Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest snoopy_93

Når vi skal være et sted på et bestemt tidspunkt og kjæresten går på badet for å svi av to timer slik at vi får dårlig tid. Så kommer han ut og maser om at vi har dårlig tid, så får JEG kjeft for at jeg bruker 10minutter på å sminke meg og fikse håret. 

Når utleier bestemmer seg for å starte dagen med raveparty før klokka åtte. (Les; ungene) 

Når svigerfar ruinerer planene til kjæresten og meg fordi han ikke skjønner en dritt av "hvor skal internettkabelen sitte i pc'n?" eller "Tv'n funker ikke" Eller "Jeg har kjøpt ny mobil, kan du sette den opp for meg?" 

Eller når svigermor hamrer løs på døra til badet når en av oss dusjer fordi "Må tisse!" og når du gjør deg ferdig på to minutter så går hun aldri på do. 

Når kommunen ikke mener det er så viktig å strø på gangfeltet når det er skøyteis. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nabobikkja..... herreguuuuuuud så den gneldrer! Står på verandaen og bjeffer på inn og utpust *ser-for-seg-scenen-i-Trainspotting*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg opprettet denne tråden men at den har blitt flettet med noe annet å dermed ikke under mitt navn lengre. :P

Voksne mennesker som ikke klarer å holde seg foran munnen når de hoster eller nyser.. Ekkelt! 

Endret av Frk.K
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som må svare i trådene selv om de ikke har noe relevant å bidra med.

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nerver og nerver. det er mye mer ambivalentreaction. noen av de har blitt så gammeldagse...

Anonymkode: 12ccc...cc2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været! Gi meg vinter! Nå! 10 grader, kraftig vind og stadig regn har ingenting med vinter å gjøre. Vestlandsvær på Østlandet er ikke kult. Æsj! Håper det blir vinter i år selv om jeg har mine tvil. Men kan jo ikke gi opp håpet heller, så har bestilt masse varme klær hos Stormberg, haha! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er irriterende at når jeg har klikket litt rundt i ein nettbutikk, og funnet fleire ting som jeg har lyst på.

Når jeg ett par dager seinere skal bestille greiene, så har produktene  allerede forsvunnet fra nettbutikken eller prisene har blitt satt opp...

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke klarer å skrive korrekt norsk, men må bytte ut norske ord med engelske ord og uttrykk

Anonymkode: 82361...269

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse puddingkladdene som alltid skal belære andre ved å si "det heter ikke mandarin!" Som om problemet er at vi andre bare ikke har fått det med oss enda! Jeg sier også fortsatt Burma, jeg er i mot EF, sier fortsatt negerkonge, og til sommeren har jeg tenkt meg en tur til Preussen!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha sett så mange bilder på facebook de siste dagene med menn som har knytt slipset dårlig eller har enden på slipset fra navel og oppover har jeg funnet ut av at det irriterer meg :dry:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk skriver et seriøst innlegg om et sårt tema eller noe, også kommer det en kommentar som: depremert?!?

Hæææææ, hva betyr det. Skjønte iiingenting av innlegget ditt jeg altså. Hva betyr depremert? Er deprimert ordet du så iherdig prøvde deg utpå å skrive? 

Så får det innlegget 20+ likes. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli mektig lei av alle på facebook som legger ut slike 'hvem er du', med lang løgn-remse over at ei dame på 50 med:

Ser ut som alder: 28 og har atletisk kropp (men er stor). Sjarmerende (sur kjærring) og vil forandre verden med sitt smil (smiler aldri!) Verste er at folk kommenterer: JAAA, det er så deg fineste du og bla bla løgn løgn bla. 

'Hvor lenge kan ××× leve uten deg' med 4000 hjerter og kommentarer over vennskapet i kommentarfeltet .. 

'Hva vil 2016 bringe deg' : 10 barn, giftemål og rikdom. Vær så snill, la være med å publisere disse, sammen med 'Haha, jaja, da er det bare å begynne med reproduksjonen skal jeg klare dette innen året er omme'. 

De som legger ut sitater over livet og 'viktig å tenke på', 'ha en fin uke', 'ha en fin dag' osv. 

Slutt å overprodusere slik piss på facebook!!! INGEN BRYR SEG og det er IKKE morsomt eller hyggelig! Og for ALL DEL, IKKE TAGG MEG INN I DET DER!!!

Anonymkode: e09da...92f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spesifikke medlemmer her på forumet. Og av og til irriterer jeg meg over provokatører som skjuler seg bak Anonym funksjonen. Feiginger

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Mennesker som kun er opptatt av seg selv i en samtale og som ikke lytter til andre... Og om de MÅ høre på hva andre har å si, viser de tydelige tegn til:

A) Så kjedelig å høre på 

Eller:

B) Viser tydelige tegn til at neste gang du skal trekke pusten, så kommer personen til å avbryte deg for å snu tema tilbake til seg selv. 

Slike mennesker prøver jeg virkelig å unngå, men i større settinger dukker slike opp... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidsforsinkelse på dørlåsen i vaskemaskinen!

Hvorfor velger man å lage noe så primitivt?? Det skulle være en enkel sak å bygge inn en funksjon som sjekker om maskina er tom for vann, og så åpner låsen med det samme programmet er ferdig. Men neida! 5 minutter ekstra bare for "sikkerhets skyld".

Picture_2_c.jpg

Endret av Lutetium 71
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som heile tiden påstår at "det er jo bare å spare litt penger" eller at det er jo "veldig enkelt å bare la være å kjøpe alt mulig unødvendig tullball"

Samtidig som det faktisk finnes en god del mennesker som ikke ha noe som helst ekstra å rutte med, og ikke ha muligheten til å spare noe som helst fra måned til måned. Men da får man bare høre at  "sett opp ett budsjett da vel, og aldri bruk mer penger enn du har satt opp på budsjett"

Akkurat som om man automatisk får mer penger å rutte med, bare ved å sette opp idiotiske budsjett hver uke / måned.

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...