Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en Kiwibutikk her vi bor. Den er elendig, forsåvidt en Remabutikk også, men kan ikke boikotte det helt da det ikke finnes alternativer med mindre man skal bruke masse ekstra penger på f.eks Meny.

De ansatte klarer ikke holde varer, noe så basic som egg, chorizo og salami kan de gå tom for til stadighet. Kjøleskap med drikke som ikke har fungert på et års tid som de ikke orker å få fikset osv.

Skylder ikke så mye på kjeden fordi det er de ansatte i den bestemte butikken som er late og uorganiserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg legger aldri igjen penger på Black Design mer.

Det er det ingen som gjør. De slo segbselv konkurs for flere måneder siden.

Anonymous poster hash: b9c07...375

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det ingen som gjør. De slo segbselv konkurs for flere måneder siden.

Anonymous poster hash: b9c07...375

Det finnes da flere Black Design butikker som fortsatt er oppe og går?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narvesen butikk. Det var lang kø og jeg så at de som jobbet der ble stresset så sjefen kom og tok en annen kasse. Jeg ba om en studentbillett og når han gå meg den fikk jeg et ungdomsbillet. Da jeg kom tilbake etter å ha sittet på bussen i 5 minutter, snakket jeg med sjefen om at jeg skulle ha studentbillett og ikke et ungdombillett. Fikk til svar at han lastet inn ungdombillett fordi det var allerede på kortet (selv om jeg hadde bedt om en annen). Ba han om å endre på det men han insisterte på at det tok for lang tid for da måtte han ringe Ruter og at det absolutt ikke var hans feil. Han ga meg heller pengene for å reise til Ruter og endre på det selv.

Han hadde en så dårlig holdning og var så motvillig til å hjelpe meg. Idiot som ikke kan gjøre jobben sin og jeg vil ALDRI handle der mer.



Anonymous poster hash: ea140...f0b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mestergrønn!

Skulle bestille blomsterbuketter til dåp og sa jeg ville ha hvite og blå roser, og at det skulle koste max 1000 kr (så blomsterdekoratøren har noe å forholde seg til når hun lager bukettene).

Da jeg kom for å hente blomstene ble jeg møtt med fargesprakende buketter i nasjonalfargene! Sa i fra at det var feil farger, jeg skulle ha disse til en guttedåp. Dekoratøren ville ikke innrømme feilen før hun sjekket bestillingen igjen, og jeg følte hun ble irritert på MEG fordi hun hadde gjort feil og måtte bruke tiden sin på p rette opp i feilen. Attpåtil var ingen av blomstene roser!

Og på toppen av kaka. Da hun skulle ta betalt sa hun "Ser du har sagt max 1000 kr. Så da sier vi det blir 1000 kr da".

Makan til uprofesjonell blomsterbutikk. Skal aldri sette mine ben der igjen!

Herregud! Håper du til slutt fikk hvite og blå ROSER?

Uff, forstår godt at du ble frustrert!!

Blir jo som å bestille rosa roser, også får man gule solsikker :P haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Håper du til slutt fikk hvite og blå ROSER?

Uff, forstår godt at du ble frustrert!!

Blir jo som å bestille rosa roser, også får man gule solsikker :P haha!

Fikk ikke roser nei. Dette var dagen før dåpen og dekoratøren hadde ikke tid å lage nye buketter. Huff, angrer på at jeg ikke sa noe, har tenkt litt på det i ettertid :P hun tok ihvertfall ut de knæsj røde blomstene da i det minste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle handle noe for lillesøsteren min, så stakk innom Cubus i Bogstadveien.

Finner det jeg skal ha, og går til kassen for å betale. Jenta i kassen begynner å scanne inn, før hun plutselig stopper opp og sier:

''Ja du har sett at disse er strl x-SMALL? Du er vel mer en x-LARGE du eller?'' (Jeg brukte forsåvidt bare S-M i klær)

Jeg ble så paff at jeg bare gikk, og aldri har jeg satt min fot inn i den butikken igjen.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamikaze i Oslo.

Hvis du vil føle deg liten og verdiløs så anbefaler jeg denne butikken.

Jeg var der for å kjøpe klær til en selskap jeg skulle på og jeg var visst ikke riktig antrukket for å være inne i den butikken. Da ble jeg oversett av hun gamle som jobber der.

Selv om jeg ba om hjelp så var jeg som luft for henne. (Hun målte meg fra topp til tå, rullet med øynene og sukket høyt og gikk deretter til en dresskledd mann som kom inn i butikken)Heldigvis hadde de bedre service på Høyer og kjøpte det jeg trengte der. Kjøpte varer for 7000kr den dagen.

Anonymous poster hash: ea087...f5b

Herregud som jeg kjenner meg igjen!

Anonymous poster hash: 8b5c5...f5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En frisørsalong i Åsane. Jeg var tenåring og skulle ha nye hull i ørene. For det første var damen som skulle sette hullene utrolig lite hyggelig, og for det andre kunne hun overhodet ikke jobben sin. Hun presterte å skyte inn øredobber i to ulike farger, og hun satt dem skjevt! Da jeg påpekte dette og spurte pent om jeg kanskje kunne få litt rabatt hentet hun sjefen sin, som så kjeftet på meg! Jeg måtte jo skjønne at det var første gang hun hadde tatt hull i ørene på noen, så dette måtte jeg bare regne med :sjokkert:

Den dag i dag har jeg skjeve, ubrukelige hull :sur:

(og ja, jeg vet nå at det er anbefalt å gå i piercingsalonger, men jeg hadde tatt alle de andre hullene mine i frisørsalonger så jeg trodde det skulle gå greit).

Har også en frisørsalong i Åsane jeg aldri går til lengre... rettere sagt to stykker. Begge to på Gamle Åsane Senter... På den ene hadde jeg klippet meg. Det var sommer, det var varmt. Da jeg var ferdig sa ikke frisøren som klippet meg fra om at det var mange småhår som satt fast i ansiktet mitt (fuktig ansikt --> hår --> går ikke vekk). Jeg kunne ikke se det selv fra den avstanden jeg satt fra speilet. Forventer ikke at frisøren hadde tatt vekk de hårene, men kunne i det minste sagt i fra slik at jeg kunne fjernet dem selv + sluppet å gå ut seende ut som en slags mild variant av en gorilla.

I den andre frisørsalongen fikk jeg bare utrolig dårlige blikk fra de som jobbet der. Ikke noe koselig. De var i tillegg veldig dårlig på hvilke produkter de hadde inne, og på å forstå hva jeg ville ha. Forklarte at jeg ville ha en krem som kunne roe ned frizzy hår. Det eneste de fant frem til meg var en slik liten sprayflaske med argan olje. Poengterte at jeg allerede hadde prøvd den, og om de ikke hadde en krem, men den var "veldig god altså". Hallo, jeg sa jo akkurat at jeg hadde prøvd den?

Carlings er en no-no butikk for meg. Går ikke der. Ansatte er alt for innpåslitne. De burde roe seg ned på de kursene de stakkars ansatte sendes på.

Anonymous poster hash: 12b94...22d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjøpesenter i nordland. Makan til oppførsel mot utombys folk har jeg aldri opplevd. Jeg må dessverre dit fra tid til annen når jeg reiser til slekta.

Jeg kom inn på senteret og skulle ha en mascara siden jeg hadde lagt igjen min hjemme, gikk inn på en tilfeldig klesbutikk med parfymeriavdeling. Jeg fant mascaraen og stilte meg i kø som nr 2. Da kom en fyr inn som tydeligvis kjente ekspeditøren og så snart hun var ferdig med hun foran meg så gikk hun til side for å prate med han i flere minutter. Hadde det ikke vært for at det omtrent var det eneste stedet å få kjøpt mascara på der så hadde jeg gått.

