Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...


Byggesøknader som først blir akseptert og godkjent, og så går det ett par uker før noen faktisk titter litt over søknaden. Deretter får man kontra-beskjed - nei, denne byggesøknaden skulle viss nok egentlig aldri blitt godkjent likevel.

Det mangler faktisk ett komma, og ett par punktum. Deretter får man ein bot fordi man har begynt på bygge-arbeidet sitt likevel. Deretter klager man på boten, og får etterhvert selvfølgelig medhold til slutt.

Deretter blir byggesøknaden godkjent enda en gang.
Hva skulle alle disse byråkratene ellers ha bedrevet arbeidstiden sin til?

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, herlig tema :)

Jeg irriterer meg over hissige sjåfører som tror de kommer fortere fram av å ligge i ræva på bilen foran. Så irriterer jeg meg over sløve folk på bussen som bare står der og lager propp når det er maaasse plass lenger bak. Og så irriterer jeg meg over folk som tror at tights = bukse. Og alle som har alle mulige laktose-, gluten-, fiske-, egg-intoleranser og ikke minst folk som slanker seg. For ikke å glemme alle de super-pedagogiske politisk korrekte foreldrene som bare gir barna mat som er laget fra bunnen. Og bare kjøper økologiske klær og gir de kjønnsnøytrale leker og snakker om og med barna sine som om de deltar i en pedagogisk opplæringsvideo. 

Det var det jeg kom på i farten, var visst en del.... :fnise:

Anonymkode: 92559...148

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kjerringa som spytta INNI busskuret i dag. Og så irriterer jeg meg på megselv fordi jeg ikke kjefta på henne eller dreit henne ut. Glana bare som faen på klysa, så på henne, på klysa og på henne igjen. Blikket hennes var verken unnskyldende eller preget av flauhet, men helt care. hæslig kjerring. 

Anonymkode: 17517...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg selv. Jeg gjør så mye rart.

Anonymkode: a3a1b...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et prakteksemplar; å våkne av Norge Rundt-melodien til isbilen hver lørdag.

Note to self: lukk vinduet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer når jeg endelig får en melding på en datingside, så er det en som bare vil krangle om noe jeg har skrevet i profilen >:(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er veldig sliten og ønsker litt aleine-tid. Men akkurat da dukker det opp en eller annen komplett idiot - som kommer for å bråke og stille masse dumme spørsmål!

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke evner å få ræva i gir, når de ser køen bak seg. Det være seg i panteautomaten, i trafikken, på fortauet og i alle andre sammenhenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, NasseNøff skrev:

Neglelakk. 

Bruker en halv dag på å få fine negler for en gangskyld. Dagen etter; flasser av flak. 
Mister en bit her og en bit der. Spesielt tuppene, hvorfor vet jeg ikke. Så jeg pøser på med tynt lag, og neste dag er noe vekk. 

Hvorfor i helsike er neglelakk så dårlig laget at det ikke holder?! 
Kan det ikke være permanent som hårfarge liksom. Hallo, vi lever i 2016! 

Det er kun pekefingrene og litt på tomlene. Enten så piller jeg meg i nesen om natten.. ellers så er det noe jævlig mystisk på gang. 

Det er ganske vanlig at neglelakken forsvinner på tuppene. Leste faktisk om det i går :P Et tips er å ta neglelakk på tuppen også. Om det funker vet jeg ikke, men det var det de skrev i artikkelen ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Brimi skrev (På 8.5.2016 den 12.48):

Det er ganske vanlig at neglelakken forsvinner på tuppene. Leste faktisk om det i går :P Et tips er å ta neglelakk på tuppen også. Om det funker vet jeg ikke, men det var det de skrev i artikkelen ihvertfall.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, NasseNøff skrev:

Så den like etter jeg skrev dette 

Men forsto ikke helt, skal man liksom lakke på tvers for å unngå at det flaker av... hmm..  :skratte:

Ja, på tvers av tuppen. En profesjonell lakkerer gjorde det på meg for en stund siden og det var jo genialt. Hjalp bare for ca en dag lenger, men alle monner drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 5.5.2016 at 16.05, Clarity skrev:

Folk på jobben som sluntrer unna med småting fordi de tror ingen ser det eller tenker over det, og at "det er så lite, så det er ikke så farlig". Irriterende. 

 

Oh my, ja! Også blir man den personen som må gjøre det, selv om man egentlig har viktigere ting å gjøre enn å "rydde" opp fordi en annen hadde den tankegangen som du nevner. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Kverulerende sutrepaver og idioter!! :sinna:

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som henger seg opp i detaljer og skal kverulere i tråder. Hvorfor ikke svare på det ts spør om enn å henge deg opp i ting som ikke har noe med HI å gjøre?! 

Anonymkode: ed31a...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...