Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

At blad-smørere i aviser og tv, har gjort rpsa-bloggere som Sofie Elise til kjendis.

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg ikke fikk sett supermånen i natt pga regn og drittvær. Neste gang månen kommer så nærme blir først i 2034. Sist gang den var så nære var i 1948, altså 35 før min tid. Det er så jævlig irriterende at nesten hver gang noe sånt inntreffer må det være drittvær så man ikke får sett en dritt. Får en ny sjans 13.desember, men da er jo ikke månen like nære som nå. Og når det var spesielt stor nordlysaktivitet for noen uker siden ble også det ødelagt av regn og tette skyer. Ikke så ofte det er nordlys på Østlandet, så det var også dritirriterende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye spise/drikkelyder, spesielt hvis personen er veldig sulten og ikke klarer å tygge maten ordentlig- og deretter svelger det rett ned med et svært "gulp", og fortsetter å innhalere maten.

Liker heller ikke når folk prater/starter samtaler med mat i munnen. Prøver å gi et høflig signal med at jeg skal svare, men jeg har munnen full av mat. Tygg ferdig før du begynner å prate, jeg hører ikke hva du sier med en hel kjøttkake i munnen. Vær så snill :-(

Høres kanskje litt kresent ut, men jeg klarer det bare ikke.

Anonymkode: 18636...217

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høye spise/drikkelyder, spesielt hvis personen er veldig sulten og ikke klarer å tygge maten ordentlig- og deretter svelger det rett ned med et svært "gulp", og fortsetter å innhalere maten.

Liker heller ikke når folk prater/starter samtaler med mat i munnen. Prøver å gi et høflig signal med at jeg skal svare, men jeg har munnen full av mat. Tygg ferdig før du begynner å prate, jeg hører ikke hva du sier med en hel kjøttkake i munnen. Vær så snill :-(

Høres kanskje litt kresent ut, men jeg klarer det bare ikke.

Anonymkode: 18636...217

Dette irriterer meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
21 timer siden, Summers skrev:

 Stygg håndskrift. 

Du aner ikke hvor enig jeg er med deg! 

(Men jeg har drevet med kalligrafi i mange år, så jeg er kanskje ikke helt uhildet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
21 timer siden, Summers skrev:

 Stygg håndskrift. 

Det er ikke noe alle kan for, jeg har selv rævva håndskrift og slikt har det alltid vært. Slet mye med dette på skolen og slikt så hvis folk vil irritere seg over noe man ikke kan noe for så får de bare gjøre det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Hva med de som ikke kan noe for det? Blir så forbanna når jeg hører folk irritere seg over noe mange faktisk sliter med (inkludert meg selv) Skal man irritere seg over folk som har dysleksi med?

Man er selvfølgelig ikke negativ til folk med dysleksi, selv om man irriterer seg over folk som rett og slett ikke gidder å skrive ordentlig... :)

Anonymkode: dc777...c02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er selvfølgelig ikke negativ til folk med dysleksi, selv om man irriterer seg over folk som rett og slett ikke gidder å skrive ordentlig... :)

Anonymkode: dc777...c02

Ikke alle kan noe for at man skriver dårlig

Endret av Kaiser Jacklost XV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Det er ikke noe alle kan for, jeg har selv rævva håndskrift og slikt har det alltid vært. Slet mye med dette på skolen og slikt så hvis folk vil irritere seg over noe man ikke kan noe for så får de bare gjøre det...

Skrev i innlegget mitt under det du siterte at jeg har forståelse for de som ikke kan gjøre noe med håndskriften sin, men det gjelder jo svært få av de med stygg håndskrift. 

42 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Du aner ikke hvor enig jeg er med deg! 

(Men jeg har drevet med kalligrafi i mange år, så jeg er kanskje ikke helt uhildet)

Jeg skal ikke gå så langt som å si at jeg har drevet med kalligrafi, men jeg har faktisk tatt noen kurs.

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 minutter siden, Summers skrev:

Skrev i innlegget mitt under det du siterte at jeg har forståelse for de som ikke kan gjøre noe med håndskriften sin, men det gjelder jo svært få av de med stygg håndskrift. 

Jeg skal ikke gå så langt som å si at jeg har drevet med kalligrafi, men jeg har faktisk tatt noen kurs:-)

Ser det, jeg overreagerte nok litt i innlegget :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke kan uttale kj-lyden! Og enda verre nåt det går så langt at de begynner å skrive f.eks. 'skjenne' (kjenne). Skal også sies at skrivefeil irriterer meg veldig..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Negative og gretne folk som svarer surt i tråder om f.eks et TV-program "hvem gidder vel å se på den dritten der da?", "bare idioter ser på det tullet der" osv. Så se til helvete og hold deg unna tråden da om du misliker programmet så sterkt og mener at bare idioter ser på! :frustrert: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
4 timer siden, Salka skrev:

Negative og gretne folk som svarer surt i tråder om f.eks et TV-program "hvem gidder vel å se på den dritten der da?", "bare idioter ser på det tullet der" osv. Så se til helvete og hold deg unna tråden da om du misliker programmet så sterkt og mener at bare idioter ser på! :frustrert: 

Så enig! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

 Så enig! :sur:

 Noen ganger kan det være ganske uforståelig, at noen gidder å følge med på enkelte TV-programmer.

 Da kan slike spørsmål, kanskje være på sin plass ? :tongue:

Anonymkode: dc777...c02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...