Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som finner ut at de skal sette seg til rette MIDT i stien og finne frem nistematen og gjerne tenne opp grillen! Ta nå tre-fire steg til siden, og ikke sperr stien for oss andre, idioter!

Annen pet peeve: alle trådene på kosthold/treningsunderforumet som begynner med "jeg vet man ikke kan punktslanke, men <ber om råd om hvordan man kan punktslanke>". Aaaarrrggg.... 

Anonymkode: 88084...447

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tatt meg en etterlengtet fridag i dag og fikset folk som skulle jobbe vakten min, alt er avtalt og klart. 

Så dukker de faen meg ikke opp. Og dette har skjedd flere ganger med samme person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At idiotiske bloggere som Sophie Elise får så latterlig mye oppmerksomhet, samtidig som det er langt viktige saker som foregår i verden. Dette er vel det samme kvinnfolket som flasher rundt med puppene ved diverse utdelinger, for å skrape til seg oppmerksomhet og avis-oppslag.

I tilegg knipser hun villig vekk veldig lettkledde bilder (i temmelig utfordrene posisjoner) som havner på blogg, eller andre sosiale medier. Men dersom hun patter litt på en eller annen servelat, så er det tydeligvis full krise. Kan ikke tenke meg at annonse-inntektene til den latterlige bloggen hennes, blir noe mindre som følge av dette...

Men all PR er (som kjent) god PR

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At idiotiske bloggere som Sophie Elise får så latterlig mye oppmerksomhet, samtidig som det er langt viktige saker som foregår i verden. Dette er vel det samme kvinnfolket som flasher rundt med puppene ved diverse utdelinger, for å skrape til seg oppmerksomhet og avis-oppslag.

I tilegg knipser hun villig vekk veldig lettkledde bilder (i temmelig utfordrene posisjoner) som havner på blogg, eller andre sosiale medier. Men dersom hun patter litt på en eller annen servelat, så er det tydeligvis full krise. Kan ikke tenke meg at annonse-inntektene til den latterlige bloggen hennes, blir noe mindre som følge av dette...

Men all PR er (som kjent) god PR

Anonymkode: 625e4...0c5

Enig! Er så lei den jentungen! Hennes egen skyld sånn som hun holder på! Hadde hun ikke "horet" seg (neida jeg kaller henne ikke hore) for hele Norge hadde ikke dette skjedd! Hun kler jo av seg for klikk. Er  lei henne og den jævla dobbeltmoralen hennes!!!

Anonymkode: a45c7...d14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At min mann fyller gryter etc. med vann og såpe, for å la det 'bløtes' før han tar oppvasken etter å ha laget middag. Hvor lenge ligger det i vann?? Opptil 4 dager om jeg ikke tar det. Hvor vanskelig er det å skylle oppvask FØR det størkner?? 

Og! At det kan ligge ting på gulvet i evigheter uten at han plukker det opp. Jeg er høygravid og rekker ikke lengre ned til gulvet (veldig tungt og vondt å ta opp ting), hvor han "ikke ser det"(?!) eller ikke tenker over det. Det lå et håndkle på gulvet i to dager uten at han tok det opp etter å ha tørket noe han sølte på gulvet. Sa jeg tørket noe? Nei, han slang et hånkle over det, slik at det kunne tørke av seg selv. En større pappeske ligger slengt på kjøkkenet (siden lørdag). Hvorfor ikke legge den sammen og kaste den??? 

Klesvasken er ferdig og har ligger på tørketrommelen siden fredag. Han har FAKTISK lagt det sammen. Men å legge det på plass der det skal være?? Nei, DET gjorde han ikke.  Får se hvor lenge det blir liggende. Det tar mannen 3 minutter å gjøre dette. :(

Ba han vaske gulvet på onsdag, men neida. Skulle gjort det selv, men igjen, høygravid og mye smerter som stopper meg fra å gjøre husarbeid og liknende. 

Ikke frustrert eller irritert her nei..... Bare gravid og FAEN SÅ LEI av at han ikke gjør noe i hus om han ikke blir mast på! Hva gjør han? Jo: jobb, spise, sove, være litt våken, se på TV eller mobilen frem til vi skal legge oss. Er det rotete på stuebordet, så er det ikke verre en å bare dytte unna ting for å få plass til PCen. Ikke rydde først, nei, bare stable ting oppå hverandre slik at han får plass. 

Om noe må gjøres, kommer setningen " Oi, vi må få støvsugd her snart".HVA DA VI?? Så se til å bare gjøre det, i stedet for å 'state the obvious' og la det støve ned i to dager til!!!! Hva feiler det menn!!!????

Aaaaaargh! 

Anonymkode: e09da...92f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bananer som blir ekle og brune dagen etter man har kjøpt dem, og tørre appelsiner. Hrmf!

