Gjest Stringfellow1 Skrevet 13. august 2015 #1421 Del Skrevet 13. august 2015 Folk som ikke gidder å bidra med noe som helst. Jeg jobber dessverre sammen med ett par slike nå. f.eks. når det kommer en haug nye varer som skal settes på lager. De fikk i oppgave å begynne med dette, og jeg skulle hjelpe til når jeg ble ferdig med noen andre oppgaver som jeg var opptatt med. Så jeg går ned til lageret kanskje femten minutter eller noe etter at de andre har gått ned dit. Men da var det ikke ryddet på plass en eneste ting! De som hadde blitt satt til å rydde der, dukket opp ett par minutter etter at jeg hadde begynt å rydde vekk ting og tang. Da hadde dem i stedet gått til en liten butikk som ligger rett i nærheten. Da hadde dem kjøpt sjokolade, brus og ett par pakker med røyk. De hadde allerede tatt hull på røyk-pakkene sine, samtidig som de klaget over hvor mye penger dem brukte på røyk. Det var kanskje femti greier som skulle bæres til ett bestemt sted. Hvis alle sammen hadde tatt fem slike ting av gangen, så hadde vi bare behøvd å gå 10 runder til sammen. Men dem gidder bare å ta max tre eller fire ting på en runde, så vi måtte jo gå enda fleire runder. I tillegg satte en av dem seg ned oppå en tom sånn kasse til å ha brusflasker i, og der ble hun sittende og fikle med mobiltelefonen sin. Da var hun viss nok veldig sliten etter å ha gått frem og tilbake fra butikken for å kjøpe goderi og røyk. I tillegg til at de greiene vi skulle rydde på plass var "alt for tunge." (uten at jeg eller noen andre klagde og sutret av den grunn) Da vi var nesten ferdig med å rydde på plass de greiene, og det stod igjen syv brett ute på pallen. Da tok jeg fem brett på rappen, og regnet med at han andre som var med tok de siste to. Men nei da, han kom tilbake med bare ett av de siste brettene. Slik at jeg måtte gå enda en tur ut for å hente den aller siste greia. På toppen av det hele, så kom en avdelingsleder såvidt innom akkurat i det jeg kom inn med det aller siste brettet, så han antar vel at jeg var en stor giddalaus latsekk som ikke gadd å bære mer enn en ting av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 13. august 2015 #1422 Del Skrevet 13. august 2015 At folk ikke bruker redigeringsknappen. Har man skrevet noe feil, så trykker man på en knapp som heter "Rediger", ikke "Post". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 13. august 2015 #1423 Del Skrevet 13. august 2015 (endret) Ulyder Endret 13. august 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1424 Del Skrevet 13. august 2015 Irriterer meg over meg selv, at jeg synes det er så gøy å erte på meg kjendiser ved bruk av "falsk instagramkonto".. haha man når jo frem, og de blir fly forbanna.. #Ilovesocialmedias Anonymous poster hash: b447c...781 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 13. august 2015 #1425 Del Skrevet 13. august 2015 Det at FrPere på dette forumet ikke får det inn i hodene sine at det å være uenig med FrP er ikke det samme som å være sosialist. Irriterer meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morello Skrevet 13. august 2015 #1426 Del Skrevet 13. august 2015 Så jævla tett folk skulle stå på Torgallmenningen i dag!!! Kjekt med konsert, ser den liksom, men MÅÅÅÅ dere stå som sild i tønne og gape og bare se dumt på oss som skal forbi??? Flytt dere, mennesker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 13. august 2015 #1427 Del Skrevet 13. august 2015 irriterer meg over folk som klager på sommeren bare pga været! da bør man åpne øya og se hva som faktisk er positivt i livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 13. august 2015 #1428 Del Skrevet 13. august 2015 Folk som rett og slett bare ikke tar et hint. Og, ikke minst, folk som sitter og svarer for seg selv under foredrag. Gææææd! Ja. Jaaaa.. Nemlig. Ja. Ikke sant? Neeei? Helt sant. Ja ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1429 Del Skrevet 13. august 2015 Bortskjemte barn Anonymous poster hash: ceb4b...5c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1430 Del Skrevet 14. august 2015 Folk som ikke respekterer andres tid. Når man har prosjekt på studiet og en på gruppa konsekvent kommer 15-40 min for sent til hvert eneste møte! Blir så sykt irritert av det. Anonymous poster hash: 21733...2ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 14. august 2015 #1431 Del Skrevet 14. august 2015 Hår flommende ned og ut fra kokkeluer. Trodde den var til for å beskytte maten mot menneskehår, ikke bare fungere som pynt og statussymbol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1432 Del Skrevet 14. august 2015 At det er så vanskelig å gå ned i vekt, men så lett å gå opp i vekt Anonymous poster hash: 97c14...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 14. august 2015 #1433 Del Skrevet 14. august 2015 At det er så vanskelig å gå ned i vekt, men så lett å gå opp i vekt Anonymous poster hash: 97c14...307 Mat og godterier smaker forbanna godt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 16. august 2015 #1434 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) "Slideshows" på nettsider. Det ser bare så white trash ut Denne siden var ekstrem - jeg måtte blokkere TRE stykker her: http://www.weetabix.co.uk/brands/readybrek/original Sier jeg og bruker animert emotikon Endret 16. august 2015 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1435 Del Skrevet 16. august 2015 At datamaskinen tuller helt forjævelig med meg. Veldig ofte når jeg skriver på ett dokument eller leser noe på ein nettside, så begynner dokumentet eller nettleseren plutselig å blinke voldsomt. Det blir jo nærmest umulig å skrive noe som helst, eller bla nedover på nettsidene. Pokker så irriterende!! Anonymous poster hash: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. august 2015 #1436 Del Skrevet 17. august 2015 Kom på en ting til, som er ekstremt irriterende! Folk som ikke skrur av mobilen eller har den på lydløs i begravelse!! Jeg merker det koker inni meg når mobiler begynner å ringe. En begravelse er en minnestund for ta et siste farvel og det skal være rolig. Trodde alle var oppegående til å sette mobilen på lydløs i alle fall, men den gang ei Jeg har til og med opplevd en som tok tlf i en begravelse. Han satt rett bak. Like før jeg kastet mobilen ut døra!!! Det er så enkelt som at man lar mobilen ligge hjemme eller i bilen. Jeg har aldri hatt med meg mobil i kirken. Hva er poenget med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1437 Del Skrevet 17. august 2015 Gjennomgangstemaene på KG. Anonymous poster hash: d7ea6...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1438 Del Skrevet 17. august 2015 Det er så enkelt som at man lar mobilen ligge hjemme eller i bilen. Jeg har aldri hatt med meg mobil i kirken. Hva er poenget med det? Problemet er vel at folk ikke gidder å skrue av mobiltelefonen sin. Folk gir vel blanke pokker i hvor respektløst det er, men enkelte "klarer seg ikke" uten mobiltelefon i en times tid en gang. Anonymous poster hash: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1439 Del Skrevet 17. august 2015 Folk som på død og liv skal herme etter andres dialekter irriterer meg. Anonymous poster hash: 86566...def 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 17. august 2015 #1440 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg overhørte noen misbruke "sjeldent" i dag. Fikk lyst til å snu meg og fike til dem og rope: "Det heter sjelden!" Jeg ble også forbisyklet mens jeg gikk på fortauet innenfor sykkelfeltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå