Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

På 5.5.2017 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Butikk ansatte.

Anonymkode: 204eb...715

Butikk ansatte hvem? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Wednesday, May 03, 2017 den 12.48, Winza/Jacklost skrev:

Alle insekter irriterer meg, hva er poenget med dems eksistens?

*deres

Anonymkode: 2a7a7...303

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Folk som skal drive å rette på andre sine innlegg

Si heller takk for at du lærer noe gratis. 

Anonymkode: 92064...da7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som irriterer seg over alt uansett om de lærer noe av det eller ikke. 

Anonymkode: 92064...da7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som dømmer unge mødre og fredre kan dere få gratis av meg. Det virker som man er dømt til å mislykkes bare fordi man fikk barn tidlig.

Anonymkode: 3206b...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2017 den 10.03, Winza/Jacklost skrev:

Bønder

Så enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, May 05, 2017 den 10.03, Winza/Jacklost skrev:

Bønder

Bønder dyrker jorda, grønnsaker, gir oss kjøtt, melk og smør i butikker. Hva er det med bønder som bidrar vettugt i vårt samfunn, som har vært bærebjelker for oss i historien som irriterer deg???

I hele helgen har våre nabobønder duret med traktorer, gjødslet med stinkende møkk og pløyet jorden, nettop for å gi kuene sine godt gress av god kvalitet slik at jeg og alle andre kan få gode norske produkter. Burde jeg irritere meg over during og møkkluft? Eller over bonden selv som gjør dette gir oss?

Anonymkode: 023e9...5f1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bønder dyrker jorda, grønnsaker, gir oss kjøtt, melk og smør i butikker. Hva er det med bønder som bidrar vettugt i vårt samfunn, som har vært bærebjelker for oss i historien som irriterer deg???

I hele helgen har våre nabobønder duret med traktorer, gjødslet med stinkende møkk og pløyet jorden, nettop for å gi kuene sine godt gress av god kvalitet slik at jeg og alle andre kan få gode norske produkter. Burde jeg irritere meg over during og møkkluft? Eller over bonden selv som gjør dette gir oss?

Anonymkode: 023e9...5f1

http://www.tv2.no/a/3781951/

http://www.dagsavisen.no/innenriks/bonder-blokkerer-eggmottak-1.284452

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article9682933.ece

http://m.nettavisen.no/nyheter/na-heller-bndene-melk-ut-i-gatene/6809600.html

Ja hyggelige folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talk shows hvor intervjueren er så opptatt med å hevde seg selv at gjesten ikke får fullført setningene sine. Respektløst overfor gjesten og man ser jo på intervjuer fordi man er interessert i gjesten ikke fordi man er interessert i intervjueren. 

Anonymkode: 2da82...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Bønder som gjør sitt for å bli sett og få jobben de gjør verdsatt. De må og kjempe for sin lønn som er sitt levebrød. Deres jobb er din mat. Og artiklene du postet er fra 2012 og 2014. Det er ofte demonstrasjoner, hvorfor skal ikke bønner få lov? Du bør heller støtte norske bønder, ellers mister vi jordbruket vårt og må leve på import. Disse bidrar så sunt og så bra til vårt land, la dem få vise hvor viktige de er. Hva bidrar du med som skal være så jævlig mye bedre? Og er du et hyggelig menneske som tar alle over en kam, når du sier det samme når uføretrygdede får så hatten passer? Medmenneskelighet, takknemlighet og ydmykhet bør du skaffe deg.

Anonymkode: 023e9...5f1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bønder som gjør sitt for å bli sett og få jobben de gjør verdsatt. De må og kjempe for sin lønn som er sitt levebrød. Deres jobb er din mat. Og artiklene du postet er fra 2012 og 2014. Det er ofte demonstrasjoner, hvorfor skal ikke bønner få lov? Du bør heller støtte norske bønder, ellers mister vi jordbruket vårt og må leve på import. Disse bidrar så sunt og så bra til vårt land, la dem få vise hvor viktige de er. Hva bidrar du med som skal være så jævlig mye bedre? Og er du et hyggelig menneske som tar alle over en kam, når du sier det samme når uføretrygdede får så hatten passer? Medmenneskelighet, takknemlighet og ydmykhet bør du skaffe deg.

Anonymkode: 023e9...5f1

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

:fnise:

Et veldig typisk svar fra deg. Veldig typisk. 

 

Anonymkode: 023e9...5f1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et veldig typisk svar fra deg. Veldig typisk. 

 

Anonymkode: 023e9...5f1

Det er slik jeg svarer på latterlige innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame, spesielt på youtube. Særlig når man ikke kan hoppe over den, men må sitte og vente i 20 sek til det tar slutt. I stad så jeg på noe greier som varte i rundt 10 minutt, og jeg ble pokker meg avbrutt 3 ganger i løpet av den tida av reklame! :frustrert: Holdt på klikke, jeg eier ikke tålmodighet heller, og da skulle måtte bli avbrutt på den måten og må sitte og glo i 20 sek gjør meg nesten sprø (er litt fyllesyk og, det hjelper ikke på)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
Akkurat nå, Rosewood skrev:

Reklame, spesielt på youtube. Særlig når man ikke kan hoppe over den, men må sitte og vente i 20 sek til det tar slutt. I stad så jeg på noe greier som varte i rundt 10 minutt, og jeg ble pokker meg avbrutt 3 ganger i løpet av den tida av reklame! :frustrert: Holdt på klikke, jeg eier ikke tålmodighet heller, og da skulle måtte bli avbrutt på den måten og må sitte og glo i 20 sek gjør meg nesten sprø (er litt fyllesyk og, det hjelper ikke på)

Og når man kommer tilbake til videoen så hopper de et par sekunder bakover :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Det er slik jeg svarer på latterlige innlegg

Tenk over hva du kjøper neste gang du er på butikken, hvor mye som kommer fra bønder som irriterer deg så utrolig mye. Det er godt du har saker fra 5 år tilbake å fylle tiden din med.

Anonymkode: 023e9...5f1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Og når man kommer tilbake til videoen så hopper de et par sekunder bakover :angry:

Ja det og, makan :dry: Er et under at mobilen min ikke er knust i fillebiter enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Rosewood skrev:

Ja det og, makan :dry: Er et under at mobilen min ikke er knust i fillebiter enda

Skulle vært mulighet til å betale månedlig for å slippe YouTube reklamer, jeg ser på YouTube daglig så ville gladelig betalt 99kr i måneden for å slippe reklame :) Det mest komiske er når reklamen som popper opp er den samme som videon :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...