Anonymkode: 88084...447

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær

Folk som troller. Og endel ganger irriterer jeg meg over at jeg irriterer meg over ting, særlig når jeg er trøtt og sulten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

At min mann fyller gryter etc. med vann og såpe, for å la det 'bløtes' før han tar oppvasken etter å ha laget middag. Hvor lenge ligger det i vann?? Opptil 4 dager om jeg ikke tar det. Hvor vanskelig er det å skylle oppvask FØR det størkner?? 

Og! At det kan ligge ting på gulvet i evigheter uten at han plukker det opp. Jeg er høygravid og rekker ikke lengre ned til gulvet (veldig tungt og vondt å ta opp ting), hvor han "ikke ser det"(?!) eller ikke tenker over det. Det lå et håndkle på gulvet i to dager uten at han tok det opp etter å ha tørket noe han sølte på gulvet. Sa jeg tørket noe? Nei, han slang et hånkle over det, slik at det kunne tørke av seg selv. En større pappeske ligger slengt på kjøkkenet (siden lørdag). Hvorfor ikke legge den sammen og kaste den??? 

Klesvasken er ferdig og har ligger på tørketrommelen siden fredag. Han har FAKTISK lagt det sammen. Men å legge det på plass der det skal være?? Nei, DET gjorde han ikke.  Får se hvor lenge det blir liggende. Det tar mannen 3 minutter å gjøre dette. :(

Ba han vaske gulvet på onsdag, men neida. Skulle gjort det selv, men igjen, høygravid og mye smerter som stopper meg fra å gjøre husarbeid og liknende. 

Ikke frustrert eller irritert her nei..... Bare gravid og FAEN SÅ LEI av at han ikke gjør noe i hus om han ikke blir mast på! Hva gjør han? Jo: jobb, spise, sove, være litt våken, se på TV eller mobilen frem til vi skal legge oss. Er det rotete på stuebordet, så er det ikke verre en å bare dytte unna ting for å få plass til PCen. Ikke rydde først, nei, bare stable ting oppå hverandre slik at han får plass. 

Om noe må gjøres, kommer setningen " Oi, vi må få støvsugd her snart".HVA DA VI?? Så se til å bare gjøre det, i stedet for å 'state the obvious' og la det støve ned i to dager til!!!! Hva feiler det menn!!!????

Aaaaaargh! 

Anonymkode: e09da...92f

Sånn er min mann også :fnise: Nå er ikke jeg høygravid da, jeg gjør som oftest mesteparten, men om jeg ikke har hatt tid grunnet veldig hektisk periode på jobben, eller som nå der jeg har ligget rett ut i sengen i elendig form i en uken, så ser det helt forferdelig ut her. Når jeg bodde alene holdt det seg rent og fint hele tiden, men om jeg rydder og vasker nå, så er det like rotete neste dag!! Skjønner ikke hvordan det er mulig en gang. Han legger bare fra seg ting hvor en det måtte være, og fjerner det ikke før jeg maser for tiende gang, eller gjør det selv... Pulten på kontoret hans svømmer over, men kontoret får han holde orden på selv...

Morosmt hvordan han kan kommentere at noe må gjøres snart, akkurat som mannen din, men ikke gjør det selv. Han hadde funnet en muggen potet i kjøleskapet, og kommenterte det. Regnet jo med at han kastet den, men neida, i går sier han plutselig, Åj nå er det virkelig på tide å kaste den poteten, se så ekkel den er blitt!! 😑 Jeg har som sagt ligget syk i en uke, men regnet jo med at han hadde kastet etter første gangen. Gjett forresten hvem som la den tilbake i kjøleskapet etter å ha vist den til meg... Hva er galt med disse mannfolka!!

Heldogvis hjelper han til hjemme litt da, om jeg spør om hjelp når jeg vasker gjør han det gjerne, og han tar også klesvask/oppvask på egen iniativ osv. Og rydder litt på kjøkkenet etter mat osv. At jeg liker det mer grundig gjort dårlige på min kappe med tanke på kjøkkenet osv. :) 

Anonymkode: 76c90...25a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt motsatt problem med min samboer. Jeg blir noen ganger sprø av at han skal gjøre ting NÅ MED EN GANG, når jeg er trøtt og sliten, og ikke ser noe problem med å vente litt. Oppvask på benken og skitne gulv er en ting, det hater jeg også, for det er jo noe man ser og trakker oppi hele tiden, og går meg på nervene. Men hvorfor MÅ han ta ut av tørketrommelen i det sekunder den er ferdig?? Det gjør jo ikke noe om det blir liggende til dagen etter, vi bruker den bare 1 dag i uken, og han har plenty av rene ting i skapet han kan bruke. Men neida, det er så godt med alt som er gjort, så det skal gjøres NÅ, selv om klokken er forbi leggetid, eller jeg nettopp har kommet hjem fra jobb og har lyst å sitte og slappe av en times tid før jeg gjør det. Han blir småsnurt om jeg ikke hjelper til, for han må jo altlid gjøre det.. Jeg sier at nei, jeg kan gjøre det helt alene om en times tid, etter jeg har slappet av litt, men NEI, det må tydeligvis gjøres NÅ. 

