Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som irriterer seg over alt uansett om de lærer noe av det eller ikke. 

Anonymkode: 92064...da7

Har du ikke lært deg folkeskikk fra foreldrene dine? Det er frekt å drive å rette på andre hele tiden. Sånn, nå har du også lært noe nytt i dag. Bare hyggelig.

Anonymkode: 66e99...c17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Skulle vært mulighet til å betale månedlig for å slippe YouTube reklamer, jeg ser på YouTube daglig så ville gladelig betalt 99kr i måneden for å slippe reklame :) Det mest komiske er når reklamen som popper opp er den samme som videon :laugh:

Kunne nesten jeg gjort og altså, det er altfor mye reklame overalt! 😳 Ja haha, reklamene er helt udugelige, og ofte er det akkurat de samme hver gang. Er man ekstra heldig så er det "Clear blue sin "Jeg er gravid!" :sprettoy: :klaske: Uææ

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke lært deg folkeskikk fra foreldrene dine? Det er frekt å drive å rette på andre hele tiden. Sånn, nå har du også lært noe nytt i dag. Bare hyggelig.

Anonymkode: 66e99...c17

Hjelper å lese innleggene man svarer på når man skal lære bort noe. 

Anonymkode: 2da82...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Ja, hvorfor må de ha reklame på YouTube?! Har vi ikke nok reklame fra før av? De reklamene er så ufattelig irriterende og :kjefte: Clearblue og babyene som synger "datdatdat...."  irriterer meg grønn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter helgens konfirmasjonsrunde ble jeg minnet på opptil flere drittirriterende ting folk kan finne på å gjøre: 

1. Ikke slutte å spise når folk holder taler, men sitte og klirre med bestikk og glass.

2. La ungene løpe rundt og hyle og skrike når folk holder tale

3. Holde laaaaaaaange taler.

4. Holde taler. 

5. Forsyne seg med enorme stykker av kaker, sånn at ikke alle får smake. Er det mange i besøket, tar man ikke 1/8 del av en kake beregnet på 20 personer. 

6. Helle oppi et fullt glass, ta én slurk, og så annonsere at nå skal man gå.. så står det igjen et nesten fullt glass som man må helle rett i vasken. 

Anonymkode: 88084...447

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg daglig over at vegvesenet lager rundkjøringer hvor de skal tvinge folk til å kjøre annerledes enn de generelle trafikkreglene for rundkjøringer. Som å lage to felt inn i en rundkjøring, og så skilte og merke i veien at man skal ligge i venstre felt når man skal rett frem, i stedet for å ligge i høyre som man normalt skal. 

En ting er at folk er rævva til å kjøre i rundkjøringer som det er, så de lager ytterligere forvirring om hva som er rett. 

En annen ting er at det er livsfarlig, for folk kjører på autopilot og legger seg i høyre felt av gammel vane/legger ikke merke til merking/skilting. Så blir det masse nesten-kollisjoner. 

En tredje ting er at når man da står og venter i motsatt retning og skal rett frem, aner man ikke om de som kjører inn i rundkjøringen i innerste felt skal rett frem (og da kunne man kjørt uten å vike for dem), eller om de skal til venstre. Hadde folk lært seg å blinke når de skal til venstre, så man kunne stole på at om de ikke blinker til venstre så skal de rett frem, hadde problemet vært løst, men neida, folk blinker knapt nok når de skal ut av rundkjøringen, da langt mindre når de skal inn i den. 

Anonymkode: 88084...447

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegetarianere/veganere som absolutt skal dytte sin livsstil nedover hodet på meg. Jeg legger meg ikke opp i deres matvaner, hvorfor må de legge seg opp i mine? Har et par på skolen som er på meg (og andre som spiser kjøtt) om dette ofte, og begynner å bli grundig lei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hanako skrev:

Vegetarianere/veganere som absolutt skal dytte sin livsstil nedover hodet på meg. Jeg legger meg ikke opp i deres matvaner, hvorfor må de legge seg opp i mine? Har et par på skolen som er på meg (og andre som spiser kjøtt) om dette ofte, og begynner å bli grundig lei. 

