Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kolonet ikke skal være fet. 

Det skal være: slik

Det skal ikke være: slik

Anonymkode: 03585...379

Som det allerede er påpekt - det er ordet før kolonet som skal utheves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza

En viss bruker som driver å går rundt på kg og sprer dritt om menn som er på kg, folk som ikke har noe liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visse brukere som skriver dritt om kvinner på KG og forventer å kunne gjøre det uten å få motreaksjoner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Sofia123 skrev:

Visse brukere som skriver dritt om kvinner på KG og forventer å kunne gjøre det uten å få motreaksjoner.

Slike folk er irriterendes ja :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Dagens irritasjoner:

  • Håndverkerne som setter i gang med slagbor og annet bråkete djevelskap klokka sju på morgenen. 
  • De der forbanna ungene i 1. etasje som springer, gauler, og slamrer med søppelbøttene som står i bakgården. Det er en lekeplass hele 50 meter unna. 
  • Modemet mitt har tatt kvelden. Det tar to til tre virkedager før jeg får et nytt - altså tidligst lørdag. Jeg er derimot avhengig av internett jobbmessig. Akkurat nå er jeg logget inn via en av Hotspot'ene til kabelselskapet, og hastigheten er omtrent på 28 kb/s. Kan jo bare glemme Netflix og co. de nærmeste dagene. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas

Passiv-agressive innlegg fra hårsåre brukere på kvinneguiden. 

Eller.. egentlig er det jo litt komisk også. Man vet man har truffet spikeren på hodet forsåvidt. Jo, også er det litt komisk med visse andre. 

Ellers er mobbing, skjult eller åpenlyst, ganske irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterte meg tidligere i dag at nettsiden jeg bruker for å lagre middagsoppskriftene og -kalenderen var nede i dag, så da fikk jeg ikke handlet det sunne jeg hadde planlagt for helgen, men heller halv-usunne ting siden planleggingen ikke er god uten kalenderen. Da jeg kom hjem fra butikken var selvfølgelig siden oppe igjen. Da måtte jeg flytte alle helgens middager til mai og juni siden det var første ledige dager. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesker som alltid sier "jeg har så stygg nese! Det og det er feil" 

Du vet at så lenge du konstant går rundt og snakker om det så begynner folk å legge merke til det?

Anonymkode: f7174...d3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere som sier at menn har ødelagt kg (Mannehatere)

Anonymkode: 97a9a...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Når det er mange anonyme som svarer i en tråd, så er det lett å gå i surr med alle ab kodene. Jeg synes da det er greit om ts kan skrive ts under innlegget sitt . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det meste av morsomme tråder her inne blir slettet. Er visst forbudt å ha det litt gøy og skrive noe morsomt. Tenk på alle de hysteriske Pet og Milla-trådene som er slettet. Også tråder av nyere dato. Dårlig at humor og tråder med litt snert ikke er lov. Det blir kjedelig om alt skal være så dønn seriøst. 

Anonymkode: a45c7...d14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen som har blitt svindlet for en bestilling vi spleiset på. Ikke bare irritert over å ha blitt svindlet, men litt irritert på venninna også som har vært i overkant naiv og tilnærmet gått på en nigeriasvindel. 

Anonymkode: 92064...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...