Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Naboer som bor rett under en, som pusser opp hver j***la helligdag morgen og søndagsmorgen. Gjerne klokka seks, sju på morgenen. Og som borrer i vegger og tak til klokka to på nettene. Som tar null hensyn og røyker som skorsteiner rett utenfor soveromsvinduene og rett utenfor kjøkkenvinduet, og gauler og roper og smeller dørene så hardt at ting faller ned fra veggene, og barna skvetter når veggene rister og stuebordet hopper av at naboene smeller igjen dørene så hardt at alt rister. Når jeg har besøk blir de sjokkerte over oppførselen deres. Aldri i mitt liv hatt sånne naboer før. Totalt blottet for å ta hensyn.

Anonymkode: 1b6e7...7ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei om det skjer så må det være en veldig god grunn. Tross alt gjør de det taper de jo penger så det er ikke noe de gjør uten at de må.

Anonymkode: 71f44...fe0

Her jeg bor så gjør de det uten god grunn. Grunnen til at jeg vet dette er fordi jeg har jobbet på en av dem. Grunnen til at de stenger kan være at der er lite folk eller rett og slett at de ikke gidder å jobbe.

Anonymkode: d00a0...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skriver noen avsnitt i ett eller annet skrive-program (f.eks. Open Office, eller lignende) og teksten inneholder en (eller fleire) lenker til avis-artikler, produkter hos nettbutikker eller andre ting. Hver gang jeg forsøker å kopiere heile teksten fra skrive-programmet, og over til f.eks. det feltet hvor man skriver nye kommentarer her på forumet - så er det bare en enkelt lenke som dukker opp i det feltet hvor man skal skrive inn ting her på forumet...

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skryter av at det er 35 grader I SOLA.

Idioter. 

Anonymkode: 91e1d...d77

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de som bor over oss ikke klarer å gå rolig ned trappa. Det dunker noe inn i helvete når de løper ned trappen, og gjerne hopper fra de siste 3 trinnene. 

Og at jævelskapen røyker! Det er umulig å ha oppe et eneste vindu uten at det lukter røyk i hele leiligheten vår. :(

Anonymkode: e09da...92f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som biter negler med tennene - og deretter spytter små negl-biter på gulvet!

 :rasende:

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At brannalarmen i studentboligene går hver eneste helg, når studenter klarer å brenne pizzaen de lager på nach

Anonymkode: c9671...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som biter negler med tennene - og deretter spytter små negl-biter på gulvet!

 :rasende:

Anonymkode: 625e4...0c5

 

mlfw8540_small.png

Æææææssjj!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personer som ikke følger med i samtalene, men likevel velger å komme med en kommentar. 

Anonymkode: aed2f...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke er enig med flertallet i en tråd og har en annen mening enn saueflokken, så blir man nærmest halssugd og får kjeft. Ikke så veldig gøy når de rotter seg sammen mot deg.

Når du spør om råd, så får du krasse og frekke svar., Seriøst? Går det ikke an å svare på en hyggeligere måte?

Anonymkode: 77144...6ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg halvt ihjel over at min søster grovt utnytter mine foreldre som barnevakter. Hun spiller på dårlig samvittighet, og at svigerforeldrene alltid stiller opp når hun spør.. Så da tør/klarer ikke mine foreldre å si nei. De har en hytte de holder på å pusse opp, og nå har holdt på med i nesten tre år uten å bli ferdig, for de ender opp med å være stuck som barnevakt minst to helger i måneden, så de ikke får reist avgårde på hytta for å jobbe. 

Anonymkode: 88084...447

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man ikke er enig med flertallet i en tråd og har en annen mening enn saueflokken, så blir man nærmest halssugd og får kjeft. Ikke så veldig gøy når de rotter seg sammen mot deg.

Når du spør om råd, så får du krasse og frekke svar., Seriøst? Går det ikke an å svare på en hyggeligere måte?

Anonymkode: 77144...6ac

Atte hæ? :P

En god ting at det er lenge siden vi hadde dødsstraff her i landet, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. mai 2016 at 19.28, Sadness skrev:

Blokk. Jeg hater å bo i blokk. Et forbaska mareritt! 

Fordi;
- Folk har null vett i hodet. Sende barna rett utenfor døra, klokken 8 på en Lørdag? Helt normalt tydeligvis. 
- Spille fotball i gangen? Helt normalt. 
- La barn hyle fra 1. etasje til øverste etasje klokken 7 om morgningen? Helt normalt. 
- Fulle folk som oyer, roper og bråker vær Fredag til Søndag? Helt normalt. 
- Ringe på "feil" fordi du ikke orker å lete etter riktig tall? Helt fuckings normalt. 

Folk ringer feil flere ganger i uken. Får angst av den jævla klokken, hunden syter og bjeffer i en halvtime etterpå, for han forventer besøk. Så nå nekter jeg å svare. Ringer de på to ganger så tar jeg den, er det "feil" så sier jeg "nei" og legger på. Ryk og reis. Jeg har lov til å nekte å slippe de inn. For jeg kjenner ikke vær og en av de som bor i blokken. Fått tillatelse fra huseieren til å nekte å slippe inn folk jeg ikke kjenner. Samme om de sier "jeg har glemt nøkkelen". Har kun sluppet inn politiet en gang. 

Jeg koker. Er så møkka lei av folk som ikke kan å ringe på riktig! Har du mistet nøkkel så får du vent til noen kommer. Spør noen som er ute, eller ring vaktmester som faktisk er tilgjengelig 24/7, for han bor her i blokken. Mistet nøkkel er en god grunn til å kontakte han, står i den forbaskede kontrakten du skrev under da du flyttet inn! :sinna:

Nå nettopp ringte det på en fyr "Kan du åpne eller!!!" brølte han i callingen. "NEI!" ropte jeg tilbake og la på. Åpnet vinduet og hørte at han ringte på til flere, fikk napp til slutt. Idiot av en mannsperson skal du lete lenge etter. 

Bor vi samme sted?? Jeg har allergi mot å bo i blokk.. Hjelper ikke at jeg har vindu ut mot en lite trafikkert gate, men det hjelper lite når det er en pub rett over gata.. Hver jævla helg blir jeg vekt at drita fulle mennesker som er totalt blotta for fornuft... Hadde jeg visst hvordan voksne (20/22år grense på puben) oppfører seg, så hadde jeg aldri flytta hit. Hun jeg leier av beskrev stedet som rolig og ikke noe bråk fra puben......, hadde jeg kunnet flyttet hadde jeg gjort det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Tom/Loki skrev:

koruppte fotball dommere :dry:

13260010_1583938745232190_88040447243725

Anonymkode: b6ec8...eb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enkelte brukere som er gjengangere i tråder, som har veldig bastante og ekstreme meninger. Helst udokumenterte, eller med "dokumentasjon" fra like-sinnede nettsider, av typen overhodet ikke objektive eller fagkyndige. I det de kommer inn i tråden vet man at nå er hele diskusjonen rævkjørt, nå blir det bare usakligheter og krasse, bastante påstander og skitslenging og kverulering og flisespikking og vriing og vending på alt noen andre sier. I det de kommer inn er det bare å takke for seg å forlate tråden, så man ikke blir tilgriset av all skitkastingen. 

Anonymkode: 88084...447

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Dumme idioter som stiller veldig idiotiske spørsmål...

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, May 23, 2016 at 19.07, Pringle skrev:

Atte hæ? :P

En god ting at det er lenge siden vi hadde dødsstraff her i landet, da.

Tror personen mente halshugd

Anonymkode: 829fb...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...