Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Brukere på forumer som driver å er ufin mot mange og likevel aldri blir utestengt og i tillegg klarer å få andre hyggelige brukere til å like dem :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når aviser skal skrive om f.eks. fraværsgrensen, så intervjuer de ungdommer / unge voksne som påstår at de viss nok hadde "psykiske problemer" som angst / depresjon, bulimi eller noe. Disse ungdommene gikk aldri til lege / psykiater eller noe som helst, verken i løpet av studiene, eller i etterkant. De bare påstår at de selv slet med ett eller annet.

Av alle ungdommer som ikke gidder å dukke opp til undervisningen på skolen, så er de med faktiske psykiske problemer i ett veldig minimalt mindretall. Folk som har størst problemer med denne fraværsgrensen, er rett og slett giddalause og late. Så de mener at skolen er gørr kjedelig, og derfor gidder de ikke å dukke opp. Men avisene forsøker å fremstille heile denne fraværsgrensen som noe fryktelig negativt, og bruker ungdommer som påstår at de viss nok hadde personlige problemer.

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jacklost skrev:

Brukere på forumer som driver å er ufin mot mange og likevel aldri blir utestengt og i tillegg klarer å få andre hyggelige brukere til å like dem :angry:

Enig. Men blir de utestengt , er det vel bare å lage en ny bruker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, The damned skrev:

At det er så jævla masse støy her i dag. Jeg har prøvd å jobbe med en oppgave og slappe av, men naboen har pusset opp i hele dag med hamring og sirkesagbråk. Nå er han ferdig med det, men nå er det selvsagt noe som durer. Blir gal av sånn støy :bond:

Blir plaget mindre av vanlige lyder,som tv og musikk, men jaja er vel ekstra irritert siden jeg prøver å konsentere meg.

Skjønner litt hvordan du har det!  Like nede i  gata graver de og sprenger de. Skal lage nytt byggefelt. Noen ganger sprenger de så at hele huset rister vilt :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som poster slike ting som dette på Facebook:

Sitat

Kopier denne hvis du er 100% englebarn står den der i 5 min uten kommentar er den gyldig! 

Sitat

Har jeg egentlig det?
Du har mange venner på facebook2728.png Men hvor mange ville stilt opp for meg hvis jeg ble skadet, banka, eller forlatt eller trenger noen å snakke med?☺️Skriv '' 2764_fe0f.png❤️ " hvis du ville være der for meg1f618.png😘 Tørr du å sette denne på din status og se hvem som ville stilt opp for deg?

Sitat

Hva ville du si hvis jeg en dag sto utenfor døra din og spurte om jeg kunne sove hos deg i et par dager fordi jeg ikke hadde noe sted å dra?
Kopier og se hvordan andre hadde reagerte på deg.

Seriøst, SLUTT!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, LeilaS skrev:

Enig. Men blir de utestengt , er det vel bare å lage en ny bruker? 

Da finner moderatorene det ut fort og utestenger de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor og svigerfar. De er gode mennesker, men jeg takler ikke at det går i rullings, Hotel Cæsar, Toro/halvfabrikat/ferdigmat, og Gran Canaria og harryhandel til Sverige hvert år. Samtaler med dem kjennes ut som å være en tyggisklyse som blir overkjørt av en lastebil. For ikke å nevne danseband-musikk 😕🔫

Anonymkode: 7349d...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svigermor og svigerfar. De er gode mennesker, men jeg takler ikke at det går i rullings, Hotel Cæsar, Toro/halvfabrikat/ferdigmat, og Gran Canaria og harryhandel til Sverige hvert år. Samtaler med dem kjennes ut som å være en tyggisklyse som blir overkjørt av en lastebil. For ikke å nevne danseband-musikk 😕🔫

Støtter den. Nå har ikke jeg svigerforeldre lenger, men de tingene du nevner kan få til og med meg til å frese.

