Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Winza
Akkurat nå, Salka skrev:

Jeg og. Jeg hater den sosiale angsten. Igår kveld da jeg var alene hjemme banket det en mann på døren som lurte på om samboeren var hjemme, han skulle spørre han om noe, men hadde ikke tlf nr eller etternavnet hans. Jeg kjente pulsen stige og fikk kraftig hjertebank. Vi har vindu i ytterdøra og døra til vindfanget sto åpen, så jeg kunne ikke late som jeg ikke var hjemme heller siden han ikke kunne unngå å se meg i stua. Faen altså, jeg hater det der. Heldigvis ikke ofte det kommer noen uanmeldt, men like ekkelt likevel. 

Tanken på at noen skal stirre igjennom vinduer er nøyaktig grunnen til at jeg aldri har likt å bo plasser hvor det er mulig å stå utenfor vinduet, tanken på at det plutselig skal stå noen utenfor og stirre inn midt på natten 😱

Kjenner igjen følelsen din, jeg hater å ha sosial angst, det har frarøvet meg muligheten til å ha venner :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal på bussen før de som skal av har fått gått av.

De som spiser på bussen.

de som snakker i telefon på bussen- om ALT og høyt og lenge. Grrrrrrr!!!

De som setter seg ytterst så veska kan sitte innerst og blir fornærmet når du spør om du kan sette deg der.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
24 minutter siden, Winza skrev:

Og så sitter man der klar med god mat og skal til å se favoritt serien sin og så banker det på :sur:

Er ca noe sånn her jeg blir :fnise:

Bilderesultat for who is knocking on my door meme cat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza skrev:

Tanken på at noen skal stirre igjennom vinduer er nøyaktig grunnen til at jeg aldri har likt å bo plasser hvor det er mulig å stå utenfor vinduet, tanken på at det plutselig skal stå noen utenfor og stirre inn midt på natten 😱

Kjenner igjen følelsen din, jeg hater å ha sosial angst, det har frarøvet meg muligheten til å ha venner :(  

Det er ikke mulig å se inn i vinduene hos meg heller siden jeg bor i enebolig med ganske høy trapp opp, så det er høyt opp til vinduene, men vi har vindu i ytterdøra. Døra til vindfanget som ikke har vindu sto åpen pga varmen. Hadde den vært igjen hadde han ikke sett meg. Typisk at det kom noen akkurat når den sto åpen. Ingen kan stirre inn på natten da, for da er døra til vindfanget igjen. Dette var i 19-tiden, så tidlig kveld, 

Klem til deg. :hug: Har ikke så mange venner jeg heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Winza skrev:

Tanken på at noen skal stirre igjennom vinduer er nøyaktig grunnen til at jeg aldri har likt å bo plasser hvor det er mulig å stå utenfor vinduet, tanken på at det plutselig skal stå noen utenfor og stirre inn midt på natten 😱

Kjenner igjen følelsen din, jeg hater å ha sosial angst, det har frarøvet meg muligheten til å ha venner :(  

Hah, prøv å bo et sted uten ringeklokke og døra er så langt unna at man ikke hører at folk banker på🙈 Ikke bare én gang vi har hatt fremmede folk inne hos oss😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Brimi skrev:

Hah, prøv å bo et sted uten ringeklokke og døra er så langt unna at man ikke hører at folk banker på🙈 Ikke bare én gang vi har hatt fremmede folk inne hos oss😱

Iiiiik, blir redd bare av tanken! :fnise: Her låses alltid døra i tilfelle, rottefelle. Føler meg ikke trygg uten at døra er låst selv om det ikke kommer uventede folk mer enn kanskje en gang i skuddåret. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Folk som ikke sender alt du har bestilt! Kjøpte en PS vita fra en på Finn og han sa det fulgte med lader men jeg var å hentet nå og der var ingen lader 👿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
48 minutter siden, Salka skrev:

Det er ikke mulig å se inn i vinduene hos meg heller siden jeg bor i enebolig med ganske høy trapp opp, så det er høyt opp til vinduene, men vi har vindu i ytterdøra. Døra til vindfanget som ikke har vindu sto åpen pga varmen. Hadde den vært igjen hadde han ikke sett meg. Typisk at det kom noen akkurat når den sto åpen. Ingen kan stirre inn på natten da, for da er døra til vindfanget igjen. Dette var i 19-tiden, så tidlig kveld, 

Klem til deg. :hug: Har ikke så mange venner jeg heller. 