Anonymkode: 88084...447

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som blokkerer deg når man implisitt forteller at man ikke har det noe bra. Burde kanskje sagt mer eksplisitt, men det er å dra den for langt å blokkere synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.6.2016 at 11.51, Balian de Ibelin skrev:

Paranoide mennesker

Hva mener du med det??? Tenker du på MEG nå?

:ph34r:

 

:fnise:

Endret av Pringle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse


Når man hører om (for eksempel) nedhugging av regnskogen, enorme natur-katastrofer, store terror-angrep eller noe. Så er det ofte en eller annen idiot som kommenterer at "vel dette angår iallefall ikke meg, og slike ting er ikke noe jeg bryr meg om / er interessert i"

Bare fordi ett eller annet skjer litt utenfor deres lille verden / samfunn.
Så gidder de rett og slett ikke å bry seg...

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^Ja og så? Hvorfor er det et problem for deg? Tar du skade av det? Er du noe bedre og bryr deg om ALT da? Gråter for den minste triste ting som skjer?

Vi har alle våre interesser og engasjementer; enkelte ting brenner vi for, andre ting helt blottet for interesse. Kunne ha ramset opp alt jeg ikke brydde meg en døyt om, men tenker poenget kom fram.

La nå alle være individer og kjempe for egen sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal av at intranettet på jobb har blitt byttet ut med Facebook At Work. Det er akkurat like håpløst som forventet. All fornuftig informasjon drukner i usaklig vås. Folk bruker det akkurat som de bruker vanlig Facebook. Legger ut bilder av lunsjen sin, av den hyggelige fredagskakekosen, av en morsom dam på parkeringsplassen, osv osv. Når vi er 6000+ i firmaet, fordelt på ørten lokasjoner, er det mange lunsjer og kakekoser og morsomme dammer, for å si det sånn.. 

Anonymkode: 88084...447

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mensen! Jeg er lesbisk og skal ikke reprodusere meg, så dette er bortkastet tid og penger.

Anonymkode: c767e...3cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som irriterer meg sinnsykt og gjør at jeg nesten eksploderer, er min (eks)manns alltid sleipe evne til å prøve og få feil han gjør til å være noen andre sin skyld! Det er en forferdelig uvane, og viser hvordan han er i et nøtteskall. Alt er andres feil, og han ber aldri om unnskyldning for noe. Dette bunner i at han mener at han har jo ikke gjort noe feil uansett...

Kan nevne et eksempel som skriver seg fra for noen få uker siden.

For litt siden drev jeg og han å kastet ting, samt at vi ryddet unna annet, i forbindelse med at huset skal selges. Vi skal skilles.

En del saker som skulle kastes, ble stappet i søppelsekker. Andre ting skulle pakkes vekk og lagres mens det var boligfotografering og visning her. Mot mitt råd, som anbefalte han å bruke kasser istedet for å skille dem fra søppelsekkene lettere, så valgte han å stappe klærne sine (som han skulle beholde) han skulle rydde bort i svarte søppelsekker. Hvor han valgte å plassere disse, vet jeg ikke. Jeg overvåket ikke hva han gjorde. Han håndterte sekken selv. Men en av dem med klær havnet på magisk vis sammen med alle sekkene som skulle kastes. Han tittet ikke ned i sekkene før han heiv dem, men kastet alt i en container på jobben.

Noe senere skulle han finne frem noen klesplagg han skulle bruke. Begynte å lete etter sekken med klærne i. Den var borte. Da snur han seg mot meg og sier at JEG hadde hevdet at akkurat DEN sekken var søppel og skulle kastes, og det var derfor han hadde kastet den. Han prøvde altså å si at det var MIN feil i følge han, og ikke hans egen. Jeg ble rasende, for jeg hadde aldeles ikke sagt noe sånt. De sekkene jeg fyllte med søppel, teipet jeg igjen og sa tydelig i fra at sekkene med teip er søppel. Hvorfor han da valgte å kaste en åpen sekk uten å sjekke den, vet jeg ikke, men det var IKKE min feil. Han satte selv sekken sammen med søppelet og han var den som lempet den opp i containeren.

Dette er et typisk eksempel på hvordan han prøver å lyve og vri en hendelse over til å være en annens feil, når han egenhendig har gjort en tabbe han blir sint for.

Endret av Million
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, Tom/Loki skrev:

Uanmeldt besøk.

Denne er jeg 100% enig med.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...