Jeg var der for å kjøpe noen siste julegaver og gikk inn på en herrebutikk for å handle en genser. Da jeg sto i kassa der og holdt på med betaling og slikt så kommer det en fyr inn der og. Hun bak kassa var venninne av kona hans og han hadde med en julegave til henne. Hun tar den og prater noen setninger med han mens hun overser meg, og går ut av kassa for å gå til bak i butikken 10-20 meter for å legge fra seg gaven på bakrommet. Jeg kremtet høyt og sendte henne ett stygt blikk og hun har iallefall skamvett til å komme tilbake uten å gå på bakrommet og gjøre ferdig handelen.

Så er jeg på vei inn på en bokhandel og skal kjøpe en bok for min mor. Finner boken og der foran meg i køen står det først en bekjent som skal ramse opp den siste tidens sladder, så neste bekjent med det samme og tror jeg hadde stått der i 10 min, da de faktisk skal til å betjene noen som stilte seg i kø etter meg (bred kasse så vi sto ved siden av hverandre). Da jeg så på ekspeditøren med et vanntro blikk så hadde en ungdom som antagelig var der som ekstrahjelp i høytiden, lagt merke til min etterhvert så utålmodige holdning og ba han betjene meg først.

På slutten av handlerunden skulle jeg bare ha noen klesruller på en siste klesbutikk. I etasjen jeg fant de var det selvsagt flere pratesalige bekjente av de ansatte så jeg gikk ned til de kundetomme kassene i første etasje. Der måtte jeg stå i et par minutter å høre på ansatte som snakket seg i mellom før de fant det for godt å betjene meg. Da var jeg virkelig på randen av å eksplodere.

Husker jeg kom hjem til slektningene jeg bodde hos og spurte om det virkelig var slik elendig kundeservice eller jeg bare var veldig uheldig. De kunne fortelle at det var viden kjent at det var et problem i byen at alle kjenner alle og at kunder som ikke kjente noen ble lidende for det.



Anonymous poster hash: d691b...ea8
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitten på Høvik.

Fant en pute jeg ville ha, betalte for den og var på vei ut av butikken. Det pep i alarmen når jeg gikk ut døren, jeg snudde og gikk tilbake til kassen.

Ekspeditrisen sier med en gang at de ikke fester alarmer på puter og at hun må se i vesken min. Hun påstod også at hun 'alltid for sikkerhetsskyld' sjekker varene, så puten kunne uansett ikke ha hatt alarm på seg.

Jeg blir superstresset, har aldri stjålet en ting i hele mitt liv men føler meg av en eller annen grunn alltid skyldig hvis jeg utløser butikkalarmer.

Jeg sier at jeg ikke har puttet noe i vesken og ber henne sjekke puten en gang til. Det blir en diskusjon og til slutt gir hun meg et langt sukk og sier at ja, hun skal sjekke puten igjen. Viste seg at det var festet en alarm inne i puten som hun ikke hadde sett når hun "sjekket" den før hun puttet den i posten. Ingen unnskyldning, ingen smil og bare generelt uhygge. Alarmen piper selvfølgelig ikke når jeg går ut av butikken gang nummer 2.



Anonymous poster hash: a1f57...ac9
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blyanten

Lefdal i Laguneparken. Blir fly forbanna hver gang jeg er der. Har hatt samme selgeren to ganger og han er så utrolig frekk. Skeidar i Åsane og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å dømme folk etter klærne. De burde jo vite bedre. Spesielt i bilbutikker. Er da mange entrepenører ol. som tjener godt og handler både firmabiler og solide biler til eget bruk. Jobber man mye ute med fysisk arbeid, flyr man sjeldent rundt i dress og slips(for å sette det på spissen).

Man skal ikke dømmes etter klær.

Anonymous poster hash: ed9f0...470

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Vi har vel alle opplevd ræva service, eller bitt oss merke i andre ting i en butikk. Hva skjedde?

Anonymous poster hash: b1292...ccb

Jeg trekker opp denne tråden igjen.

Specsavers har i dag mistet minst 3 kunder, og det var ikke engang vi som ble dårlig behandlet!

Jeg kom inn like bak en kvinne, så jeg fikk med meg hele samtalen.

Kvinnen: Har dere ferdige lesebriller?

