Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir gal av at intranettet på jobb har blitt byttet ut med Facebook At Work. Det er akkurat like håpløst som forventet. All fornuftig informasjon drukner i usaklig vås. Folk bruker det akkurat som de bruker vanlig Facebook. Legger ut bilder av lunsjen sin, av den hyggelige fredagskakekosen, av en morsom dam på parkeringsplassen, osv osv. Når vi er 6000+ i firmaet, fordelt på ørten lokasjoner, er det mange lunsjer og kakekoser og morsomme dammer, for å si det sånn.. 

Anonymkode: 88084...447

Gah, glemte å nevne bivirkningen at nå blir det helt klart og tydelig for alle i hele firmaet hvordan det er forskjellsbehandling på dem som sitter på hovedkontoret i Oslo og oss andre. 

Så nå flyter "intranettfacebooken" over av innlegg hvor noen viser kaken de har fått på kontoret, bilder fra kurset de fikk dra på i utlandet, hvor freshe nye kontormøbler de har fått etc , og så kommer det haugevis av indignerte innlegg fra folk som ikke har fått dra på kurs innenlands engang de siste ti årene til tross for massiv masing, bilder av loslitte kontorstoler med fyllet tytende ut, bilde av et tomt bord for DE får ingen kake, nei, osv osv.. Herlig! 

Og ett eller annet sted inni alt dette skal det i følge ryktene ha blitt lagt ut et nytt innlegg om utbetaling av feriepenger og noe tull med det, men det er det ingen som finner igjen, for det er så mye kake og ikke-kake-bilder i veien. 

Anonymkode: 88084...447

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...


At Norsk Tipping heile tiden skal klage og sutre over alle de utenlandske  spille-selskapene, som Norsk Tipping påstår skaper så fryktelig mye spille-avhengighet.

Norsk Tipping gir vel egentlig blanke pokker i folk som driver med slik spilling. De vil bare bli kvitt alle de utenlandske spille-selskapene - slik at de selv kan få inn all profitt selv...

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg må installere messenger på mobilen for å kunne se meldingene mine på facebook på mobilen. :angry: Jeg liker ikke å installere alt mulig tull på den.

Anonymkode: c767e...3cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At norske nettaviser og TV-nyheter ikke gidder å skrive / snakke om annet enn fotball og langrenn. For eksempel så er det finale i NHL (Stanley Cup) nærmest rett rundt hjørnet. Men det har vel (til sammen) bare blitt skrevet kanskje to eller tre artikler om dette i norske nettaviser, fra både mai og juni 2016!

Dette er jo bare latterlig...

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At norske nettaviser og TV-nyheter ikke gidder å skrive / snakke om annet enn fotball og langrenn. For eksempel så er det finale i NHL (Stanley Cup) nærmest rett rundt hjørnet. Men det har vel (til sammen) bare blitt skrevet kanskje to eller tre artikler om dette i norske nettaviser, fra både mai og juni 2016!

Dette er jo bare latterlig...

Anonymkode: 625e4...0c5

Nei, men, altså, de hadde jo noen artikler om hun unge bryter-jenta som omtrent går for lut og kaldt vann! Men siden det ikke er langrenn/fotball (og til nøds håndball) hvem bryr seg? Tragisk, altså. Norge er altfor konformt samfunn.

Hav går meg på nervene? Bråkete barn, mamma, kø i butikken, flyktninger og "nei, stakkars!"-artikler om dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen titter på ett eller annet program på TV, og de påstår at de overhodet ikke er interessert i det tullet som blir sendt der. Samtidig som de fortsetter å glane på det samme programmet, og nekter å skifte TV-kanal...

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som skal blande seg i saker de ikke har noe med.

Folk som tror de har rett til å si hva andre skal gjøre med sine liv.

Er merkelig dette egentlig. 

Folk som blir sinna over at andre ikke lever livet sånn de mener andre burde leve. :fnise:

Disse tre er vel egentlig ganske like, men guri som det irriterer meg. La folk leve livet som de selv vil.

Endret av TinyBean
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke kan klare å komme på tiden!  Dritt lei de er for seine gang på gang!  Hater å vente på folk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)
1 minutt siden, smalls skrev:

Folk som ikke kan klare å komme på tiden!  Dritt lei de er for seine gang på gang!  Hater å vente på folk. 

Enig! Har man avtalt et tidspunkt, så er det så respektløst å være sen. Ok, ting kan skje, men da må da folk kunne gi beskjed! Selv om det kun er snakk om 10 minutter. For den som venter er 10 minutter lenge. 

Inviterte til familieselskap for mannen en stund tilbake. Det begynte klokken fire. Første av 10 personer kom halv fem (!). De to siste var der halv seks... Fikk beskjed av de siste klokken fem  at "vi er der snart" (?!). Ti personer og INGEN var på tiden!! 

