Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Du klikker altså på AnonymBruker-funksjonen, for å klage over Anonyme Brukere?

 Dobbeltmoral og hykleri, much?

Anonymkode: 625e4...0c5

Problemer med å forstå ironi... much? :Hehe:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Pringle skrev:

Problemer med å forstå ironi... much? :Hehe:

Skulle akkurat skrive det samme, for var akkurat ironi det var. Derav alle lattertrynene. :) 

Anonymkode: a45c7...d14

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ringer en man dater, eller er kjæreste med i fylla og skriker og hyler fordi man pulte i 1955! Som om man har rettigheter på en kvinne for det? Pjuk.

Anonymkode: 12ccc...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitre kvinner som ikke gjør annet enn å klage over hvor grusomme menn er. 

Jada jeg vet det finnes nok av bitre menn også. De er også irriterende.

Anonymkode: 71f44...fe0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netttroll, fordomsfulle folk, folk som mener og synser om alt og ingenting uten å ane hva de prater om. Folk som kaller andre stygge, ekle, etc. Folk som baksnakker, folk som blander seg inn i alt, folk som sier stygge ting om vennene mine, folk som ljuger og dikter opp historier, folk som mener de skal ha spesialbehandling, snobber, folk som skal overstyre andre mennesker, snerpete folk, folk som bruker skjellsord til daglig, etc, etc... 

Anonymkode: 12ccc...cc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner måtte en tur til tannlegen her om dagen, men hun hadde ikke lyst til å ta si egen bil (som nettopp hadde byttet til sommer-dekk) fordi det hadde kommet litt snø, de siste par dagene. Kvelden før hun skulle til tannlegen, så hadde ett familie-medlem plutselig tatt bilen hennes – for å kjøre en liten tur, og sjekke vær og kjøre-forhold. Med det resultat at han ikke kom seg helt hjem igjen, når han skulle kjøre oppover ett ganske bratt vei-stykke. Dermed bare satte han igjen bilen ett eller annet sted - uten å tenke noe særlig mer over akkurat det.

Noe som medførte at bilen fikk en parkeringsbot. Denne ble jo da selvfølgelig sendt til eier av bilen – hun som måtte til tannlegen! Når hun som skulle til tannlegen, fikk boten – så ble hun jo (selvfølgelig!) temmelig  irritert og forbannet på han som (uten å spørre henne først) bare hadde tatt bilen hennes, og bare satt den (ganske skjødesløst) fra seg en eller annen plass. Men da ble han som hadde lånt bilen hennes irritert, fordi han ble kjeftet på etter å ha gjort dette for henne som (i hans øyne) skulle regnes som en "veldig stor tjeneste" – som hun (ifølge ham) burde ha vært veldig takknemlig for.

Når jeg da spurte ham hvordan det han hadde gjort egentlig  kunne regnes som noen "stor tjeneste" – så ble han faktisk fly forbannet på meg også! Fordi han mener at jeg da hadde tatt hennes side i denne krangelen.... :murvegg:

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 25.4.2016 at 20.20, AnonymBruker skrev:

Netttroll, fordomsfulle folk, folk som mener og synser om alt og ingenting uten å ane hva de prater om. Folk som kaller andre stygge, ekle, etc. Folk som baksnakker, folk som blander seg inn i alt, folk som sier stygge ting om vennene mine, folk som ljuger og dikter opp historier, folk som mener de skal ha spesialbehandling, snobber, folk som skal overstyre andre mennesker, snerpete folk, folk som bruker skjellsord til daglig, etc, etc... 

Anonymkode: 12ccc...cc2

Alle? Føler med deg kan ha det sånn innimellom jeg også. Folk suger.

Anonymkode: 012ff...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slafsing 

Tyggis

Overnevnte kombinert: Da blir det så ille at jeg må bytte sete, gå ut eller hvis det ikke er mulig, be personen spytte ut tyggisen. Selv om det er en vilt fremmed på et fly. Det er UUTHOLDELIG. Ren tortur. 

Anonymkode: d5706...071

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem sier ting jeg aldri ville ment og som ikke er sant, og som jeg aldri ville ment en gang. Faktumet var at jeg var ikke i stand til å forstå hva personen mente en gang. 

Anonymkode: 12ccc...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Trump...

Edit: Og enda mere: Alle idiotene på andre siden av Atlanteren som faktisk stemmer på facisten.

Endret av Tøytigern
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Journalsnoking og "mindre alvorlige brudd på taushetsplikt", bare fordi man kan..... 

Anonymkode: 012ff...ed6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 25.4.2016 at 20.20, AnonymBruker skrev:

Netttroll, fordomsfulle folk, folk som mener og synser om alt og ingenting uten å ane hva de prater om. Folk som kaller andre stygge, ekle, etc. Folk som baksnakker, folk som blander seg inn i alt, folk som sier stygge ting om vennene mine, folk som ljuger og dikter opp historier, folk som mener de skal ha spesialbehandling, snobber, folk som skal overstyre andre mennesker, snerpete folk, folk som bruker skjellsord til daglig, etc, etc... 

Anonymkode: 12ccc...cc2

Med andre ord er du irritert over sånt som er normalen på Kg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Tøytigern skrev:

Wut?

Lagging. At alt henger og bokstaver ikke kommer med når man skal prøve å skrive innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva som irriterer meg? At Kvinneguiden plutselig oppdaterer seg hele tiden! Jeg scroller ned for å finne eg kategori, siden blir hvit og så må jeg vente på at siden skal bli ferdig med å oppdatere seg. BLARH!

Anonymkode: 14704...2cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overivrige selgere. Dette er fra siste uke

Elkjøp "Bytter du til denne strømleverandøren, får du 500 kr. i rabatt"
Apoteket "Trenger du foundation? Vi har maskin som finner den riktige fargen for deg"
Meny "Vil du ha Trumfkort?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver e-post, og som så kontakter en på mail/im/går bort til pulten din for å få svar på den umiddelbart. Har både en kollega og en prosjektleder som irriterer vettet av meg med sånn oppførsel. 

Senest nå fikk jeg en mail fra prosjektleder, og to sekunder etter jeg ser flagget om at jeg har fått ny mail, ringer fyren. Det er en lang og teknisk mail, jeg har jo ikke sjangs i havet til å få lest den før han ringer! Og så skal han ha svar umiddelbart.

"Hva tenker du om punkt x?"

"Jeg vet ikke, jeg har ikke fått lest så langt ennå".

"Tror du det lar seg gjøre?" "

"Jeg vet ikke. Jeg har ikke fått lest så langt ennå!"

"Når tror du vi evt kan levere noe sånt?"

"JEG VET IKKE!! JEG HAR IKKE FÅTT LEST DET ENNÅÅÅÅÅ!AAARRRRGGGHHH!!!!!

Anonymkode: 88084...447

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det virker som jeg ikke tåler egg så godt. Egg er jo godt og anvendelig og sunt. Og jeg oppfatter dette selvfølgelig først etter at jeg har kjøpt flere antikke (dyre) eggeglass og masse masse egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...