Ansatte: Ja, hvilken styrke skal du ha?

Kvinnen: -1

Ansatte: Hvorfor skal du ha lesebrille i den styrken?

Kvinnen litt usikkert: Fordi datteren min trenger en reservebrille.

Ansatte: Men da trenger hun vel ikke en lesebrille?

Kvinnen virker enda mer usikker: Hun trenger en reservebrille med styrke -1.

En annen ansatt smiler, og prøver å ta brodden av kollegaens skarpe kundebehandling: hun vil nok ha en ferdigbrille.

Kvinnen smiler lettet, virker glad for hjelpen, og bekrefter dette.

Den første ansatte finner frem en ferdigbrille med riktig styrke, og henvender seg til kvinnens datter: har du linser på deg?

Datteren bekrefter dette.

Ansatte sukker oppgitt: Skal du bare kjøpe en ferdigbrille, og håpe på at det er riktig styrke da?

Kvinnen svarer at datterens originale lesebrille har en styrke på -1, så hun regner med at ferdigbrillen med samme styrke vil fungere som en reserveløsning.

Den ansatte himler åpenlyst med øynene og sukker, men slår brillen inn på kassa.

Kvinnen betaler, og går ut av butikken sammen med sin datter, og i det de går ut hører jeg datteren si "for en bitch", hvorpå kvinnen svarer at hun syntes dette var litt frekt, og at de må finne seg en annen optiker.

Like etter følger meg selv, og 2 andre kunder som hadde overhørt samtalen.

Vi snakket sammen på vei til en annen optiker, og det var ikke bare meg som ikke ønsker å være kunder hos denne butikken lenger.

Det er vanskelig å formidle hvor frekk denne ansatte egentlig var, for mye gikk på tonefall og kroppsspråk, men jeg beundrer kvinnen som klarte å forholde seg så rolig!

Anonymous poster hash: 8b8ea...79f

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi. Har tre matbutikker her jeg bor, kiwi er en av de.

Lei av å ikke vite hva varen koster...de klarer ikke å følge opp om prising av varen.

De behandler frukt og grønt dårlig. Fjerner ikke råtne esker md grønt i bla.

Så er det en kafe....når jeg så den ansatte bak disken gå ut av disken og til siderommet for å vaske toalettet. Niks ikke mer der



Anonymous poster hash: f9d60...5d2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2014 den 17.45):

Cubus. Verste butikken jeg vet om.

Ansatte som nistirrer på unge jenter, bare pga de tror jentene er en potensiell tyv.

Anonymous poster hash: 042e8...723

Akkurat det samme har jeg opplevd! For noen år siden så tittet jeg på noen armbånd som jeg tok inntil håndleddet for å sjekke ut hvordan den tok seg ut. Jeg gjorde det ikke på en skjult måte heller. Uansett sp sto ekspeditøren der rett ved siden av og svarte kort og irritert når jeg spurte henne noen spm.

wintergirl skrev (På 23.10.2014 den 23.13):

Akkurat det samme har jeg opplevd! For noen år siden så tittet jeg på noen armbånd som jeg tok inntil håndleddet for å sjekke ut hvordan den tok seg ut. Jeg gjorde det ikke på en skjult måte heller. Uansett sp sto ekspeditøren der rett ved siden av og svarte kort og irritert når jeg spurte henne noen spm.

Og følte med som en hauk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heller mot å droppe Elkjøp, dritlei av å gå inn der og trekke kølapp og bli ignorert.

Anonymous poster hash: 99232...f84

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dyrebutikk i Bergen (vil ikke si nøyaktig hvor). Hunden til han som står der, er så kuet at jeg ikke har sett noe lignende, heldigvis. Den har veldig lyst til å komme og hilse på kundene, men når eieren ser på den, kryper den sammen og går med halen mellom beina til plassen sin.

Jeg ble så rasende på eieren da jeg så dette at jeg aldri kommer til å handle i den butikken noen gang...

