Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Xxl på M44 på Jæren. Jeg er veldig høy, å har desverre lagt på meg pga medisiner og sykdom. Skulle ha treningsklær, å ble møtt i kassa av et par små og blonde jenter, som kledde av meg med blikket

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elkjøp på nettet. Varene ikke kommet, kortet ble trukket i oktober. 2 timers ventetid i telefon. E post tar en uke å svare. Men ingen varer og ingen penger. Svindel av verste sort. Utrolig at en så stor kjede kan holde på sånn. 

Anonymkode: 3548d...d7c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.9.2020 den 12.59):

Parfymeriavdelingen på Cubus Sundt. 
 

Jeg skulle treffe en venninne utenfor Sundt, og hun hadde gått inn for å kikke litt til jeg kom. Hun kikket på noen foundations og prøvde en tester på hånden. Da kom en av de ansatte flygende som en virvelvind og sa at hun hadde brutt forseglingen, dette var overhode ikke en tester og hvis ikke hun nå kjøpte den så kom hun til å ringe vekteren. Denne foundationen var skikkelig tilgriset og plassert hvor testerne står, helt foran. Venninnen min så nå at den ikke hadde tester klistremerke, men det var helt tydelig for den ansatte at det ikke var hun som hadde åpnet den, den var ca. halvfull og veldig tilgriset. Det ansatte var så hissig at venninnen min ikke turte å gjøre annet enn å kjøpe den. Den gikk rett i søpla etterpå. 
Og før noen kommenterer det, så kan jeg skjønne frustrasjonen til de ansatte om det er et vanlig problem at kunder åpner forseglede ting for å kikke på dem, det største problemet her var at den ansatte lagde en stor scene og at den tydelig var åpnet fra før.

En annen gang skulle jeg kjøpe en parfyme der og gikk bort til kassen. På kassen sto det tre neglelakker som jeg tenkte de holdt på å rydde i eller noe. Når den ansatte var klar til å ekspedere meg, så skulle hun til å scanne en av neglelakkene, men jeg fikk sagt før hun scannet at de var ikke mine. Da ble den ansatte tydelig irritert og så oppitt mens hun himlet med øynene, «hvorfor står de her da?!?!?!». Det kan vel ikke jeg vite! Har ikke for vane å rydde i kassepunktet på butikker jeg besøker.

Hat hørt mye negativt om personalet der fra andre også, forstår virkelig ikke hvorfor de er så høy på pæra! De andre avdelingene har hyggelige ansatte, er kun den avdelingen de oppfører seg slik på...

Anonymkode: 91bf4...9ce

Parfymeri avdelingen på Sundt har vært slik siden tidenes morgen, har hørt historier ifra damer i 80-90 årene med dårlige ovenfra og nedholdninger der

Anonymkode: 304cf...880

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elkjøp. Leverte et par nye airpods pro på reparasjon. Det tok 10 uker før jeg hadde fått et nytt sett, da jeg måtte sende de inn 3 ganger. De nektet å gi meg ny i butikken, enda de hadde hatt to forsøk på å rette problemet. 

MacBooken min er også kjøpt på Elkjøp. Nå er den på reparasjon og står som "uventet opphold" fordi jeg ikke hadde slått av find my mac. Det informerte ingen meg om. Så nå har reparasjonen stått på vent en uke. 

Anonymkode: 56bc0...8b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontaktet Varmefag i byen her jeg bor for å høre litt om priser og leveringstid. Fikk kort svar tilbake, siden har ikke henvendelsen min blitt besvart. En lignende erfaring hadde en hyttenabo jeg snakket med. Det hadde vært så dårlig service der at han aldri ville gå dit mer.

Ok, da handler jeg heller ovn til flere titusener et annet sted.

Anonymkode: 3a4f9...da4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula her jeg bor. Elendig service. En drøss med unge jenter som ikke har peiling. Samt biltema. Skulle trodd det var en vernet bedrift. Min tanke er at du skal ha kunnskap om hva som er i butikken, å vite hva slags varer butikken har 😅

Her er også en lokal klesbutikk som har elendig service, veldig trynefaktor. Får aldri spm om hjelp, og er mer opptatt av å hjelpe kunder som ser bra ut, å ser velstående ut. 

Anonymkode: d1881...a41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.5.2014 den 8.32):

Jeg ville ha sendt mail til Volvo-butikken at han han hadde planer om å legge igjen X antall tusen hos de, men fikk så dårlig kunde service at han dro til Audi isteden. Med bilde av han og den nye bilen.

