Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som ikke klarer å skille mellom hva som er sant og hva som er underholdende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man ikke lykkes i facebooksnokingen. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som blir sur og ignorerer deg i månedsvis om du ikke følger rådet deres fordi det fungerte for dem. 

Anonymkode: f7174...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest antbug
13 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Kommentarfeltet i denne videon

 

At folk kan være så stygge :angry:

Ja. Og kan ikke folk bare droppe å slenge enda mer dritt når et stort antall mennesker allerede har gjort det og sagt akkurat det de vil si? Det er så stygt når de jakter i flokk på den måten. 

Jeg skjønner ikke hva som var så ille med stemmen og snakkingen heller. Kanskje det er noe feil med ørene mine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, antbug skrev:

Ja. Og kan ikke folk bare droppe å slenge enda mer dritt når et stort antall mennesker allerede har gjort det og sagt akkurat det de vil si? Det er så stygt når de jakter i flokk på den måten. 

Jeg skjønner ikke hva som var så ille med stemmen og snakkingen heller. Kanskje det er noe feil med ørene mine. 

Jeg liker når kommentatorer fjaser og prater mye tull :) Uff, hadde jeg fått så mye hat på en video hadde jeg aldri lastet opp mer video /: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle nybygg som snart er ferdig er utsolgt og at alle som er ledig ikke er påbegynt en gang. Hvem klarer å vente på en leilighet i 2 år liksom? :grine:

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lete etter leilighet i denne byen. Det er mange om beinet og jeg blir så frustrert. 

Var og så på en nettopp, og da skulle faen meg utleier bruke to uker på å bestemme seg for hvem som fikk leie. Irriterende. Jeg har utrolig lyst på den, men kan ikke sitte og vente på at jeg muligens kanskje får leie der. 

I tillegg til noen vanvittige priser. Både lei og bekymret. Håper jeg finner noe snart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mange her på KG tydeligvis ikke kan å lese. De svarer ikke på det Ts spør om, men gjerne noe helt annet som de tror Ts spør om!

Ta deg gjerne litt bedre tid til å lese hovedinnlegget før du svarer. 

Anonymkode: 1f66b...9dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke bryr seg om å levere bibliotekbøker tilbake i løpet av lånetiden. :angry:

Endret av Hermine Grang
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reaktiv hypoglykemi. Når anfallet kommer og man har bokstavelig talt ingenting man kan spise mens man er ute og ikke nødvendigvis kan stikke innom en butikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Folk som ikke bryr seg om å levere bibliotekbøker tilbake i løpet av lånetiden. :angry:

Er lett å glemme da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Er lett å glemme da

Jeg som står på ventelisten blir fortsatt irritert.:P     

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Jeg som står på ventelisten blir fortsatt irritert.:P     

Bra de får purringer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Bra de får purringer da :)

Det tar likevel en "evighet" å få boken for nestemann Usjameg, folk er egoistiske!

Anonymkode: 1f66b...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Bra de får purringer da :)

Ja, men vet ikke om de bryr seg så mye om den. På mitt bibliotek blir man også påminnet 3 dager før lånefristen og det brydde de seg tydeligvis ikke om.  Man kan også se om andre venter på bøkene. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tar likevel en "evighet" å få boken for nestemann Usjameg, folk er egoistiske!

Anonymkode: 1f66b...9dd

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Ja, men vet ikke om de bryr seg så mye om den. På mitt bibliotek blir man også påminnet 3 dager før lånefristen og det brydde de seg tydeligvis ikke om.  Man kan også se om andre venter på bøkene. 

Enig.

Har dere hørt om e-bok? Og at de går an å låne på biblioteket?

Der blir bøkene slettet fra låner etter 20 dager, og man kan reservere bøker som man straks får tilgang til så snart de er ledige.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...