 

Blyanten skrev (På 16.5.2014 den 18.10):

Lefdal i Laguneparken. Blir fly forbanna hver gang jeg er der. Har hatt samme selgeren to ganger og han er så utrolig frekk. Skeidar i Åsane og.

Vi også har hatt problem med Lefdal. Ikke i Laguneparken, men et annet sted. Printeren vi skulle ha var 500 kroner dyrere i butikk enn på internett og da vi spurte om grunnen, ble ekspeditøren direkte sur. Vi bare gikk. Selv om kunden gjerne stiller "dumme" spørsmål betyr ikke det at kundebehandleren skal være frekk.

Anonymous poster hash: 312cc...b8a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi har innført burka i arbeidsklessortimentet.

Interoptik... Skulle ha briller, følte meg dritings når jeg fikk brillene på, mistet dybdesyn og balanse. Klagde på brillene 5 ganger, alle fem gangene ble det ny synsundersøkelse og nye justeringer. De påsto at jeg hadde skjeve hornhinner, skjelte osv, noe min tidligere optiker aldri hadde nevnt noe om. Gikk til en annen optiker og de lagde behagelige briller på første forsøk.

Sulland utfører dårlig arbeid til skremmende høye priser.

Ser at det nevnes at man ikke skal dømme folk etter utseende, da kan jeg nevne en opplevelse fra en Møller. Var innom der med en arbeidsbil, jeg og lærlingen møtte opp i de vanlige møkkete klærne vi, vi gikk rundt i butikken og kikket på forskjellige biler. Jeg spurte en selger som satt i en krok hvor mye *peke på* denna bilen kostet. Tror det var en Touareg til rundt 800 000,-
Selgeren bare fnyste og sa at den kostet nok mer enn jeg har råd til... Da lo lærlingen høyt og sa "da er`n jaggu dyr, for han der tjener langt borti en million!" hvorpå selgerens kroppsbevegelser kunne tyde på at noen hadde fyrt av en nyttårsrakett mellom beina hans. Han beklaget og smisket og sto på, ba han bare dra til helvete jeg, nå kjører det firmaet jeg jobbet for Toyota og Møller vet hvorfor...



Anonymous poster hash: 3af00...475
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi har innført burka i arbeidsklessortimentet.

Interoptik... Skulle ha briller, følte meg dritings når jeg fikk brillene på, mistet dybdesyn og balanse. Klagde på brillene 5 ganger, alle fem gangene ble det ny synsundersøkelse og nye justeringer. De påsto at jeg hadde skjeve hornhinner, skjelte osv, noe min tidligere optiker aldri hadde nevnt noe om. Gikk til en annen optiker og de lagde behagelige briller på første forsøk.

Sulland utfører dårlig arbeid til skremmende høye priser.

Ser at det nevnes at man ikke skal dømme folk etter utseende, da kan jeg nevne en opplevelse fra en Møller. Var innom der med en arbeidsbil, jeg og lærlingen møtte opp i de vanlige møkkete klærne vi, vi gikk rundt i butikken og kikket på forskjellige biler. Jeg spurte en selger som satt i en krok hvor mye *peke på* denna bilen kostet. Tror det var en Touareg til rundt 800 000,-

Selgeren bare fnyste og sa at den kostet nok mer enn jeg har råd til... Da lo lærlingen høyt og sa "da er`n jaggu dyr, for han der tjener langt borti en million!" hvorpå selgerens kroppsbevegelser kunne tyde på at noen hadde fyrt av en nyttårsrakett mellom beina hans. Han beklaget og smisket og sto på, ba han bare dra til helvete jeg, nå kjører det firmaet jeg jobbet for Toyota og Møller vet hvorfor...

Anonymous poster hash: 3af00...475

En venn av meg opplevde noe lignende. Han har alltid alt for langt skjegg og langt hår og går merkelig kledd. Han skulle kjøpe seg ny bil og selgeren sa den kostet mer enn hva han hadde råd til. Vel min venn til tross for hvordan han ser ut, tjener nærmere millionen i året og hadde råd til bilen. Da dama fant ut dette, var det ikke måte på smisking.

Anonymous poster hash: 32467...510

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...