 

Gjør det! 😄

 

Anonymous poster hash: 7c837...80f

Så idiotiske slike omtaler om å ødelegge for andre fordi man er bitter selv. 
 

Direkte ufint og sier mye om all den ekstra tid du har disponibel.

Anonymkode: 6ba45...fb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 0.23):

Medlemskuppene til Coop er tydelig merket. Mange butikker har egne tilbud for medlemer i disse dager, så skjønner ikke hvorfor dette var så forferdelig?

images?q=tbn:ANd9GcSinov0OZmA9tu_Rz9nbVH

Anonymkode: 55833...b30

Har du forstått hva jeg skrev?

Jeg reiste til Coop OBS for å kjøpe 4 pizzaer på tilbud, det var IKKE et medlemskupp kun for medlemmer. Hun som sitter i kassen registrerer pizzaene til full pris noe som utgjør en del hundrelapper mer enn et tilbud på 100,-kroner. Hun påstod at det var tilbud kun for medlemmer jeg måtte legge vekk pizzaene.

Tenkte at dette kunne ikke stemme, så gikk inn i butikken igjen og fikk riktig svar som jeg tenkte, det var ikke kun for medlemmer. Nye pizzaer og lang kø i kassen, bemerket høflig at det ikke bare var for medlemmer og at de burde sjekket opp på forhånd, da svarte hun bare: ååååååååååå??????

Dette er ingenting å reagere på? jo, det er det. Har lagt igjen mange tusenlapper hos COOP OBS som også er veldig agressive på reklamefronten, og jo reagerer på det, det hadde du og gjort.

Drittlei av at butikker har dårlig service og prøver å ta penger fra kunder, priser feil, feile opplysninger o,l det er rett og slett NOK. Klager over at de mister kunder, vel det er vel en årsak til det.

AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 1.42):

Elkjøp. Leverte et par nye airpods pro på reparasjon. Det tok 10 uker før jeg hadde fått et nytt sett, da jeg måtte sende de inn 3 ganger. De nektet å gi meg ny i butikken, enda de hadde hatt to forsøk på å rette problemet. 

MacBooken min er også kjøpt på Elkjøp. Nå er den på reparasjon og står som "uventet opphold" fordi jeg ikke hadde slått av find my mac. Det informerte ingen meg om. Så nå har reparasjonen stått på vent en uke. 

Anonymkode: 56bc0...8b0

Så kjipt!

Anonymkode: a7f64...ca3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 2 dyrebutikker her jeg bor, der det er en mann i hver forretning som har gått langt for å få en date med meg. Begge har jeg møtt på byen... veldig tilfeldig at det er dyrebutikker begge jobber i🤣 men jeg har avvist dem. 

Jeg hadde besøk av en venninne som måtte på den ene dyrebutikken. Så jeg stod helt innerst i hjørnet å tittet på noe å gjemte meg litt. Så kom han bort og bare sa hei og stirret på meg til jeg gikk. Går ikke dit igjen. 

Jeg bestiller alt til dyra mine på nettet nå. Er ikke flere dyrebutikker igjen her. 

Anonymkode: 32bba...5aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Power i byen. Uhøflige, kunnskapsløse, alt annet enn serviceinnstilte, fjerne. Tar aldri inn varer som det er fokus eller kampanje på. Sjekker man lagerbeholdning på vare har de den aldri inne og man må reise til nabobyen. Kjører heller 20 min til elkjøp for bedre service og kunnskap, og ikke minst en lagerbeholdning som krever 0 ventetid på varen.

Apoteket på senteret i byen. Sure megger som jobber der. Man bør ha ekstra stor kundevennlighet og forståelse overfor kunder i denne type forretninger. De er kjent for å være det mest uproffe og elendige apoteket her i byen. Da jeg skulle innom i det som var en nylig epidemi ba jeg om hjelp for å finne en krem til ansiktet. "Det er jo bare å se det" sa hun. Javel, tenkte jeg og så på lappene som hang overalt om at man ikke skulle ta på noe man ikke skulle ha. "Jeg tenkte kanskje det var greit at du anbefalte meg en så jeg ikke tok på alle sammen siden man ikke skal gjøre det." Så himler hun med øynene og virket oppgitt: "DET er jo for de varene du ikke skal ha da!" Takk for at dere får kundene deres til å føle seg små og dumme....

Anonymkode: d5e45...5d2

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXL!! Samme hvor gode tilbud de har, setter jeg ikke mine bein der igjen etter å ha fått vite hvordan de jobber...

Link

Anonymkode: 39e8e...820

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NetOnNet! Etter en reklamasjonssak der jeg ble møtt med lyvende, uhøflige og arrogante medarbeidere som forsøkte å få meg til å skrote produktet uten å ha inspisert det skikkelig, kommer jeg aldri, aldri til å verken handle der selv eller la noen jeg kjenner kjøpe noe der. Det er helt utrolig å være vitne til et definitivt bunnivå av kundeservice. Det overrasker meg at butikker ustraffet kan lyve og forsøke å forlede kunden. Hadde jeg ikke både vært godt orientert i lovverket, hatt god tid, samt være tålmodig nok i samtale med dårer, så hadde jeg ikke fått min lovfestede rett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 8.10):

Jula her jeg bor. Elendig service. En drøss med unge jenter som ikke har peiling. Samt biltema. Skulle trodd det var en vernet bedrift. Min tanke er at du skal ha kunnskap om hva som er i butikken, å vite hva slags varer butikken har 😅

Her er også en lokal klesbutikk som har elendig service, veldig trynefaktor. Får aldri spm om hjelp, og er mer opptatt av å hjelpe kunder som ser bra ut, å ser velstående ut. 

Anonymkode: d1881...a41

Så enig ang Biltema og jula!!! Gjelder så altfor mange av disse butikkene... ett få tall er bra men de fleste butikkene er så dårlige.

Anonymkode: 92c40...6b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindex prøver jeg å unngå av ulike årsaker. En av dem er denne: Fant noe som jeg absolutt ville ha på nett, kjøpte det og ba om å få hente det i butikken nær der jeg oppholdt meg på ferie. (Siden jeg trengte plagget litt kjapt.) Ørten dager senere var det ennå ikke kommet, men jeg skulle reise hjem og spurte om det var mulig å få plagget omdirigert til en butikk der jeg bor, eller eventuelt betale litt porto for å få det i posten. Det var ikke mulig. De hadde tilfeldigvis det samme plagget i butikken, men jeg kunne ikke ta dèt plagget, og jeg hadde ikke penger til å legge ut for plagget en gang til. De sa at når de så at pakken med plagget jeg hadde bestilt ikke var hentet av meg etter noen uker, ville det bli sendt i retur og jeg kunne få pengene mine tilbake. Jeg fortalte dem at jeg garantert ikke kom til å hente plagget etter at jeg var reist derfra, og spurte om de kunne sende det tilbake umiddelbart når det kom så jeg kunne få pengene mine tilbake. Det var selvsagt umulig, for regelen var at plagget skulle henge et par uker før det eventuelt ble sendt i retur. Jeg tror det tok to måneder før jeg fikk pengene mine tilbake...

Anonymkode: ceacd...b5f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ryuk skrev (På 6.11.2020 den 11.12):

Dette er noe jeg opplever i flere garnbutikker. Jeg har helt sluttet å bruke mine lokale garnbutikker av den grunn. Det er ikke kjekt å komme innom for å be om hjelp når du nærmest føler deg mer til bry en som en kunde. Jeg har tenkt at de gamle damene som ofte driver slike butikker er dømmende pga mitt utseende, men vi tatoverte driver jo med håndarbeid vi også. 😝

Oj, det er kanskje typisk for garnbutikker? 😅Det har jeg nemlig opplevd på garnkilden i Stavanger  også 

Anonymkode: b6116...54e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Oj, det er kanskje typisk for garnbutikker? 😅Det har jeg nemlig opplevd på garnkilden i Stavanger  også 

Anonymkode: b6116...54e

Nei, det er ikke min erfaring med de jeg har handlet i garnbutikker, synes de alltid er veldig hjelpsomme og hyggelige.

Anonymkode: 34898...810

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Oj, det er kanskje typisk for garnbutikker? 😅Det har jeg nemlig opplevd på garnkilden i Stavanger  også 

Anonymkode: b6116...54e

Det er en av butikkene jeg har vært innom, som jeg har sluttet å bruke 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXXL! Kundeservice svarte aldri på klagen min om en av deres ansatte, som solgte en vare uten rabatt og deretter ikke ønsket å returnere pengene jeg overbetalte for det.
Fra nettbutikker, jjshouse.no, lightinthebox.no og ericgown.no, alt kinesisk svindel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...