Maten ble dvask og jeg ble sjokkert over hvor uhøflig noen mennesker tør å være! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, C'est la vie:) skrev:

Enig! Har man avtalt et tidspunkt, så er det så respektløst å være sen. Ok, ting kan skje, men da må da folk kunne gi beskjed! Selv om det kun er snakk om 10 minutter. For den som venter er 10 minutter lenge. 

Inviterte til familieselskap for mannen en stund tilbake. Det begynte klokken fire. Første av 10 personer kom halv fem (!). De to siste var der halv seks... Fikk beskjed av de siste klokken fem  at "vi er der snart" (?!). Ti personer og INGEN var på tiden!! 

Maten ble dvask og jeg ble sjokkert over hvor uhøflig noen mennesker tør å være! 

Ah, nå følte jeg for å fortelle om hendelse når jeg var yngre. Hver gang mamma bad hele familien til bursdag så var en av dem (A) alltid 1 time forsinket. En annen (B) kom alltid en time før. Mamma ble til slutt drittlei av at ingen av dem kom til tiden så hun inviterte A til å komme en time før selskapet begynte og B en time etter at selskapet begynte og alle de andre til riktig tid. Gjett hvem som kom til den tiden de var blitt bedt, begge! :bond:

Anonymkode: 31b45...fa2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ah, nå følte jeg for å fortelle om hendelse når jeg var yngre. Hver gang mamma bad hele familien til bursdag så var en av dem (A) alltid 1 time forsinket. En annen (B) kom alltid en time før. Mamma ble til slutt drittlei av at ingen av dem kom til tiden så hun inviterte A til å komme en time før selskapet begynte og B en time etter at selskapet begynte og alle de andre til riktig tid. Gjett hvem som kom til den tiden de var blitt bedt, begge! :bond:

Anonymkode: 31b45...fa2

Haha! Har vurdert å gjøre det samme, men redd for at nettopp dette kan skje! Men er det virkelig så vanskelig å være på tiden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har fått både mensen og munnsår når jeg skal på date. 

Anonymkode: c767e...3cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Idioter som ikke gidder å høre etter.

 Slik at man er nødt til å repetere samme setning både tre og fire ganger... :sinna:

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At mine søsken aldri rydder etter seg. De er en del yngre enn meg (14 og 16) og det er så vanskelig å være hoså min mor fordi det fort flyter av deres ting. Særlig på kjøkkenet og badet. 

Jeg tar med egne knekkebrød og pålegg for å sikre at maten jeg spiser ikke har blitt "skjult ødelagt" fordi det har stått mange timer på benken. De rydder aldri inn mat etter de har laget noe, så jeg kan aldri vite om det egentlig er spiselig. At ikke de blir matforgiftning daglig..... 

Anonymkode: e09da...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At jeg har fått både mensen og munnsår når jeg skal på date. 

Anonymkode: c767e...3cc

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visse ab-er som kommer med kjeft og anklagelser når man prøver å hjelpe dem og gi dem råd i tråder. Splitte mine bramseil!!!

Endret av Salka
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huset fullt av ungdommer når jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å se klart. Generelt en koselig ting å høre dem skravle, men nå vil jeg bare at alle skal gå så jeg kan sove i fred. :rodme: 

Anonymkode: 86a3d...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærestepar som ALLTID skal diskutere og krangle på fest.  Det er irriterende! Ødelegger jo stemninga helt. Ikke nytter det å snakke til de heller. Har en venninne som alltid krangler med typen på fest. Alltid! Jeg orker ikke å feste med de sammen. Hell no! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Saturday, June 11, 2016 at 15.02, C'est la vie:) skrev:

Enig! Har man avtalt et tidspunkt, så er det så respektløst å være sen. Ok, ting kan skje, men da må da folk kunne gi beskjed! Selv om det kun er snakk om 10 minutter. For den som venter er 10 minutter lenge. 

Inviterte til familieselskap for mannen en stund tilbake. Det begynte klokken fire. Første av 10 personer kom halv fem (!). De to siste var der halv seks... Fikk beskjed av de siste klokken fem  at "vi er der snart" (?!). Ti personer og INGEN var på tiden!! 

Maten ble dvask og jeg ble sjokkert over hvor uhøflig noen mennesker tør å være! 

Åh det er jo det verste! Hvorfor er det så vanskelig for noen å komme til det kl slettet som har blitt gitt? Sier jeg det blir mat rundt 7,så forventer jeg at folk kommer til den tidenog ikke 1 time senere. De som som kommer seint får spise kald mat! Arg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, smalls skrev:

Åh det er jo det verste! Hvorfor er det så vanskelig for noen å komme til det kl slettet som har blitt gitt? Sier jeg det blir mat rundt 7,så forventer jeg at folk kommer til den tidenog ikke 1 time senere. De som som kommer seint får spise kald mat! Arg!

Hehe, var det du som skrev dette tidligere i tråden òg? Du må si at de skal komme KLOKKEN syv, og ikke rundt syv :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...