Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterte, men med "intens" tror jeg personen mente at du ble for masete. Ikke at du  diskuterte intense ting, hva nå enn det måtta være. 

Om du hele tiden sender meldinger eller er den eneste som starter samtaler så er jo det et tegn på at de ikke er så interessert i å chatte med deg. Om du ønsker å se hvem som liker å chatte med deg ville jeg passet på å sjekke om de også starter samtaler og om de kun svarer kort når du sender dem melding.

Anonymkode: aed2f...1ec

Jeg har aldri hatt deg på facebook så skriver kun generelt og ikke rettet mot deg personlig. 

Anonymkode: aed2f...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev:

Ingen av vennene mine starter samtalene men jeg vet de er venner

Jeg mente ikke hvem som sendte den aller første meldingen, men om de kun svarer på spørsmålene og meldingene dine eller om de starter nye samtaler med deg. Sender de deg meldinger om du ikke sender dem meldinger?

Anonymkode: aed2f...1ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke forstår at når man behandler "vennene sine" som dritt, så forsvinner de. 

Anonymkode: 31b45...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Winza/Jacklost Det er ikke så rart at enkelte sletter deg fra facebook om du ikke oppfatter når de ikke ønsker å snakke med deg. Om noen hadde sendt meldinger til meg selv om jeg ikke lenger ønsket å snakke med dem så hadde jeg slettet dem fra facebook jeg også. 

Det er helt normalt at facebooksamtaler dør ut.

Endret av Gardermobanen
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Man er ikke venner med folk man ikke ønsker å ha kontakt med, hvis noen sier til meg de ikke ønsker å ha kontakt lenger så sender jeg ikke mld

De sier jo at de ikke ønsker å ha flere meldinger fra deg når de sletter deg fra facebook.  Det finnes jo ingen pen måte å si ifra at man ikke ønsker å snakke med noen når de ikke tar hint. 

Enten må man sjekke om den andre personen ønsker å fortsette samtalen eller så må man akseptere at den andre personen bare sletter en fra facebook. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke respekterer Kongen.

Anonymkode: 2da82...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som ikke respekterer Kongen.

Anonymkode: 2da82...dc0

Hvorfor skal vi respektere en gallionsfigur som lever på skattebetalerne ?

Anonymkode: 48725...931

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Høy lyd, som idioter som kjører bråkete motorsykkel, med støynivå som overskrider lovlige desibelgrenser 

- Masse bakgrunnsstøy. F. eks svigerfar. TV-en står på med høy lyd (en døll film). Samtidig prøver han å få kontakt med ungen, som gjøres ved hjelp av plystring, høy stemme eller å klappe hender. Når kontakt oppnås, dasker han i det solide eike/furubordet (vet da faen), fordi ungen også synes det er gøy å daske i bordet. "Navnpåbarn!!!" *Dask* *klirr* "aiaiai!!!". På toppen av det hele prøver svigermor å prate med meg, men hun snakker lavt og utydelig. 

- Folk som snakker i telefonen. Andre sine samtaler er helt uinteressante for meg

- Russ

- "Voksne" som later russebråket forsette. "Nei, stakkars, 13 år på skole er så tungt, klart du må feste, drikke, kanskje prøve noen ulovlige narkotiske stoffer og bruke flere (ti)tusener av kroner 😭"

- Lengde på fengselsstraff for drap/voldtekt

- Engelske ord i norsk. "Shine" "fresht" "style", "bug" "lipgloss" osv. Høres så jævlig dumt ut! De verste er "sorry" (ja, det er sikkert oppriktig!) og "yes". Det heter "ja"!!!!!

- Nordmenn som synes norske ord er teite og dermed tror det høres bedre ut på engelsk. "Maling(s)ball" er jo det samma som paintball??

- Å kun bruke to grammatiske kjønn. Vi er ikke i Sverige eller Danmark, vi er i Norge, og her har vi tre! 

- At vi bruker "jo" for mye

- Hvitt interiør

- Å være tett i nesa, uten at forkjølelse ligger bak

- Barnegråt

- At jeg trenger et spark i ræva for å få ting gjort, som førerkort, nå gjenstår bare oppkjøringa

- Katolikker, og abortmotstandere 

- At arma sovner mens jeg ligger i senga og skriver/bruker telefonen, men hvis jeg sitter, får jeg vondt i ryggen

- Noen skriver et fantastisk innlegg, så kommer en fjott og kommenterer en og/å-feil eller noe, og kun det. Lavmål!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne patetiske framstillingen at kvinner alltid er ofre.

Anonymkode: 48725...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne patetiske framstillingen at kvinner alltid er ofre.

Anonymkode: 48725...931

Denne patetiske framstillingen at menn er ofre irriterer meg 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

.

Dessuten er du feig når du skriver noe og så sletter det etterpå. Facebook, kg og andre Some er ikke selve livet. Og så OM det var det for deg må du respektere at andre ikke tenker det samme. Slutt å syt.

Anonymkode: 023e9...5f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten er du feig når du skriver noe og så sletter det etterpå. Facebook, kg og andre Some er ikke selve livet. Og så OM det var det for deg må du respektere at andre ikke tenker det samme. Slutt å syt.

Anonymkode: 023e9...5f1

Dessuten trenger det ikke bety at han aldri får kontakt eller skal chatte med disse igjen men det gjelder kanskje å tenke litt gjennom hva som faktisk uttrykkes til andre og hvordan de kan bli påvirket av dette følelsesmessig. 

Anonymkode: 66e99...c17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal vi respektere en gallionsfigur som lever på skattebetalerne ?

Anonymkode: 48725...931

Tror du har glemt Grunnloven!

Anonymkode: 92064...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man forsøker å holde en saklig diskusjon, for eksempel her på kvinneguiden. 

Men den man diskuterer mot oppfører seg veldig barnslig, og heile tiden redigerer sine egne innlegg! Etterpå forsøker de å påstå at de aldri har skrevet ditt eller datt, selv om man har sitert de Uredigerte kommentarene deres...    

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...