Jeg bor også 2-3 etasjer oppe og den eneste måten noen kommer seg opp til vinduet er visst de utvikler spider man krefter  

Jeg skulle ønske at jeg hadde venner som deg jeg kunne hengt med :)

 

41 minutter siden, Brimi skrev:

Hah, prøv å bo et sted uten ringeklokke og døra er så langt unna at man ikke hører at folk banker på🙈 Ikke bare én gang vi har hatt fremmede folk inne hos oss😱

Jeg grøsser av tanken :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Brimi skrev:

Hah, prøv å bo et sted uten ringeklokke og døra er så langt unna at man ikke hører at folk banker på🙈 Ikke bare én gang vi har hatt fremmede folk inne hos oss😱

Noe som irriterer meg, folk som bare går inn. Man venter til folk åpner uansett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Salka skrev:

Skjærer! Møkkafugler som begynner å skrike og skvatre utenfor soverommet allerede i 4-5-tiden på morran! Ekle er de også, jeg ser på dem som flyvende rotter. Men det verste er at de bråker sånn. For et spetakkel de lager! Tror de har reir med unger i et tre rett bak huset vårt. Ikke kan vi lukke terrassedøren på soverommet heller, for da blir det helt uutholdelig varmt og ihvertfall ikke mulig å sove. Hadde det kunnet holde seg på levelige temperaturer hadde vi jo kunnet lukke døren når de begynte, men neida, må jo være "540 varmegrader" hver jævla dag.  :frustrert:

Her er det måkene som er verst. Hele natten holder de på. En natt gikk jeg bort for å lukke vinduet og da sto de faktisk på bakken nedenfor og "snakket" sammen. De fløy når de så meg, så lurer på om det er en eller annen form for konspirasjon som foregår. ;)

56 minutter siden, LeilaS skrev:

Noe som irriterer meg, folk som bare går inn. Man venter til folk åpner uansett 

I mitt miljø er det sånn at når man har avtalt besøk på et tidspunkt, da er det lov å gå inn uten å ringe på, men man roper jo "HEI" så fort man kommer innenfor døren. Som regel er man også observert før man går inn døren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, sofie777 skrev:

Her er det måkene som er verst. Hele natten holder de på. En natt gikk jeg bort for å lukke vinduet og da sto de faktisk på bakken nedenfor og "snakket" sammen. De fløy når de så meg, så lurer på om det er en eller annen form for konspirasjon som foregår. ;)

I mitt miljø er det sånn at når man har avtalt besøk på et tidspunkt, da er det lov å gå inn uten å ringe på, men man roper jo "HEI" så fort man kommer innenfor døren. Som regel er man også observert før man går inn døren.

Ja enig her, mente mest med uventet besøk. Er det planlagt, så bør man si Hei eller hallo når man går inn. Sånn de man besøker hører du kommer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Noe som irriterer meg, folk som bare går inn. Man venter til folk åpner uansett 

Kjente og avtalte besøk går greit i og med at vi ikke hører når noen kommer, men fremmede. Altså, man går bare ikke inn i et hus hvor man ikke kjenner folkene som bor der. Da venter man.

27 minutter siden, sofie777 skrev:

I mitt miljø er det sånn at når man har avtalt besøk på et tidspunkt, da er det lov å gå inn uten å ringe på, men man roper jo "HEI" så fort man kommer innenfor døren. Som regel er man også observert før man går inn døren.

Sånn er det i min familie og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
1 minutt siden, Brimi skrev:

Kjente og avtalte besøk går greit i og med at vi ikke hører når noen kommer, men fremmede. Altså, man går bare ikke inn i et hus hvor man ikke kjenner folkene som bor der. Da venter man.

Sånn er det i min familie og :)

Er tydeligvis slik i huseieren min sin familie også fordi at for noen år siden så hadde huseier sagt at de skulle komme dagen etter, morgenen dagen etter så våknet jeg til at huseier sto der ved døra og stirret på meg mens han sa navnet mitt 😦 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Skolebolle skrev:

Folk som hele tiden avbryter andre når de snakker. 

Enig. Og de som avbryter og fortsetter setningen for deg og tror de vet hva du har tenkt til å si, men så var det ikke det i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...