Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne smilyen her :alice:

Anonymkode: ed31a...174

Skal ikke si hvordan jeg tolker den...  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en film eller TV-serie har EN norsk skuesppiller. Eller en norsk  musiker som har komponert litt musikk til en film. Da kan norske nettaviser  påstå at hele filmen eller TV-serien viss nok er "norsk" :P  

Det er helt unødvendig at filmen er spilt inn i Norge, og den behøver  selvfølgelig ikke å handle om Norge eller nordmenn på noen som helst måte! Alt som trengs er en halv-kjent norsk skuespiller eller musiker, som har littegrann med filmen å gjøre. Da er plutselig HELE filmen eller TV-serien "norsk" iallefall dersom vi skal tro de norske nettavisene....    

Anonymkode: 625e4...0c5

Da jeg var student, jobbet jeg av og til for et firma som synkroniserer/dubber tale i film- og serie-produksjoner. Jeg hadde blant annet fire taleroller i filmatiseringen av Dan Browns "Angels and Demons". Men det kuleste var talerollen i James Bond-filmen "A Quantum Solace". Men ikke faen om avisene skrev om det. Ei heller at jeg er Norges første Bond-girl siden Julie Ege. Fy faen, jeg føler meg snytt for E-kjendis status og "Hjemme hos"-reportasje i Se & Hør :raven:

Anonymkode: 6499d...2ec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/25/2017 den 9.00, Jerry Lee skrev:

Skal ikke si hvordan jeg tolker den...  :fnise:

Tenker på en overkåt hund eller noe  🙊

Endret av LeilaS
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdreven bruk at dramatiske setninger over forholdsvis småting. "Jeg er så ekstremt såret" "Jeg blir så fryktelig lei meg "Jeg blir så utrolig skuffet". :bond:

Anonymkode: 1c56f...fb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generell bruk av ordet utrolig, alt er så innmari utrolig i dag. Nei, det er ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LeilaS skrev:

Tenker på en overkåt hund eller noe  🙊

Min tolkning er mye verre...   :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kommet til side 470 i Seveneves, men ennå er det over 400 sider igjen... og den må leveres i morgen, fordi det er venteliste. Muligens er det venteliste på den fordi jeg har nevnt her at jeg leser den. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

En idiot rygget inn i bilen min, da den sto parkert. Det eneste personen gjorde var å legge en lapp i ruta, hvor det stod: Beklager at jeg rygget inn i bilen din. 

Hva med å legge ved telefon nummer og ta ansvar :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Populærvitenskap som overforenkler. All respekt til de som klarer å forklare ting på en enkel måte, men da må man jo gi en forklaring som stemmer.  Alle kan jo forklare noe enkelt om man det ikke reves noe presisjon eller at forklaringen er den riktige forklaringen. 

 

Anonymkode: 92064...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt øverst på kvinneguiden er det ett stort reklame-banner. Det er veldig blått, og reklamerer for en type juice tror jeg.

Men det følger med en liten reklame-snutt, som pleier å ligge i venstre hjørne. Denne tullete  reklamen begynner å spille av automatisk hver gang den dukker  opp!       

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bråkete idioter av noen naboer som gjør at jeg nå går på 3.døgnet med ca ikke noe søvn. Er redd for t jeg snart kan komme til å svime av om jeg ikke får søvn snart. Kunne blitt drapsmann av mange som bor rundt her.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer inn en flue på soverommet når jeg sover :dry: Så er den jo helt umulig å få jaget ut. Gikk å la meg på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Når det kommer inn en flue på soverommet når jeg sover  Så er den jo helt umulig å få jaget ut. Gikk å la meg på sofaen. :dry:

Fluer blir ofte (men dessverre ikke alltid) tiltrukket av lys, så slå på lyset på et rom du ikke skal være i, gjerne et der et vindu kan stå åpent sånn at det lyseste stedet etter at du slukker lyset der blir utelyset/mørket. Så slår du av alle andre lys, eventuelt slår på lys på vei til det andre rommet, sånn at fluer og lignende blir ledet dit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5/26/2017 den 19.41, Jerry Lee skrev:

Min tolkning er mye verre...   :nigo:

Do tell :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som blar gjennom musikken mens de har på høyttaler.  All hoppingen fra sang til sang er rimelig irriterende. 

Anonymkode: 2da82...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2017 den 14.31, Snuppah00 skrev:

Når det kommer inn en flue på soverommet når jeg sover :dry: Så er den jo helt umulig å få jaget ut. Gikk å la meg på sofaen.

Du er altfor snill. Jeg DREPER fluejævler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.5.2017 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Bønder dyrker jorda, grønnsaker, gir oss kjøtt, melk og smør i butikker. Hva er det med bønder som bidrar vettugt i vårt samfunn, som har vært bærebjelker for oss i historien som irriterer deg???

I hele helgen har våre nabobønder duret med traktorer, gjødslet med stinkende møkk og pløyet jorden, nettop for å gi kuene sine godt gress av god kvalitet slik at jeg og alle andre kan få gode norske produkter. Burde jeg irritere meg over during og møkkluft? Eller over bonden selv som gjør dette gir oss?

Anonymkode: 023e9...5f1

Kyrne er så fulle av melk at det grenser til mishandling.

Kyrne står lenket til båsen hele vinteren

Bøndene bryr seg ikke om dyrene sine. De tenker bare penger

Pga stor melkeproduksjon, som gir kyrne lidelse, slår bøndene ut melken som de ikke trenger

Kyrne blir fratatt kalven sin fordi bonden skal ha melken sin selv.

Bøndene er subsidiert oppetter veggene.

Bøndene passer ikke på utegående produksjonsdyr

Hvis en bedrift ikke klarer seg, blir den lagt ned. Bøndene har en bedrift der de må ha subsidier fra staten for å klare seg. Som andre bedrifter, burde de heller legge ned og skattebetalerne slipper å betale dem for en jobb som ikke er bærekraftig

Anonymkode: 82361...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pringle skrev:

Du er altfor snill. Jeg DREPER fluejævler.

Ikke så lett å drepe den når jeg ikke fikk tak i jævlen :dry: Orket ikke å styre mer med det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg klarte å brekke beinet i helga. Dette kommer til å bli en jævla gøy sommer for meg :raven::roll:

Anonymkode: 5cb3c...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som går SAAAAKTE sammen på fortauet og sperrer for de som kommer bakfra og vil gå forbi uten å hoppe ut i trafikken. :angry:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...