MarianneE Skrevet 10. april #16081 Del Skrevet 10. april Skal legge på sengetøy nå. Det er det kjedeligste jeg vet om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. april #16082 Del Skrevet 11. april JK Rowling. https://deadline.com/2024/04/j-k-rowling-transgender-radcliffe-watson-1235881316/ For en ufyselig person hun har blitt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 11. april #16083 Del Skrevet 11. april 1 hour ago, Cid said: JK Rowling. https://deadline.com/2024/04/j-k-rowling-transgender-radcliffe-watson-1235881316/ For en ufyselig person hun har blitt! Merkelig å ha så sterke meninger om trans personer at man insisterer på å lage så mye spetakkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12. april #16084 Del Skrevet 12. april Bussjåfører som ikke bekrefter at billetten er ok, og bare stirrer tomt ut i lufta. Skal man gå videre? Stå i ro til han bekrefter? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. april #16085 Del Skrevet 12. april Titania skrev (9 minutter siden): Bussjåfører som ikke bekrefter at billetten er ok, og bare stirrer tomt ut i lufta. Skal man gå videre? Stå i ro til han bekrefter? Rare bussjåfører der du bor 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12. april #16086 Del Skrevet 12. april Cid skrev (2 minutter siden): Rare bussjåfører der du bor 😝 Tror de gir busslappen til en stor andel mennesker som hater folk, liker å kjøre fort, og har fokus som ikke eksisterer 😝 Og helst kommer til bussen 2 min etter den skulle kjørt. I tillegg klarer ikke billettleserne på bussen i Sarpsborg og Fredrikstad å lese mobilbilletter (har ikke gått siden juni i fjor), mens i resten av fylket kan de. De aller fleste bruker mobil, og man må jo da vise mobilen til sjåføren når man går på. Så når sjåføren glor tomt ut i lufta blir jo alle sånn «Øh, kan jeg gå?» 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. april #16087 Del Skrevet 13. april Ingvild Kjerkol. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april #16088 Del Skrevet 14. april Dyremishandlere 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 14. april #16089 Del Skrevet 14. april Når jeg ser at det er nye innlegg i mine favoritt-tråder, bare for å se at det er en moderator som har fjernet dritt og møkk som ikke hører hjemme der. Misforstå meg rett, jeg er glad for at de rydder opp, men irritert over at noen ikke klarer å følge regler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april #16090 Del Skrevet 15. april FrankDrebin 2 1/2 skrev (1 time siden): Når jeg ser at det er nye innlegg i mine favoritt-tråder, bare for å se at det er en moderator som har fjernet dritt og møkk som ikke hører hjemme der. Misforstå meg rett, jeg er glad for at de rydder opp, men irritert over at noen ikke klarer å følge regler. Unnskyld 🙊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 15. april #16091 Del Skrevet 15. april 15 hours ago, Cid said: Unnskyld 🙊 Du er tilgitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april #16092 Del Skrevet 15. april FrankDrebin 2 1/2 skrev (36 minutter siden): Du er tilgitt. Jeg tulla 😅 har du faktisk irritert deg over innlegg fra meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 15. april #16093 Del Skrevet 15. april 1 hour ago, Cid said: Jeg tulla 😅 har du faktisk irritert deg over innlegg fra meg? Ikke som jeg kan komme på, nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april #16094 Del Skrevet 15. april FrankDrebin 2 1/2 skrev (1 minutt siden): Ikke som jeg kan komme på, nei. Du er en artig og hyggelig bruker 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 15. april #16095 Del Skrevet 15. april Det irriterer meg at en stk. Anonym klarer å hisse seg så opp over bildet mitt at det blir rapportert til Mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april #16096 Del Skrevet 15. april tånegla skrev (Akkurat nå): Det irriterer meg at en stk. Anonym klarer å hisse seg så opp over bildet mitt at det blir rapportert til Mod. Profilbilde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 15. april #16097 Del Skrevet 15. april Cid skrev (1 minutt siden): Profilbilde? Jepp. Tær er visstnok så ekkelt. Kan skjønne at det forrige ble rapportert da (eller egentlig ikke) Da var det lange tånegler med gugge under. Men det jeg har nå er jo bare søtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april #16098 Del Skrevet 15. april tånegla skrev (1 minutt siden): Jepp. Tær er visstnok så ekkelt. Kan skjønne at det forrige ble rapportert da (eller egentlig ikke) Da var det lange tånegler med gugge under. Men det jeg har nå er jo bare søtt. Kanskje personen har Trypofobi? Jeg la ikke merke til øynene før jeg zoomet inn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 15. april #16099 Del Skrevet 15. april 7 minutter siden, Cid said: Du er en artig og hyggelig bruker 😃 Takk i like måte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april #16100 Del Skrevet 17. april Når folk som har gjort straffbare handlinger sier de har "gjort noen feil". Synes det er å bagatellisere hva man har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå