Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller hva med den selgeren som plutselig ombestemte seg? Jeg tok kontakt og fikk fort svar. Jeg kunne kjøpe kjolen, men så ble det plutselig stille da jeg spurte hvor nye hun skulle ha i frakt. Gikk 2 dager og jeg sendte "jeg venter fortsatt på svar her" så sier hun at hun ikke vil selge kjolen likevel! :daane:

Anonymkode: fc315...b90

Er slike situasjoner det er best man ikke møter personen for da kunne det endt ille for selgeren :fnise: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det er så vanskeleg å bli trygg på å køyre når eg øvingskøyrer! 

At eg ikkje hadde plass til den bærbare dataen i bagen... og no sitter eg og leser ei bok om open-world-spel og vil spele Skyrim. Argh! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Syklister som sykler midt i veibanen, som ikke gidder å sykle inn til siden, slik at jeg kan komme forbi :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2017 den 16.26, Mandragora skrev:

At det er så vanskeleg å bli trygg på å køyre når eg øvingskøyrer! 

 

 

Du vil nok aldri føle deg helt trygg, med eller uten førerkort dessverre, men jo mer du kan og jo mer du øver, vil du bli tryggere på deg selv. Når du sitter på bussen, eller noen andre kjører, observer kjørestilen - da vil du slipper unna mange overraskelser. 

Snø. Snø generelt. Snø i april, spesielt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som fjerner vinterdekkene før de drar på hytta på fjellet til påske. "Det er jo bart" .

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Balian de Ibelin skrev:

Det at det kom snø nå i April.

Det skal ikke snø i April. Ihvertfall ikke her jeg bor. 

Ja, men jeg er ganske sikker på snøen forsvinner like fort som den kom :) 

Anonymkode: 5cb3c...ece

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som ikke tar ansvar for egne handlinger og følelser(legger skylda på andre og lar det gå utover en stakkars fremmed).                      de som ikke bidrar til en bedre verden, sitter der tafatt og sikler, og er lite givende når det kommer til kjærlighet.                             de som tror at penger er det eneste som folk tror gjør deg vellykket.                                                                                                   folk som er tomme og sure, viser liten entusiasme og mangler antenner. folk som ikke eier et snev av anger, empati og respekt. drittsekker som får alle som er fysisk tilstede til å støtte de (mobbe faktor), og elsker å lage drama og virkelig tråkke andre ned. også sier de aldri unnskyld, er kalde som en psykopat og bare driter i vedkommende(ofrer ikke en tanke). skjønner ikke åssen de klarer å leve og alltid får anerkjennelse for den drittsekken de er.                                                                                                         gode mennesker som aldri lykkes. mennesker som ikke tør å stå opp for seg selv og tenke sjæl, de følger alltid saueflokken, den fæle lederen og de har ofte en tendens til å gjøre det verste fordi de er svake og feige(mange er sånn). de er mobberens maskot. folk som ikke klarer å kjøre bil, ikke sammenflette,ikke flyte i trafikken. også blir de aggressive på andre? ingen evner til å lese av avstand og fartstilpasning som fører til at de nesten klinker til deg i rompa eller siden i en rundkjøring. at noen folk er så fjerne og eier så lite anger at de kan gjøre hva de vil, snike i køen osv, kjøre på deg og dytte deg med handlevogna si, du må kjefte på vedkommende som avlikevel ignorer deg helt. grrr. folk som det ikke går ann å si ifra til, de drar det bare til det uendelige, presser andre, er maktsyke og får alltid vilja si. de provoserer og har mastergrad i å lage det største dramaet, og få deg til å gi opp og bli redd. man får også lyst til å gi de en på trynet. folk som aldri støtter deg når du virkelig trenger det, er man utsatt for et psykisk overgrep, så er det bare sånn folk er og ingen gidder å irettesette, gjøre noe eller ta til motmæle. de tar til og med parti med motparten. dumminger og svakinger er de. de som ikke har baller nok til å kjempe for noe eller si imot resten.

Anonymkode: 6dcf0...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest antbug

At journalistene er ferdig med påskeferien.

Det har vært så rolig og fint i påsken selv om det har skjedd ting rundt omkring i verden, men verden har liksom ikke føltes som et veldig skummelt sted selv om gutta boys krangler om hvem som har den største bomben og den sterkeste pappaen og alt det der. Men nå er de tilbake på jobb og dramatikken stiger for hver time. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brukerne som hele tiden sletter seg for så å komme tilbake. Dramafolk. 

Anonymkode: 26390...790

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når IS blir brukt som underholdning. Det burde ikke være lov, og ansett som reklame. Jeg tror de som er med I IS godter seg når de ser feks Prison Break som nå også handler om IS. Filmer som London has fallen er og skumle,  det kan gi ideer. Slikt irriterer meg grenseløst. Alt I alt skulle IS få så lire oppmerksomhet som mulig.

Anonymkode: 4e200...68b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Finn.no ikke har samme ordningen som Ebay. At man kan kjøpe det man vil uten å måtte ha kontakt med selger. Så mye greiere å handle på Ebay enn Finn. Kjedelig å vente på svar fra selger. Eneste minuset med Ebay er at frakten tar lengre tid.

Anonymkode: ed31a...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...