Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Når man skal se gjennom fleire videoer hos youtube, rett etter hverandre. Men alle sammen i videoene snakker veldig lavt heile tiden, slik at man må skru opp temmelig høy lyd for å få med seg ting som blir sagt. Men plutselig slutter AdBlock å fungere! Så rett før en ny video, kommer det derfor

PAAAAAANG

En eller annen idiotisk dritt-reklame med forbanna høy musikk, bråk og masse tull! :angry:

Anonymkode: dc777...c02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når man skal se gjennom fleire videoer hos youtube, rett etter hverandre. Men alle sammen i videoene snakker veldig lavt heile tiden, slik at man må skru opp temmelig høy lyd for å få med seg ting som blir sagt. Men plutselig slutter AdBlock å fungere! Så rett før en ny video, kommer det derfor

PAAAAAANG

En eller annen idiotisk dritt-reklame med forbanna høy musikk, bråk og masse tull! :angry:

100% enig! Det er så plagsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er medlem av en del kostholdsgrupper på FB, og er så utrolig mange som skriver ordet "fy" hele tiden. Dritirriterende.

"Er denne fy fy?" også et bilde av et eller annet.

"har hatt en fy helg:angry:". Osv.

Det irriterer meg skikkelig. Ser det hele tiden :sFun_sleeping:. Virker jo ikke akkurat som det er voksne menner som kommuniserer.

Anonymkode: 57ee6...b5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

PAAAAAANG

Ja,det skjer også om man har masse forskjellige videoer i en spilleliste og noen videoer har lavere lyd enn andre. Utrolig irriterende. Skvetter noen ganger noe jævlig på grunn av det. Skulle ønske at lyden var noenlunde lik på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, The damned skrev:

Ja,det skjer også om man har masse forskjellige videoer i en spilleliste og noen videoer har lavere lyd enn andre. Utrolig irriterende. Skvetter noen ganger noe jævlig på grunn av det. Skulle ønske at lyden var noenlunde lik på alt.

Enig. Så er reklamen ALLTID hører enn selve videoen man skal se. Irriterende! 

Anonymkode: ecc0e...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man leser en overskrift, eller ser på ett bilde. Så klikker man på den overskriften / bildet som man har lyst til å lese mer om - eller se fleire av.

Men den artikkelen som hører til det man har trykket på, handler aldri om det som overskriften og bildet påstår at det viss nok skulle gjøre. Overskriften (og det ENE bildet man får sett) er bare noe piss, for å få flest mulig lesere til å klikke seg inn på ting - som egentlig handler om noe helt annet unødvendig tullball, som ingen egentlig har interesse for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest irriterende akkurat nå: hver eneste gang jeg ser et bilde eller filmklipp av Terese Johaug dukker refrenget i  denne skrekkelige sangen opp og setter seg på hjernen min :ohmy: 

Herregud, jeg kommer sikkert til å klikke hvis ikke denne dopingsaken roer seg snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som lager en avtale, men dropper å møte opp, og slutter å være aktive på facebook for å unngå deg. Hva er greia? Hvorfor i himmelens navn tok du initiativ til å finne på noe, for så å ignorere meg etterpå? Hvorfor tok du deg det bryet? 

Anonymkode: 8135a...378

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som lager en avtale, men dropper å møte opp, og slutter å være aktive på facebook for å unngå deg. Hva er greia? Hvorfor i himmelens navn tok du initiativ til å finne på noe, for så å ignorere meg etterpå? Hvorfor tok du deg det bryet? 

Det dukket vel opp noe gøyere som de IKKE klarte å takke nei til :roll: 

Anonymkode: fc315...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du vel nesten spørre dem om?

Nytter vel ikke å sitte her på forumet, og gjette i vei? :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forbanna fråtsingen media har i skattelistene. Jeg gir blanke faen, men får allikevel overskriftene i trynet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest C'est la vie:)

Glitter.... 😲 Glitter på alt av leker og utkledningskjoler som jenta i hus kjøper. Hvorfor dynke ting i glitter som drysser overalt? Skal det øke sjansen for at man ønsker å kjøpe disse produktene til sine barn?? 

Det er nå glitter på ALT! Alt av møbler, klær, objekter og små umulig-å-bli-kvitt glitter i ansiktet. Flere uker etter vask og støvsuging, finner jeg glitter og det er jo umulig å bli kvitt! 

Endret av C'est la vie:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som breier seg ut på flyet, og legger beslag på halvparten av andres flysete - i tillegg til å fylle heile deres eget sete! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personer som sier "jeg er ikke spesielt nærtagende, men .... " Må man si det i samme setning som man har tatt seg nær så er man nærtagende.

Anonymkode: aed2f...1ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det opprettes flere tråder om samme tema, selv om det allerede finnes flere tråder som handler om det samme.

For eksempel: akkurat nå finnes det vel fem-seks forskjellige tråder som handler om Therese Johaug og anabole steroider, under "aktuelle saker og politikk"

Samtidig som det ligger ett par andre tråder, i noen andre under-kategorier. Dette virker egentlig temmelig unødvendig. Det hadde vært mye bedre å samle alt sammen, under en og samme tråd. I stedet for å spre det utover flere tråder, slik som dette blir gjort nå...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2016 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Dette må du vel nesten spørre dem om?

Nytter vel ikke å sitte her på forumet, og gjette i vei? :tongue:

Tror ikke at det var et seriøst spørsmål.

Anonymkode: 64ffb...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...