Så har vi alle disse i min egen alder, 50+, som poster "kloke ord" og flaue vitser om alderdom og forholdet man-kvinne. Da vrenger det seg i meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Über-irritasjon! Å få tilsendt et lengre dokument som må haste-oversettes. Det er i og for seg greit. Men så viser det seg at dokumentet er fullt av faktafeil (f.eks. Norge ble beleiret av Tyskland i mai 1941, Neville Chamberlain var britisk statsminister under andre verdenskrig, Manfred von Richthofen var øverste sjef for det tyske luftforsvaret osv.). Så i stedet for å tilbringe søndagsettermiddag med min bedre halvdel, så ble det oversettelse og fakta-sjekking til langt på natt for å rekke tidsfristen.

Hjelper ikke at arbeidet betaler godt. Halvdelen begynner å føle seg noe forsmådd fordi jeg ikke kan si nei til arbeid og stadig vekk må melde avbud til han. Og jeg tror ikke det hjelper at jeg gir ham en trykkoker som "Om forlatelse"-presang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mr.k skrev:

Folk som poster slike ting som dette på Facebook:

Seriøst, SLUTT!

Hadde noen troppet opp på døra mi og spurt om de kunne campe hos meg i noen dager, så hadde jeg sagt "fuck off" og smelt igjen døra! Bah! 

Anonymkode: fc315...b90

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikskryting.

Si det heller rett ut om du er stolt av noe, om det er å være nedlesset i godt betalt arbeid, har kjæreste du elsker høyestest, har x antall ubesvarte mail, må tilbringe enda en dag med en kjent person, osv. 

Noen som har flere eksempler? Alle kjenner minst én sånn en 🙊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9/26/2016 at 17.40, AnonymBruker skrev:

Snikskryting.

Si det heller rett ut om du er stolt av noe, om det er å være nedlesset i godt betalt arbeid, har kjæreste du elsker høyestest, har x antall ubesvarte mail, må tilbringe enda en dag med en kjent person, osv. 

Noen som har flere eksempler? Alle kjenner minst én sånn en 🙊

Enig er en del sånt på KG også.

Blir irritert når politikere og ledere sier "jeg tar det fulle ansvaret" også betyr det absolutt ingenting. 

Anonymkode: aed2f...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artikler i aviser med overskrift "Jeg er ikke A4" etc. var en på VG.no igår, leste den ikke, men jeg synes det er så komisk. Alle føler jo selv at de er sinnsykt spesielle. Tror ikke det er så mange som ville kommet ut å sagt det motsatte. "Jeg er helt A4" eller "Jeg er helt normal og lik som alle andre" med mindre vi snakker om en stor kjendis som har en annen agenda. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Jacklost skrev:

Brukere du ikke liker som henger i samme tråder som deg :sinna:

Blokker de da

Anonymkode: 204eb...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blokker de da

Anonymkode: 204eb...715

Dette er tråden for å nevne ting som irriterer en. Det står ikke noe om at man skal kommentere hva andre sier så drop it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎09‎.‎03‎.‎2016 at 13.10, AnonymBruker skrev:

Folk som gjør ting unødvendig sakte, gjerne på en veldig ineffektiv måte. Jeg har en venninne som gjør meg gal hver gang hun inviterer til middag. Hun er aldri klar i tide, så hun står og lager når jeg kommer, og skal IKKE ha hjelp. Det holder på å rable for meg når hun skjærer en kyllingfilet i strimler, og så tar én og én strimmel og skjærer i terninger. Ta nå bare og legg alle strimlene ved siden av hverandre og kutt alle samtidig da, for svarte satan!!! ARRGGG!!!! 

Anonymkode: 88084...447

Ha ha det værste er når disse jobber på la baguette og lignende, må seriøst beherske meg og se på noe annet for ikke å rive greiene ut av fommel fingrene deres......føler meg slem.....har flere venninder jeg ikke kan se på lage mat.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...