Spesielt gøyalt med de nyfrelste planteeterne, som etter 2 mnd som planteeter sitter og høylydt sier "ææææsj, du sitter og spiser et dyrelik" når folk spiser kjøtt... 

 

Anonymkode: 88084...447

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt gøyalt med de nyfrelste planteeterne, som etter 2 mnd som planteeter sitter og høylydt sier "ææææsj, du sitter og spiser et dyrelik" når folk spiser kjøtt... 

 

Anonymkode: 88084...447

Ugh, ja! :/ Så utrolig unødvendig. Skulle likt å se hvor hyggelig de ville synes det var om jeg sa til dem: "Æææææsj, spiser du planter?" Jeg respekterer deres valg, så da synes jeg pinadø de kan respektere mitt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hanako skrev:

Ugh, ja! :/ Så utrolig unødvendig. Skulle likt å se hvor hyggelig de ville synes det var om jeg sa til dem: "Æææææsj, spiser du planter?" Jeg respekterer deres valg, så da synes jeg pinadø de kan respektere mitt. 

Hadde jeg kommet på det sist det skjedde meg skulle jeg kontret med "ææææsj, spiser du salatblader?? Du er klar over at de er nedsprøytet med kubæsj, sant..?". 

Anonymkode: 88084...447

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg kommet på det sist det skjedde meg skulle jeg kontret med "ææææsj, spiser du salatblader?? Du er klar over at de er nedsprøytet med kubæsj, sant..?". 

Anonymkode: 88084...447

Hahaha, herlig! xD Eller all den giften de sprøyter dem med for å holde insekter unna :P

For all del, jeg liker en god salat, men det er ikke middag! xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattebøker hvor forfatteren har slurvet. Ikke alle feil er like lette å avsløre for de som bruker boka for å lære og ikke kan stoffet fra før.

Anonymkode: 92064...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
3 timer siden, Hanako skrev:

Ugh, ja! :/ Så utrolig unødvendig. Skulle likt å se hvor hyggelig de ville synes det var om jeg sa til dem: "Æææææsj, spiser du planter?" Jeg respekterer deres valg, så da synes jeg pinadø de kan respektere mitt. 

Genialt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassiske sutrere er jævli irriterendeS.  

Anonymkode: 2a7a7...303

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.5.2017 den 23.58, Winza/Jacklost skrev:

Skulle vært mulighet til å betale månedlig for å slippe YouTube reklamer, jeg ser på YouTube daglig så ville gladelig betalt 99kr i måneden for å slippe reklame :) Det mest komiske er når reklamen som popper opp er den samme som videon :laugh:

Det er vel ikke så lenge til YouTube Red kommer til Norge, så da er det bare å glede seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, perplexed skrev:

Det er vel ikke så lenge til YouTube Red kommer til Norge, så da er det bare å glede seg.

Er ikke det sånn porr greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2017 den 0.08, Rosewood skrev:

Kunne nesten jeg gjort og altså, det er altfor mye reklame overalt! 😳 Ja haha, reklamene er helt udugelige, og ofte er det akkurat de samme hver gang. Er man ekstra heldig så er det "Clear blue sin "Jeg er gravid!" :sprettoy: :klaske: Uææ

 

 

På 8.5.2017 den 1.19, AnonymBruker skrev:

Hjelper å lese innleggene man svarer på når man skal lære bort noe. 

Anonymkode: 2da82...dc0

 

Dere vet at dere kan installere adblock, ikke sant? Noe av det helligste som finnes på dette internettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kun prøver å bli likt. Altså typisk sånn politikertyper hvor man kaster rundt seg med floskler og passer på å aldri si noe andre kan være uenige i.  Synes det er sleipe typer.

Anonymkode: 92064...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...