Gjest The damned Skrevet 16. februar 2015 #1061 Del Skrevet 16. februar 2015 Når folk skal krangle på noe eller absolutt må kommentere at de liker det som er min subjektive mening. Altså hvis jeg skriver/sier at jeg for eksempel ikke liker fårikål, og da må bare noen komme med masse grunner til hvorfor det er godt eller "det er jo kjempegodt!". Forstår ikke helt poenget. Jeg kommer ikke til å skifte mening og bryr meg lite om noen tilfeldige folk har det som livrett. Idiotisk å irritere seg over, men irriterer meg over at vi nesten aldri kan ha skikkelig vinter her. Først så snør det masse og ser skikkelig lovende ut. Så må det regne slik at det blir slapsete. Så fortsetter dette om hverandre og gjerne med litt holke innimellom. Nå har jeg skikkelig vårfølelse, men kan banne på at det begynner å snø igjen snart. Bah, er så lei nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1062 Del Skrevet 16. februar 2015 Åååh jeg virkelig hater livet akkurat nå!! Hvorfor er det slik at når det galt med en ting, så er den sjelden alene?! Jeg har det veldig trist nå fordi jeg atter en gang muligens klarte å miste en venn, jeg er blakk som f.., har det kjedelig på jobben, familien reiser vekk når jeg trenger dem mest, og prikken er i-en er selvsagt motorsykkelen som jeg drømte om før er nå til salgs igjen til ikke så verst pris. Men får jeg gjort noe med disse tingene? Næææh! Anonymous poster hash: 514b1...9a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 16. februar 2015 #1063 Del Skrevet 16. februar 2015 Samboer og dyrene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 16. februar 2015 #1064 Del Skrevet 16. februar 2015 Når avlysning av kurs X pga vinterferie endelig gir et lite "pusterom", sånn at jeg faktisk har mulighet for å gå på det månedlige møtet i forening Y, har selvfølgelig Y også tatt vinterferie! Æærgh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 16. februar 2015 #1065 Del Skrevet 16. februar 2015 Folk som skal på t-banen og trykker hundre ganger på dør-knappen. Den går ikke fortere opp om du trykker mye på den!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 16. februar 2015 #1066 Del Skrevet 16. februar 2015 Når jeg setter handleposen pent og pyntelig på gulvet - også bare velter den! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 16. februar 2015 #1067 Del Skrevet 16. februar 2015 Når jeg setter handleposen pent og pyntelig på gulvet - også bare velter den! Eller hva med når du har en litt overfylt pose, er nesten innenfor døra også rakner posen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 17. februar 2015 #1068 Del Skrevet 17. februar 2015 Når sjefen baktaler kollegaer jeg liker godt, og at jeg da lurer på hva hu sier om meg bak min rygg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. februar 2015 #1069 Del Skrevet 17. februar 2015 Folk som skal på t-banen og trykker hundre ganger på dør-knappen. Den går ikke fortere opp om du trykker mye på den!!! Det er fordi dem er stresset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 17. februar 2015 #1070 Del Skrevet 17. februar 2015 Trege folk- hater å vente og er ofte tidlig ute selv, ergo må jeg vente ekstra lenge. Å være så trøtt at jeg sitter og glipper med øynene i sosiale sammenkomster, og folk kommenter: "Er du Trøtt, K@tt?" At folk kommenterer "er du trøtt, K@tt?" når jeg ikke føler meg trøtt i det hele tatt. Når ting ikke virker som de skal, helt uten grunn. F.eks mobilen, internett, tv, dekoder og lignende. Jeg blir så sint! Mobiler og bærbare pc-er med dårlig batteritid. Buss som ikke kommer når man skal rekke jobben. Folk som ikke rydder opp etter seg, det blir kaos i hodet mitt når det flyter rundt meg. Jeg er ikke veldig ryddig selv, men jeg liker å ha litt orden. Barn som bråker og ikke greier å sitte stille. Jeg har barn selv, og mine egne irriterer meg kanskje mer enn andres barn. Når katten ikke kommer inn før natta og jeg blir bekymret. Eller når han sitter og ignorerer meg når jeg roper på han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1071 Del Skrevet 17. februar 2015 Pedagoger som tror de er så mye bedre enn oss andre. Å krasje bilen, som var helt ny. Bortskjemte barn. Folk som overkjører meg. Frekke folk. Anonymous poster hash: b09c6...437 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 