Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Siden jeg jobber med, og kjenner mange amerikanere: Folk som mener at Trump er bedre en Hillary fordi Hillary skulle vært arrestert for epostskandalen. Altså, jeg er enig i at hun ikke er et fantastisk valg hun heller, men hun er da virkelig bedre enn Trump? Jeg kjenner flere amerikanere som bor i Norge som mener at Trump er bedre og jeg klarer bare ikke å fatte det.

Anonymkode: 007af...2a1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som har en veldig bestemt mening, og som nekter å innse at de kanskje ikke har fullstendig rett heile tiden. De gidder ikke å lette bittelittegrann på de gigantiske  skylappene deres, og innse at verden ikke nødvendigvis er like svart / hvitt som de påstår.

I tillegg blir alle og enhver som ikke har helt hundre prosent samsvarende  meninger som dem selv, automatisk stemplet som "dumme og latterlige idioter"

"Jeg har rett uansett, og alle andre er noen forbanna store patetiske grauthuer som fortjener å dø - bare fordi de ikke er fullstendig enig med meg!" :opplyser:

Anonymkode: dc777...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden jeg jobber med, og kjenner mange amerikanere: Folk som mener at Trump er bedre en Hillary fordi Hillary skulle vært arrestert for epostskandalen. Altså, jeg er enig i at hun ikke er et fantastisk valg hun heller, men hun er da virkelig bedre enn Trump? Jeg kjenner flere amerikanere som bor i Norge som mener at Trump er bedre og jeg klarer bare ikke å fatte det.

Anonymkode: 007af...2a1

At nordmenn tror at hva de mener om valget i USA betyr noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og journalister (blad-smørere!) som tar standpunkt, og støtter en bestemt politiker / politisk parti! Det er egentlig ikke bladsmørerne sin jobb å fortelle folk hva som er korrekt å stemme på.

Men ifølge en god del norske journalister, så har vel Hillary Clinton allerede vunnet, med godt over nitti prosent av stemmene.... :fnise:

Anonymkode: dc777...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At noen kvinner tror det er greit at de er sjåvinister og bedriver slut shaming bare fordi de er kvinner.

Anonymkode: a077a...a2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

Kvinner som sier de vil ha likestilling. Men når likestillingen ikke er til fordel for dem så er de plutselig i mot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
26 minutter siden, The Archbishop skrev:

Kvinner som sier de vil ha likestilling. Men når likestillingen ikke er til fordel for dem så er de plutselig i mot det.

Det er et merkelig fenomen det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2016 den 12.07, AnonymBruker skrev:

At det er så fordømt mye reklame hos youtube!

Jeg måtte sitte gjennom en reklame (som var nærmere fire minutter lang!) før jeg kunne få sett ett klipp, som var på under tre minutter...

Anonymkode: dc777...c02

Adblock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, DreamOn skrev:

 Adblock

 Noen ganger klikker adblock! :angry:

Anonymkode: dc777...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saksbehandleren på NAV som bl.a mente at jeg førte opp for mange timer jobb på meldekortet. Jeg måtte til slutt legge fram bekreftelse fra sjefen min på at jeg faktisk hadde jobbet så mange timer som jeg hadde ført opp. Var veldig glad da h*n jeg var vikar for sluttet og jeg ble fast ansatt. Håper jeg aldri mer trenger å ha noe med NAV å gjøre.

 

Skjønte egentlig ikke helt hva som var problemet. Hvis jeg hadde ført opp for mange timer var det jo jeg selv som hadde tapt på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To ting jeg kommer på akkurat nå:

1. Folk som på død og liv må være negativt innstilt til alt og alle. Du ler av en vits noen på TV sa, de sier surt at de ikke kan skjønne hvordan det var morsomt; du er lykkelig fordi det går bra i forholdet ditt, de sier at de ikke skjønner hvorfor du gidder å være lykkelig over noe sånt når det åpenbart kommer til å ta slutt før eller siden uansett; du prøver en kjole i en butikk og synes den var fin, de sier at den hadde vært fin hvis den var ti centimeter kortere, men siden den ikke er det så var den bare dritstygg.

2. Folk som klarer å vri enhver situasjon til å handle om seg selv. Du sier at du har hatt en litt kjip dag, de svarer med noe som indikerer at de har hatt en enda kjipere dag; du sier at du er fornøyd med resultatet på en eksamen eller en prestasjon på jobb, de svarer med at det kunne jo de også klart hvis de hadde vært på samme studie/hatt samme jobb som deg; du forteller en historie fra dagen din, de svarer med en historie fra sin egen dag uten å si noe som indikerer at de i det hele tatt hørte etter når du fortalte din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Når man leter etter en tråd her på forumet, som man er veldig interessert i.

 Men så er den plent umulig å finne igjen... :angry:

Anonymkode: dc777...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2016 den 23.31, AnonymBruker skrev:

Brukere som går på trolletråder. Og enda verre når de som går på trolletrådene føler seg smarte i sine angrep på trollet. 

Anonymkode: aed2f...1ecdmpm

 

JM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det irriterer meg at folk er så elendige til å finne informasjon av seg selv.

For eksempel på studiet mitt så sitter folk og spør om helt enkle idiotiske ting som står på nettsidene til universitetet. Samme med spørsmål om lånekassen. Det er jo bare å gå inn på lanekassen.no så står det meste der,men det virker ikke som folk har sett engang. De bare forventer at alle andre skal ha svaret.

Samme med folk som lurer på ting som hvor man fyller på busskortet,når en butikk stenger,om den og den butikken finnes der de bor osv osv. Det er så enkelt å finne det ut. Man googler det og finner svaret. Hvis man derimot ikke gjør det,så kan man jo spørre,men når man sier "du kan gå inn på nettsiden til x så står det der" og de bare "åja,det visste jeg ikke".

Og dette er unge folk som er vokst opp med å bruke pc og mobil til alt mulig,men å google ting eller gå inn på en nettside å lese det er vanskelig det.

Anonymkode: 64ffb...899

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Når man leter etter en tråd her på forumet, som man er veldig interessert i.

 Men så er den plent umulig å finne igjen... :angry:

Anonymkode: dc777...c02

Vet du navnet, eller i det minste deler av navnet, kan du google følgende "site:kvinneguiden.no [hva det er du søker etter]" Husk å ikke ha mellomrom etter site. Funker bedre enn KGs egen søkefunksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, sofie777 skrev:

Vet du navnet, eller i det minste deler av navnet, kan du google følgende "site:kvinneguiden.no [hva det er du søker etter]" Husk å ikke ha mellomrom etter site. Funker bedre enn KGs egen søkefunksjon.

 Det har jeg allerede forsøkt. :)

 Kanskje tråden har blitt slettet eller noe... :icon_frown:

Anonymkode: dc777...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Når man leter etter en tråd her på forumet, som man er veldig interessert i.

 Men så er den plent umulig å finne igjen... :angry:

Anonymkode: dc777...c02

Ja det er irriterende!  Ikke alltid jeg husker hvilket underforum det ligger på.

Anonymkode: fc315...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...