Gjest Lurven Skrevet 18. april #16101 Del Skrevet 18. april tånegla skrev (På 15.4.2024 den 19.26): Det irriterer meg at en stk. Anonym klarer å hisse seg så opp over bildet mitt at det blir rapportert til Mod. Det er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 18. april #16102 Del Skrevet 18. april Luer som egentlig er alt for små, så luen dekker ikke ørene en gang. Så man blir gående og fryse på ørene, selv om man går med lue på. Hva er egentlig "poenget" med å produsere luer i det hele tatt da, hvis luene uansett ikke kommer til å være store nok. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. april #16103 Del Skrevet 18. april (Vet ikke hvordan jeg kan ordlegge dette på en snill måte) Hvor hjernedøde og idioter noen av dagens unge er, og jeg klarer virkelig ikke forstå moroa. Nå er vel ikke Østfold et fylke som stiller sterkt sånnsett, mener å huske og ha lest mer enn en sak der vi nedi her ligger ganske lavt på mange skalaer sammenlignet med resten av landet. Og Sarpsborg tror jeg er langt ned på den listen også. På bussterminalen/senteret i sentrum virker det som det er om å gjøre å tøffe seg mest mulig blant mange av de unge. Sitter du i din egen verden og glor tomt ut i luften og noen går forbi det, er det nesten slik at du trues med bank fordi du har sett på noen. I august i fjor, valgte en ungdom å ta livet sitt ved å hoppe ned fra parkeringshuset. Da det kom frem at det var en yngre person, og de omtalte saken som en ulykke, var jeg ikke alene om å tenke om at "faen, nå har noen gått for langt og slengt noen over kanten", fordi de oppfører seg faktisk så drittsekk mot hverandre. Jeg føler det sier litt om hvordan oppførselen de i mellom kan oppfattes fra mennesker rundt. Idag skriver avisen om en sak fra en ungdomsskole i byen. Man vet at rampestreker skjer, noen utløser brannalarmen fordi skole er kjedelig, eller sånne ting. Teit og totalt unødvendig etter min mening, men det får så være. Rektor på skolen der er nå nødt til å gå ut og be foreldrene få ungene sine til å skjerpe seg, fordi brannalarmen går daglig, og ikke bare fordi det er rampestreker der de utløser alarmen. De har begynt å tenne på ting inne på skolen, papir i vasker, søppelbøtter, i korridorene, eller ved å røyke inne. Og nå har de i tillegg begynt å tenne flere bål inne samtidig. Altså, hvor er verden på vei? Hvor ble fornuften, ansvarsfølelsen og ikke minst oppdragelsen av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. april #16104 Del Skrevet 19. april (endret) On 4/18/2024 at 5:26 PM, StinkySocks said: Luer som egentlig er alt for små, så luen dekker ikke ørene en gang. Så man blir gående og fryse på ørene, selv om man går med lue på. Hva er egentlig "poenget" med å produsere luer i det hele tatt da, hvis luene uansett ikke kommer til å være store nok. 😁 Mange eldre menn synes det er tøft å gå med lue som ikke dekker ørene. Men enig med deg i at man bør ha lua over ørene. Det er typisk ørene man fryser på og er det riktig kaldt kan man også ende med frostskader på ørene om man ikke dekker dem til. Endret 19. april av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. april #16105 Del Skrevet 21. april Jeg har også lurt på det med gamle menn og luer som ikke dekker over ørene. Er ikke noe som har irritert meg, men har aldri skjønt greia. Er jo ørene man fryser mest på selv om menn (og kvinner) uten/med svært lite hår på hodet sikkert fryser på hodet også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. april #16106 Del Skrevet 22. april Russ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. april #16107 Del Skrevet 22. april Titania skrev (Akkurat nå): Russ Samme pluss russere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. april #16108 Del Skrevet 22. april Cid skrev (35 minutter siden): Samme pluss russere. Akkurat russere generelt har jeg ikke noe imot, men Putin og kompisene hans kan godt ta seg en bolle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. april #16109 Del Skrevet 22. april Titania skrev (Akkurat nå): Akkurat russere generelt har jeg ikke noe imot, men Putin og kompisene hans kan godt ta seg en bolle Var mer ment som litt spøk siden det er nesten samme ord lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. april #16110 Del Skrevet 23. april Kollegaen som ikke klarer å tenke selv idag 🤬 «Skal jeg ringe? Må jeg ringe? Hva gjør jeg?» Din jobb, ditt hovedansvar, og du klarte dette helt fint forrige uke uten å måtte spørre meg om hver jævla kunde… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. april #16111 Del Skrevet 23. april Titania skrev (4 timer siden): Kollegaen som ikke klarer å tenke selv idag 🤬 «Skal jeg ringe? Må jeg ringe? Hva gjør jeg?» Din jobb, ditt hovedansvar, og du klarte dette helt fint forrige uke uten å måtte spørre meg om hver jævla kunde… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. april #16112 Del Skrevet 23. april At jeg får statisk støt nesten hver jævla gang jeg er på en spar butikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 23. april #16113 Del Skrevet 23. april Cid skrev (4 timer siden): At jeg får statisk støt nesten hver jævla gang jeg er på en spar butikk Jeg liker det jeg, en liten oppkvikker i hverdagen😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. april #16114 Del Skrevet 23. april FlowahPowah skrev (2 timer siden): Jeg liker det jeg, en liten oppkvikker i hverdagen😇 Ikke jeg 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. april #16115 Del Skrevet 25. april Kollegaer som fryser når det er 24-25-26 grader inne 🥵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. april #16116 Del Skrevet 25. april Titania skrev (1 time siden): Kollegaer som fryser når det er 24-25-26 grader inne 🥵 Kropper reagerer forskjellig på kulde og varme. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. april #16117 Del Skrevet 25. april Cid skrev (3 minutter siden): Kropper reagerer forskjellig på kulde og varme. Jeg klarer ikke jobbe når det bikker 25… Men for kollegaen er det uaktuelt å kle på seg mer, virker det som 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. april #16118 Del Skrevet 30. april At hver gang jeg glemmer å sette telefonen på «ikke forstyrr» (vet at akkurat dét er min feil) når jeg legger meg, så skal noen, nesten uten unntak, spamme meg med meldinger på messenger midt på natta sånn at jeg våkner… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 30. april #16119 Del Skrevet 30. april 7 minutter siden, Titania said: At hver gang jeg glemmer å sette telefonen på «ikke forstyrr» (vet at akkurat dét er min feil) når jeg legger meg, så skal noen, nesten uten unntak, spamme meg med meldinger på messenger midt på natta sånn at jeg våkner… Oh jeg og . Det er faktisk uhyre irriterende. Så glemmer jeg å skru den fra "ikke forstyrr" modus når jeg er på jobb og ellers og sjefen og andre blir irritert fordi jeg ikke svarer på telefonen 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. april #16120 Del Skrevet 30. april No1*No1 skrev (2 minutter siden): Oh jeg og . Det er faktisk uhyre irriterende. Så glemmer jeg å skru den fra "ikke forstyrr" modus når jeg er på jobb og ellers og sjefen og andre blir irritert fordi jeg ikke svarer på telefonen 🫣 Det også 🙈😅 Nå har jeg heldigvis egen jobbtelefon, så ett problem mindre der. Men om jeg setter på «ikke forstyrr» utenom det jeg har som vane - sånn når jeg er hos psykologen f.eks, så glemmer jeg ofte å skru den av igjen. For en tid tilbake oppdaget jeg at salgssjefen hadde ringt 4 timer før jeg oppdaget det 🙈😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå