Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Syns det er grenseløst irriterende med folk som er selvutnevnte eksperter i alt, alt fra dyrehold til kjæresteforhold til matlaging. Jeg skjønner ikke helt, tror de selv på det de sier? Mener de faktisk at de er eksperter på alle disse områdene? Eller er de bare ekstremt usikre og er veldig avhengig av bekreftelse?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som skal være morsomme hele tiden, både på KG og i virkeligheten. Blir bare slitsomt.

Anonymous poster hash: aed2f...1ec
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skulle tro at et stort selskap har orden på IT delen.

Men der tar man feil, 3 land deler samme favoritter i Internett Explorer, og det er vist fy fy og installere en annen nettleser.

Så om en smart fyr i Sverige sletter noen favoritter så blir resten av landenes favoritter synket på nytt og favoritten vil være vekke.

Talentløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan egentlig ikke fordra Clint Eastwood og Meryl Streep - men mange av de siste filmene deres har vært veldig bra  :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det irriterer meg litt når folk som har fult av venner og familie klager over at de er alene.

Har man familie og venner er man ikke lane.

Jeg vet de sier det fordi de ikke har mann\kone og barn.

Men jeg synes bare det er tullete å si at man er alene når man har fult av venner og familie.

Anonymous poster hash: 5ed6d...0dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så egentlig irriterer du deg over at folk ikke bruker riktig uttrykk da, for teknisk sett er man selvsagt ikke alene, men man kan bli veldig ensom selv om man har mange rundt seg, og det blir noe annet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg litt når folk som har fult av venner og familie klager over at de er alene.

Har man familie og venner er man ikke lane.

Jeg vet de sier det fordi de ikke har mann\kone og barn.

Men jeg synes bare det er tullete å si at man er alene når man har fult av venner og familie.

Anonymous poster hash: 5ed6d...0dd

Dette kommer også an på hvor god kontakt man har med familie og hvor man bor i forhold til dem. Har man ikke daglig "dra på middag"-kontakt med dem, kan man i perioder føle seg alene. Dette gjelder også de man kaller bestevenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva irriterer deg med dem?

Vanskelig å sette ord på, men - jeg opplever dem som "oppskrytt". Clint Eastwood skal liksom være kjekk, tror jeg, i tillegg til barsk. Meryl Streep har ofte spilt følsomme kvinner i kjedelige filmer og roses opp i skyene for sine prestasjoner. Jeg liker Glenn Close og Jack Nicholson, feks, bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Eg kom på nokon veldig irriterande personar.

Ein gut i klassa mi som stiller utruleg dumme spørsmål, gjerne om ting foreleser nemnte for to minutt sidan og skal bruke eit halvt år på å stille spørsmålene.

Ei eg kjenner på facebook som er elendig i engelsk og insisterar på å skrive statusar på engelsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Vanskelig å sette ord på, men - jeg opplever dem som "oppskrytt". Clint Eastwood skal liksom være kjekk, tror jeg, i tillegg til barsk. Meryl Streep har ofte spilt følsomme kvinner i kjedelige filmer og roses opp i skyene for sine prestasjoner. Jeg liker Glenn Close og Jack Nicholson, feks, bedre!

Før så brukte jeg å tro Glenn var Meryl eller omvendt :P

Men at dette er jo bare roller dem får, det kan hende dem er hyggelige i viktigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før så brukte jeg å tro Glenn var Meryl eller omvendt :P

Men at dette er jo bare roller dem får, det kan hende dem er hyggelige i viktigheten :)

Ja, stemmer, jeg pleide jo å forveksle de to jeg også. :fnise:  Det er sikkert en del av grunnen til at jeg sammenligner dem nå

(Irriterende å ikke se forskjell på folk også  :( )

De er sikkert kule IRL  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist

Folk som drikker rett fra flaska.

Jeg er bortskjemt med skikkelig norsk fjellvann som har rent over tre steiner osv.. Her på kontinentet derimot smaker vannet flatt og fælt. Det kan være fordi det har et så høyt kalkinnhold at koker du opp en kjele med vann, vil det være igjen et tynt lag med kalkstøv i kokekaret.

Så jeg kjøper flaskevann som kommer i 1,5 l flasker, og heller i glasset. Men! nå har jeg to personer i umuddelbar nærhet som drikker rett fra flaska. Og det irriterer meg grenseløst. Jeg vil da for helveye ikke ha munnbakteriene og matsmulene deres i "mitt" vann. Hrmf! First world problems.

Dessuten irriterer det meg noe enormt at naboen låser seg inn i leiligheta mi i tide og utide. Den siste måneden har jeg våknet av at hun kommer og legger seg ved siden av meg i senga! Ærlig talt, nøkkelen er til nødstilfeller, IKKE for å kunne komme og gå etter eget velbefinnende. Aaargh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Mener du at du blir irritert av at andre drikke av vannflaskene sine?

Lol høres ut som du har en sær nabo :P

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Mener du at du blir irritert av at andre drikke av vannflaskene sine?

Lol høres ut som du har en sær nabo :P

Neinei, jeg blir bare irritert når de gjør det med vannflaska mi. "It's my preciousss!"

Og ja, jeg synes også at det er vel sært. En ting er at hun låser seg inn og låner mat og husgeråd når hun selv mangler noe, men dette med å komme og legge seg i senga er så surrealistisk at jeg mister helt munn og mæle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...