milde måne :roll:

Anonymkode: cef15...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man forsøker å snakke med en kvinne, over internett. Hun påstår at hun viss nok er kjempeinteressert, men hun gidder knapt å ta noe iniativ selv. Det tar lang tid før hun gidder å svare på meldinger, og når hun endelig gjør det så er det som regel bare en setning eller to.   

Men oppmerksomhet ønsker hun seg! Dersom man ikke sender minst en melding hver eneste dag, så blir de irriterte. 

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

Når folk sletter deg fra vennelisten på Facebook uten å si fra eller forklare, skikkelig feigt og dårlig gjort

Hadde du kontakt med personen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Ja, de siste 3-4 månedene

Ja, da var det litt spesielt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Viser at uansett hvor god kontakt vet man aldri helt sikkert om man vil fortsette å være venner, en dag kan man våkne opp og se at personen har fjernet deg som venn. Gjør veldig vondt :( Har skjedd med andre før uten at jeg faktisk har gjort noe, får meg til å lure på hva som feiler meg /:

Kanskje de var irriterte for et eller annet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Viser at uansett hvor god kontakt vet man aldri helt sikkert om man vil fortsette å være venner, en dag kan man våkne opp og se at personen har fjernet deg som venn. Gjør veldig vondt :( Har skjedd med andre før uten at jeg faktisk har gjort noe, får meg til å lure på hva som feiler meg /:

Det kan jo være at du blir for intens? Det er uansett dumt at du ikke får en beskjed før du blir fjernet som venn. 

Anonymkode: 167d4...712

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Viser at uansett hvor god kontakt vet man aldri helt sikkert om man vil fortsette å være venner, en dag kan man våkne opp og se at personen har fjernet deg som venn. Gjør veldig vondt :( Har skjedd med andre før uten at jeg faktisk har gjort noe, får meg til å lure på hva som feiler meg /:

Enig, trist man ikke kan være sikker på hvem man er venner med.

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at folk ikke lenger vet forskjell på I og PÅ. Nå brukes I der vi alltid har sagt PÅ. For eksempel: I Mali, I Hawai, I Rohdos. NEI, NEI, NEI. Det heter PÅ. Til og med journalister gjør denne feilen oftere og oftere!

Anonymkode: d484c...cf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Vi pratet aldri om noen intense ting, kanskje vi bare ikke var ment til å være venner. Det er vel ikke alle som passer antar jeg, det er slik nå at hver gang jeg er ikke på Facebook så kikker jeg på vennelisten for å se om tallet har blitt mindre i frykt for at noen skal ha slettet meg

 

 

Facebookvenner er ikke det viktigste i verden. :)

Anonymkode: 92064...da7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Jeg må gå rundt en skarp og trafikkert vei til butikken. Ser en råd av biler komme mot meg,og har kun opplevd tre ganger at bilister blinker når de kjører forbi meg. Og jeg er like usikker hver gang det ikke skjer,for bilene bak den første ser meg jo ikke. Bruk blinklys for svingende! 

Skarp sving! Skulle det stå da.

Endret av NotNaomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Motorsykkel. Det bråker som et helvete og jeg bor på en litt lang slette. han som bor lengre nede her gasser skikkelig på. "Vrooooooom" nedover sletta her. 🙄 Det er irriterende synes jeg.

Anonymkode: 5cb3c...ece

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motorsykkel. Det bråker som et helvete og jeg bor på en litt lang slette. han som bor lengre nede her gasser skikkelig på. "Vrooooooom" nedover sletta her. 🙄 Det er irriterende synes jeg.

Anonymkode: 5cb3c...ece

Enig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At nord-europas høyste menn har en tendens til å stille seg foran meg på konserter og andre severdigheter.

Anonymkode: 038bc...aaa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Vi pratet aldri om noen intense ting, kanskje vi bare ikke var ment til å være venner. Det er vel ikke alle som passer antar jeg, det er slik nå at hver gang jeg er ikke på Facebook så kikker jeg på vennelisten for å se om tallet har blitt mindre i frykt for at noen skal ha slettet meg

 

Ikke meg du siterte, men med "intens" tror jeg personen mente at du ble for masete. Ikke at du  diskuterte intense ting, hva nå enn det måtta være. 

Om du hele tiden sender meldinger eller er den eneste som starter samtaler så er jo det et tegn på at de ikke er så interessert i å chatte med deg. Om du ønsker å se hvem som liker å chatte med deg ville jeg passet på å sjekke om de også starter samtaler og om de kun svarer kort når du sender dem melding.

Anonymkode: aed2f...1ec

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...