Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Aragorn II Elessar

Folk her på KG vel anonymbruker som ikke har bedre ting å drive på med enn og syte og klage over tråder. Er det virkelig slik at de ikke forstår at man ikke må gå inn på tråder man ikke liker.

Nesten litt som de idiotene som ikke vet at man kan skite kanal eller skru av tven når det er noe tv de ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev:

Folk her på KG vel anonymbruker som ikke har bedre ting å drive på med enn og syte og klage over tråder. Er det virkelig slik at de ikke forstår at man ikke må gå inn på tråder man ikke liker.

Nesten litt som de idiotene som ikke vet at man kan skite kanal eller skru av tven når det er noe tv de ikke liker.

Det gjelder vel deg også det da? :P

Anonymkode: cee0b...7f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At pokemon go har streika på mobilen min. Akkurat nå når det er påskeevent og greier 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer

At jeg ikke får sove . Stressa i kropp og verker  i muskler. Kjedelige greier for jeg har helgevakt og trenger den søvnen jeg kan få. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

Folk som bumper gamle tråder

Hva er så farlig med det? Er jo bedre det enn å lage ny tråd om akkurat det samme syns jeg. :) Syns det er litt gøy når tråder fra 2002 og sånn dukker opp jeg. Da tenker man på hvor fort tiden er gått og hvor ung man var på den tiden. :) 

Anonymkode: a45c7...d14

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er så farlig med det? Er jo bedre det enn å lage ny tråd om akkurat det samme syns jeg. :) Syns det er litt gøy når tråder fra 2002 og sånn dukker opp jeg. Da tenker man på hvor fort tiden er gått og hvor ung man var på den tiden. :) 

Anonymkode: a45c7...d14

Spørs hvilken da, den silfen tråden trengte ikke akkurat noe ny eller gammel versjon 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

Spørs hvilken da, den silfen tråden trengte ikke akkurat noe ny eller gammel versjon 😜 

Å, den har jeg ikke sett. Men googler man noe og finner en gammel tråd og lurer på noe syns jeg det er greit å heller spørre i den tråden enn å lage ny. Men tulletråder blir så klart noe annet. 

Anonymkode: a45c7...d14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å, den har jeg ikke sett. Men googler man noe og finner en gammel tråd og lurer på noe syns jeg det er greit å heller spørre i den tråden enn å lage ny. Men tulletråder blir så klart noe annet. 

Anonymkode: a45c7...d14

Rart å se tråder fra da jeg bare var 10 år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En viss bruker her som bare skal provosere i tråder. Ufattelig slitsomt, men fant ut at man kan blokke brukere. Ah så bra :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

En viss bruker her som bare skal provosere i tråder. Ufattelig slitsomt, men fant ut at man kan blokke brukere. Ah så bra :) 

Beste funksjonen som har vært oppfunnet på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

Beste funksjonen som har vært oppfunnet på nettet :)

Oh yeah :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nabo som hadde stor fest i går! De avsluttet rundt halv 12 og dro til byen. Takk og pris. Meeeen så kom de tilbake rundt 2 igjen for å bråke enda mer! :daane:høy musikk og bråk. Jeg var på vei til å be de om dempe seg, men nabomannen var der før meg. Da dempa de seg. Hater å bli vekket midt på natta! :angry:

Anonymkode: fc315...b90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nabo som hadde stor fest i går! De avsluttet rundt halv 12 og dro til byen. Takk og pris. Meeeen så kom de tilbake rundt 2 igjen for å bråke enda mer! :daane:høy musikk og bråk. Jeg var på vei til å be de om dempe seg, men nabomannen var der før meg. Da dempa de seg. Hater å bli vekket midt på natta! :angry:

Anonymkode: fc315...b90

Har opplevd det samme mange ganger før, ene gangen hadde de på musikken hele natten :rasende: Man skal være stille etter 23.00 så da kan man anmelde dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, April 10, 2017 den 23.33, Winza/Jacklost skrev:

Folk på Finn.no som ikke svarer når man sender dem melding, hva er poenget med å ha artikkelen ute da liksom? :murvegg:

Eller hva med den selgeren som plutselig ombestemte seg? Jeg tok kontakt og fikk fort svar. Jeg kunne kjøpe kjolen, men så ble det plutselig stille da jeg spurte hvor nye hun skulle ha i frakt. Gikk 2 dager og jeg sendte "jeg venter fortsatt på svar her" så sier hun at hun ikke vil selge kjolen likevel! :daane:

Anonymkode: fc315...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Har opplevd det samme mange ganger før, ene gangen hadde de på musikken hele natten :rasende: Man skal være stille etter 23.00 så da kan man anmelde dem

Ikke alle som bryr seg om den reglen og vekker hele nabolaget! :kjefte: 

Anonymkode: fc315...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle som bryr seg om den reglen og vekker hele nabolaget! :kjefte: 

Anonymkode: fc315...b90

Kan ikke huske hvor mange ganger jeg bare hadde lyst å dra bort til dem og be dem om å holde kjeft og slå av den jævla musikken :P Men har sosialangst så turte aldri, så måtte klage til huseieren som klagde til dem :fnise: Ene gangen sa han at jeg skulle gå bort og be dem være stille og hvis de ikke gjorde det skulle han ta med seg et balltre og banke dem opp :fnise: Og en annen gang at om de holder på til ut natten skal jeg ringe han tidlig om morgenen slik han kan dra bort til dem før han har fått i seg morgenkaffen og skjelle dem ut :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...