17. februar 2015 #1072 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Folk som driver og sveiper gjennom ting på telefonen sin mens de har en samtale med folk som står rett foran dem. Edit: Endret 17. februar 2015 av Tøytigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. februar 2015 #1073 Del Skrevet 17. februar 2015 Inspirert av pågående situasjon i skrivende stund; Ungdom som skriker på bussen! "Jæææi skaaal på roooosæææætbaaall! Skaaaal duuuuuuuu pååååå rooooseeeeetbaaaaall?" "Jaaaaaaa! Jææææi..." Om og om igjen. Dere skal alle på roooooosææææætball. Vi vet det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1074 Del Skrevet 17. februar 2015 Inspirert av pågående situasjon i skrivende stund; Ungdom som skriker på bussen! "Jæææi skaaal på roooosæææætbaaall! Skaaaal duuuuuuuu pååååå rooooseeeeetbaaaaall?" "Jaaaaaaa! Jææææi..." Om og om igjen. Dere skal alle på roooooosææææætball. Vi vet det nå. De skal på hva-forno, sa du?! Anonymous poster hash: b09c6...437 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 17. februar 2015 #1075 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg irriterer meg over at jeg blir så lett irritert! Det skal nesten ingenting til. En gang kjente jeg at jeg ble irritert da jeg satt på legekontoret fordi ei lita jente ved siden av (5-6 år kanskje) smattet mens hun spiste en baguette. Jeg måtte liksom tenke "skjerp deg, det der er en liten unge", men ja, smatting går meg på nervene. Og ja, folk som presser seg på bussen før folk har gått av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patronus Skrevet 17. februar 2015 #1076 Del Skrevet 17. februar 2015 Irriterer meg over det meste. - Biler som kjører forbi når vinduet er åpent, det bråker noe helt sinnsykt! - Når mannen i øvre etasje TRAMPER over gulvet!! - Når de vasker klær over oss, så rister det i vegger og gulv!! - Treg PC og ''Windows fucking update'' SERIØST, det er oppdateringer hver dag! - Klassekamerat som ikke respekterer læreren og diskuterer alt med henne, selv om hun har rett og han vet det. - Når klassen reiser seg og går 10 minutter før timen er over og læreren ikke har sagt det er greit(respekt?!) - Oppdateringer om <3HESTEN MIN<3 daglig. Dette inkluderer bilder, videoer og statuser hver dag. - Reklamer på TV'en. Har boikottet TV'en og pirater heller! Til pass for at de skal trykke masse dritt opp i trynet vårt hver femtende minutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 18. februar 2015 #1077 Del Skrevet 18. februar 2015 Livet mitt akkurat nå. Er så sykt lei av motbakker og vegger (metaforisk). Virker som Universet har bestemt at jeg ikke skal ha det godt her i livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. februar 2015 #1078 Del Skrevet 18. februar 2015 Dette... https://m.youtube.com/watch?v=rn-U9S7aV6M Hva faen feiler det folk som kan gjøre en slik prank? Jeg mister troen på menneskeheten... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1079 Del Skrevet 18. februar 2015 Å ikke få alenetid etter at ungene er lagt. Jeg vil bare være alene litt, se teite tv-serier og romantiske filmer som er skikkelig dårlige uten at noen klager eller kommenterer! Anonymous poster hash: b09c6...437 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. februar 2015 #1080 Del Skrevet 18. februar 2015 Et irritasjonsaspekt som kan få meg til å miste fatningen: "Du skulle ha gjort ditt/datt" evt. "Du skulle ikke ha gjort ditt/datt". I samme gate: "Det kunne du ha gjort tidligere". Men for svarte svingende da, ikke kom og fortell meg hva jeg kunne ha gjort eller skulle ha gjort. Jeg har beklageligvis ingen tidsmaskin slik at jeg kan reise tilbake i tid og gjøre/ikke gjøre ditt/datt. Men akkurat nå hjelper det meg fint lite å tenke over hva jeg burde ha gjort eller ikke. Typiske situasjoner hvor man får høre slikt: - Man kommer for sent til et møte fordi bussen fikk motortrøbbel. Og hva blir man fortalt? "Du skulle ha tatt en buss som gikk tidligere!". - Man havner i grøfta grunnet hålke og speilglatte veier - "Du skulle ikke ha kjørt så fort!". - Man lander for tidlig/for sent med flyet, og får beskjed om at det burde man ha sagt i fra om. Eventuelt at man burde ha forutsett at flyet var nødt til å mellomlande et annet sted grunnet dårlig vær/problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå