Gjest SVK Skrevet 6. april #16061 Del Skrevet 6. april 1 hour ago, FrankDrebin 2 1/2 said: Hjernedøde mennesker. Nyhetsstudio - Målt til 200 kilometer i timen (dagbladet.no) Er ekstremt hensynsløst å kjøre så fort. Bare flaks ingen ble skadet. Irriterer meg også over at å "miste lappen på livstid" i praksis betyr kun 5 år før man kan ta lappen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 6. april #16062 Del Skrevet 6. april 35 minutter siden, SVK said: Er ekstremt hensynsløst å kjøre så fort. Bare flaks ingen ble skadet. Irriterer meg også over at å "miste lappen på livstid" i praksis betyr kun 5 år før man kan ta lappen igjen. Ja, ingen som gjør den type ting skulle hatt lappen noensinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. april #16063 Del Skrevet 6. april FrankDrebin 2 1/2 skrev (6 minutter siden): Ja, ingen som gjør den type ting skulle hatt lappen noensinne. Var noen som fyllekjørte i nærheten av farmors hus midt på natten for en tid tilbake og personen kjørte rett oppi hagen hennes så det ble et stort hull der, helt sykt hva visse folk kan gjøre i fylla! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 6. april #16064 Del Skrevet 6. april 9 hours ago, Cid said: Var noen som fyllekjørte i nærheten av farmors hus midt på natten for en tid tilbake og personen kjørte rett oppi hagen hennes så det ble et stort hull der, helt sykt hva visse folk kan gjøre i fylla! Bare flaks at ingen ble skadet. Ja, noen mennesker skulle ikke hatt tilgang på alkohol eller kjøretøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. april #16065 Del Skrevet 8. april https://www.tv2.no/nyheter/Åsted-norge/en-person-siktet-i-hatbrev-saken/16559209/ Forbanna ondskapsfulle menneske! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april #16066 Del Skrevet 8. april Cid skrev (4 timer siden): https://www.tv2.no/nyheter/Åsted-norge/en-person-siktet-i-hatbrev-saken/16559209/ Forbanna ondskapsfulle menneske! Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. april #16067 Del Skrevet 8. april Lars Mjøen 🙄 https://www.tv2.no/underholdning/heftig-krangel-den-gamle-driten/16593544/ Han er ikke så forferdelig morsom selv… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 8. april #16068 Del Skrevet 8. april (endret) 3 hours ago, Cid said: Lars Mjøen 🙄 https://www.tv2.no/underholdning/heftig-krangel-den-gamle-driten/16593544/ Han er ikke så forferdelig morsom selv… Dette er skuffende. Jeg synes Mjøen var morsom i "gamle dager", men nå fremstår han som en gretten, gammel gubbe, og jeg synes han burde ha holdt seg for god til det utsagnet, som var helt unødvendig. Endret 8. april av FrankDrebin 2 1/2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. april #16069 Del Skrevet 8. april FrankDrebin 2 1/2 skrev (1 minutt siden): Dette er skuffende. Jeg synes Mjøen var morsom i "gamle dager", men nå fremstår han som en gretten, gammel gubbe, og jeg synes han burde ha holdt seg for god til det utsagnet, som var helt unødvendig. Helt enig! Jeg liker mye "gammel humor" og jeg vil gjerne like Lars men slike utsagn gjør det vanskelig… Jeg så på Brødrene Dahl når jeg var liten, magiske serier 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 8. april #16070 Del Skrevet 8. april 1 minutt siden, Cid said: Helt enig! Jeg liker mye "gammel humor" og jeg vil gjerne like Lars men slike utsagn gjør det vanskelig… Jeg så på Brødrene Dahl når jeg var liten, magiske serier Ja, jeg husker ikke helt hva som startet "feiden" mellom dem, men det var i alle fall helt unødvendig med en sånn kommentar. Digger dem jeg også. Her er det viktig å skille mellom person og "kunstner". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. april #16071 Del Skrevet 8. april FrankDrebin 2 1/2 skrev (4 minutter siden): Ja, jeg husker ikke helt hva som startet "feiden" mellom dem, men det var i alle fall helt unødvendig med en sånn kommentar. Digger dem jeg også. Her er det viktig å skille mellom person og "kunstner". Sett Brødrene Dahl? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 8. april #16072 Del Skrevet 8. april Just now, Cid said: Sett Brødrene Dahl? Ja, de to første seriene. Etter det dabbet det av for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. april #16073 Del Skrevet 8. april FrankDrebin 2 1/2 skrev (46 minutter siden): Ja, de to første seriene. Etter det dabbet det av for min del. Jeg synes den på 90 tallet var bra men den fra 2005 var kjedelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 8. april #16074 Del Skrevet 8. april 3 minutter siden, Cid said: Jeg synes den på 90 tallet var bra men den fra 2005 var kjedelig. Det blir dessverre tynt over tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. april #16075 Del Skrevet 8. april FrankDrebin 2 1/2 skrev (11 minutter siden): Det blir dessverre tynt over tid. Ble verre etter Tronds død 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. april #16076 Del Skrevet 9. april Cid skrev (5 timer siden): Helt enig! Jeg liker mye "gammel humor" og jeg vil gjerne like Lars men slike utsagn gjør det vanskelig… Jeg så på Brødrene Dahl når jeg var liten, magiske serier Humor endrer seg jo gjennom tidene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. april #16077 Del Skrevet 9. april (endret) MarianneE skrev (1 time siden): Humor endrer seg jo gjennom tidene. Man kan like begge deler likevel da, jeg ler av både gammelt og nytt 😄 Endret 9. april av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taiko Skrevet 9. april #16078 Del Skrevet 9. april (endret) Folk som er nedlatende fordi de er uenig med noe du mener, i stedet for å holde seg saklig Endret 9. april av Taiko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. april #16079 Del Skrevet 10. april Misbruk av ambulansetjenesten https://www.nrk.no/sorlandet/stor-okning-i-antall-akuttoppdrag-for-ambulanser-1.16811453 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. april #16080 Del Skrevet 10. april Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Misbruk av ambulansetjenesten https://www.nrk.no/sorlandet/stor-okning-i-antall-akuttoppdrag-for-ambulanser-1.16811453 Jeg synes brukket ankel tilhører legevakten heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå