AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1481 Del Skrevet 24. oktober 2020 On 9/3/2020 at 10:11 AM, AnonymBruker said: En av sportsbutikkene på hemsedal, den store i sentrum det, tror jeg. For mange år siden var vi på hytta og på ski, jeg kjørte utfor løypa og ødela bukse og jakke på skarpe greiner, så jeg fikk låne en slitt jakke av ei venninne. På vei hjem ville jeg erstatte de ødelagte tingene mine og gikk inn i butikken i den lånte slitte jakken. Jeg gikk rett bort til det merket jeg skulle ha, og spurte en ekspeditør om hvor det var og om de hadde størrselen min inne. Hun sjekket og det hadde de, men hun pekte også mot "70% rabatt" stativet og sa at de har mye på salg og, om det passer bedre.. jeg skjønte ikke noe, det på salg var tskjorter og tynne topper, jeg skulle ha skiklær til terrengkjøring. Jeg takket og gikk bort dit jeg skulle og hentet klær for 10.000. Jeg fikk et glimt av meg selv i et speil på veien, skikkelig hyttehår, slitte klær, og trøtt tryne så så jeg vel ikke veldig rik ut, men likevel 😅 Anonymkode: 3eed6...138 Vi som jobber i butikk blir opplært til å hele tiden tenke mersalg. Og spesielt hvis vi har salg. Da minner vi kunden på at vi også har salgsvarer, i håp om at kunde skal plukke med seg noe der også. Det er ikke sånn at vi unngår å nevne 70%salgsstativet hvis vi har en kunde som går i skreddersydd dressjakke og høye heler, mens vi peker rett mot 70%salgsstativet om vi får inn en kunde som ser ut som Ludvik i Flåklypa 🙄 Anonymkode: f9584...407 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1482 Del Skrevet 24. oktober 2020 På 4.9.2020 den 8.59, Kvepp skrev: Ja fy faen så elendig kundeservice skjønner at du følte deg elendig behandlet å aldri gikk tilbake der da *ironi* Dust jeg forventer faktisk hei fra ansatte jeg Anonymkode: 25d6f...c30 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1483 Del Skrevet 24. oktober 2020 Handla julegaver en gang i en godteributikk. Var i telefonen og snakka med familien for å spørre hva de likte og hva de ville ha, så ble jeg beskyldt for å ta bilder av varene deres. Eneste grunnen til at jeg ikke bare gikk var pga. det var gode tilbud, haha. Så kjøpte det jeg skulle, men kommer aldri tilbake der... Anonymkode: da201...cc0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1484 Del Skrevet 24. oktober 2020 Kommer aldri til å dra på Stockfleths på Oslo City igjen. Ble fullstendig ignorert da jeg skulle kjøpe te, de to ansatte prioriterte å sette på plass varer selv om de så at jeg sto der med masse varer foran meg som jeg skulle kjøpe. Måtte til slutt spørre om jeg kunne få betale, det fikk jeg, men dama sa ikke hei eller takk engang. Hadde jeg ikke hatt det travelt hadde jeg latt varene stå og handlet dem en annen plass. Anonymkode: a3fca...455 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1485 Del Skrevet 24. oktober 2020 På 7.9.2019 den 8.10, AnonymBruker skrev: Jeg synes man ser tydelig forskjell på norske eksklusive butikker, og de store navnene som har utenlandske eiere (som f.eks Louis Vuitton, et sted jeg ville synes det var forferdelig å jobbe). Mange land har sterkere klasseskiller enn vi har her, og de ansatte skal stå på pinne for eliten. Det finnes f.eks mange "fine" butikker hvor de ansatte ikke har lov til å sette seg ned i løpet av arbeidstiden. De har det helt sikkert skikkelig "dritt" på jobb, så kanskje de tar det litt ut på det de anser som "lavere klasse-kunder" som de antar bare er der for å kikke og ikke har råd til å handle der. Da kan de selv føle seg litt ovenpå, de er i alle fall en del av noe eksklusivt.... Det er en mye mer avslappet atmosfære og holdning hos de ansatte i norskeide butikker. På Høyer f.eks, der blir jeg møtt med et smil og tilbud om hjelp enten jeg kommer i en sliten joggebukse eller er pent kledd Anonymkode: c4051...df2 Jeg handler en del i en Louis Vuitton-type butikk. Ligger i samme område. Har kun opplevd super service, og jeg har sett ut som en slask noen ganger der altså Første gang jeg var innom hadde jeg nettopp blitt dumpet. Var deppa, sliten, man så på meg at jeg hadde grått, men ble behandlet veldig bra. Så jeg fortsatte å handle der. På Høyer har jeg flere ganger opplevd å bli oversett, tenker at det kommer helt an på hva slags butikkansatt man møter på den dagen man er innom. Vet ikke om norsle/utenlandske eiere har så mye å si. Anonymkode: a9bdb...5f0 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1486 Del Skrevet 25. oktober 2020 Lie 1899 i haugesund. Sur betjening, så vidt de gidder å se på meg når jeg kommer inn. Sjeldent jeg blir spurt om hjelp. Har derfor endt opp å bestille samme tøy på nettet flere ganger. Å kjøpe jakke og veske til 10.000 i en butikk som ikke henvender seg til deg når du står å prøver forskjellige modeller, får ikke min støtte. Opplevere de ansatte ofte like passive når jeg går ut som når jeg kom inn. Skjønner ikke at det går an, og hadde de i det minste stått med kunder så hadde jeg forstått. De gangene jeg har fått oppmerksomhet så har jeg kjøpt det jeg kom for å kjøpe. Tidligere hadde de butikk på et senter, der var jeg mye oftere og betjeningen var på deg med en gang. Hilste og tilbydde hjelp. Så hadde det ikke vært for at den gikk konk så hadde jeg holdt meg unna denne som er nede i byen. Og det går lang tid mellom besøkene fordi jeg synes betjeningen er crap. Tenker de har sin gruppe som de behandler som stjerner og så driver med trynefaktor. Min svigermor synes det samme, og de har myyyyyyye penger. Samboer er ikke enig med oss. Han opplever de som bra de få gangene han har vært der, men han var misfornøyd med de ansatte på senteret. Han syntes spesielt hun ene som nesten alltid var der, var frekk. Anonymkode: 1894f...b34 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1487 Del Skrevet 25. oktober 2020 AnonymBruker skrev (På 28.3.2019 den 21.42): Urban i Stavanger. Teit ung kjerring gadd ikke å leite etter størrelsen min. Da jeg spurte om hun hadde den, sa hun nei, og fortsatte å brette klær. Ignorerte meg da jeg spurte om noen andre. Fortsatte med en bunke til, før hun sa nedlatende « de er ikke på salg altså» (veldig nedlatende tone). Sa jeg var klar over det, men lurte på om hun hadde min størrelse. Helt fjern, og fortsatte med en bunke til. Ville jeg at hun skulle sjekke? Ja, jeg sa jo det. Stakk hodet så vidt innom lageret i få sekunder, og lot som hun sjekket. Snudde omtrent i dørkarmen og fortsatte med klærne. Så ikke på meg en eneste gang. Tydeligvis ikke interessert i å ha meg som kunde. Det er greit. Gidder ikke å handle der heller da. Anonymkode: f0a70...c92 Høres ut som en ansatt jeg har vært borti også The Kitten skrev (På 10.5.2014 den 1.23): AnonymBruker skrev (På 10.5.2014 den 1.05): Uavhenig av om man skal kjøpe en dyr bil eller en bruktbil, uavhengig av om man kommer i dress eller dongeribukse, så burde man kunne forvente å bli møtt med respekt fra ansatte i en bedrift, så sant man ikke oppfører seg dårlig. Anonymous poster hash: 02db6...96f I teorien er jeg enig, men sånn fungerer det ikke i praksis. Jeg har aldri solgt bil, men vi hadde varer opp til 500.000 i butikk. Også dyrere på VIP rom. Jeg erfarte at de som oftere la igjen 100.000 var ikke de som hadde kledd seg som 100.000. Oftere at de som kunne se uføretrygdet ut, at de la igjen betydelige beløper. Anonymkode: 1894f...b34 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. oktober 2020 #1488 Del Skrevet 25. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri solgt bil, men vi hadde varer opp til 500.000 i butikk. Også dyrere på VIP rom. Jeg erfarte at de som oftere la igjen 100.000 var ikke de som hadde kledd seg som 100.000. Oftere at de som kunne se uføretrygdet ut, at de la igjen betydelige beløper. Anonymkode: 1894f...b34 Hvorfor siterer du et innlegg jeg skrev for seks og et halvt år siden? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1489 Del Skrevet 25. oktober 2020 På 10.5.2014 den 18.55, AnonymBruker skrev: Motehuset Rolfsen Vanessa i Stavanger. Jeg var på sommerferie i Norge og brukte noe gammelt regntøy ( ca fjorårets modell) jeg og mine barn hadde gått 4 km for å komme til sentrum i godt friskt sommerregn. Inn der for å se på kjoler, en fantastisk flott DKNY kjole i min størrelse hang der og jeg skulle til å prøve den. På vei til prøverommet kom en av de ansatte og tok kjolen ifra meg og informerte om at denne kjolen ikke var på salg. Jeg kunne ha kjøpt 5 av dem på på strak arm, men ikke f*** om jeg la igjen penger der. Anonymous poster hash: b076d...1a2 Vi var det å kikket på vesker i sommer. Fant den perfekte til 8000,- men betjeningen satte ikke pris på at vi rotet i utstillingen. De sto 1 veske i hver lomme av reolene. Vi satte dem alle tilbake i hver sin lomme, og nei de sto ikke nøyaktig slik som først.. vesken fantes i flere størrelser og søsteren min var usikker på hvilken hun skulle gå for.. jeg prøvde også 3 vesker som hadde forskjellig farge og hadde planer om å kjøpe den fargen jeg kledde best. Ble til at vi droppet å handle fordi vi ble usikker på kjøpet vi vurderte. Ikke verdt å spontanhandle for x antall tusen når betjeningen ikke er interessert i komme bort for å si sin mening en gang om farge og størrelse. Litt oppmuntrende oppmerksomhet fra betjeningen hadde gitt dem 12.000 i kassen på 15 minutter. Veskene ble til kjøpt på nettet fra utlandet, som også var dyrere, men Mulberry vis nett er enkle å forholde seg til, så verdt det. Anonymkode: 1894f...b34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1490 Del Skrevet 25. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi var det å kikket på vesker i sommer. Fant den perfekte til 8000,- men betjeningen satte ikke pris på at vi rotet i utstillingen. De sto 1 veske i hver lomme av reolene. Vi satte dem alle tilbake i hver sin lomme, og nei de sto ikke nøyaktig slik som først.. vesken fantes i flere størrelser og søsteren min var usikker på hvilken hun skulle gå for.. jeg prøvde også 3 vesker som hadde forskjellig farge og hadde planer om å kjøpe den fargen jeg kledde best. Ble til at vi droppet å handle fordi vi ble usikker på kjøpet vi vurderte. Ikke verdt å spontanhandle for x antall tusen når betjeningen ikke er interessert i komme bort for å si sin mening en gang om farge og størrelse. Litt oppmuntrende oppmerksomhet fra betjeningen hadde gitt dem 12.000 i kassen på 15 minutter. Veskene ble til kjøpt på nettet fra utlandet, som også var dyrere, men Mulberry vis nett er enkle å forholde seg til, så verdt det. Anonymkode: 1894f...b34 Hvorfor måtte du ha betjeningen sin mening? Anonymkode: eb7c5...ec2 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1491 Del Skrevet 25. oktober 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Kommer aldri til å dra på Stockfleths på Oslo City igjen. Ble fullstendig ignorert da jeg skulle kjøpe te, de to ansatte prioriterte å sette på plass varer selv om de så at jeg sto der med masse varer foran meg som jeg skulle kjøpe. Måtte til slutt spørre om jeg kunne få betale, det fikk jeg, men dama sa ikke hei eller takk engang. Hadde jeg ikke hatt det travelt hadde jeg latt varene stå og handlet dem en annen plass. Anonymkode: a3fca...455 Det sier sitt om hvordan butikken drives. Man skal ikke fylle på med varer når kunder er tilstede, og siden de gjorde det betyr nok det at de ikke får overtidsbetalt for slike ting. Anonymkode: 20552...a17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1492 Del Skrevet 25. oktober 2020 Planterommet i Bergen. Helt elendig service - hu som eier er høy på pæra som bare det. Anonymkode: 963c1...1de 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1493 Del Skrevet 25. oktober 2020 Skulle kjøpe noe på elkjøp med meg å pappa da jeg flyttet inn i en omsorgsbolig. Vi hadde fått en sånn rekvisita greier fra nav som vi hadde fått som vi skulle bruke på og skaffe et par møbler. Når vi kom til kassa så ble hun irritert for at vi hadde en sånn rekvisita, fordi hun mente det kom til og ta et par minutter lengre. Så sa hun til slutt "Dette hadde vært mye enklere om du ikke var naver". Jeg holdte på og fullstendig klikke så eg måtte gå ut før jeg virkelig gjorde noe jeg ikke skulle gjøre. Jeg hørte pappa kjeftet hun huden full og han sa at han skulle ringe sjefen så fort han kom i bilen. Han ringte sjefen og forklarte situasjonen, og 1 uke etterpå da vi kom tilbake, så hadde hun blitt nedgradert fra kassa til noe annet. Jeg går enda tilbake, men følelsen at hun fikk så mye svi for det var godt gjort. Sjefen beklagde på det sterkeste. Anonymkode: 8d513...de7 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1494 Del Skrevet 25. oktober 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor måtte du ha betjeningen sin mening? Anonymkode: eb7c5...ec2 Bryter meg inn her, men en av butikkansatte sin viktigste rolle er å gi informasjon og veiledning til kunder, Hvorfor skulle en bedrift ellers betale lønnskostnader? Man vil jo tjene penger og ha fornyde kunder som kommer tilbake som igjen kan bety mersalg. Det er vel en grunn til at butikkansatte ofte har lav lønn fordi det i en del tilfeller ikke kreves noen kompetanse om hva basic markedsføring går ut på. Hadde jeg vært sjef i denne butikken hadde de endt opp med en skriftlig advarsel om jeg hadde fått nyss om en slik hendelse dersom de ikke hadde hatt en meget god forklaring. Anonymkode: 5247c...d82 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1495 Del Skrevet 25. oktober 2020 På 19.7.2015 den 22.50, AnonymBruker skrev: Disse nektet å gi meg spesifikasjoner på hvordan synet mitt var. Selv etter to kontroller og brillekjøp til flerfoldige tusen kroner. De var ikke interessert i at jeg skulle bruke informasjonen jeg "fikk" der skulle brukes til å kjøpe billigere briller eller linser på nettet. Fikk til slutt vite styrken min (fikk en håndskrevet post it lapp) , men det hjelper lite når man ha skjeive hornhinner på begge øya. Og man trenger jo også kurven og hele pakka der. Samboern min gikk på specsavers og fikk med seg en lapp hvor alt han trengte å vite sto, UTEN Å SPØRRE EN GANG! Anonymous poster hash: 6dade...4f4 Har opplevd samme, men husker ikke om det var på Brilleland eller Synsam. Handler nå bare på Specsavers, men i sommer skulle jeg ha en spesifikk fasong på brillene og Specsavers hadde ikke den typen så jeg spurte etter synstest en som nylig ble tatt hos dem, uten å få sure miner tilbake. Anonymkode: 1894f...b34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1496 Del Skrevet 25. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle kjøpe noe på elkjøp med meg å pappa da jeg flyttet inn i en omsorgsbolig. Vi hadde fått en sånn rekvisita greier fra nav som vi hadde fått som vi skulle bruke på og skaffe et par møbler. Når vi kom til kassa så ble hun irritert for at vi hadde en sånn rekvisita, fordi hun mente det kom til og ta et par minutter lengre. Så sa hun til slutt "Dette hadde vært mye enklere om du ikke var naver". Jeg holdte på og fullstendig klikke så eg måtte gå ut før jeg virkelig gjorde noe jeg ikke skulle gjøre. Jeg hørte pappa kjeftet hun huden full og han sa at han skulle ringe sjefen så fort han kom i bilen. Han ringte sjefen og forklarte situasjonen, og 1 uke etterpå da vi kom tilbake, så hadde hun blitt nedgradert fra kassa til noe annet. Jeg går enda tilbake, men følelsen at hun fikk så mye svi for det var godt gjort. Sjefen beklagde på det sterkeste. Anonymkode: 8d513...de7 For et nek! Jeg har handlet mye på et lokalt gartneri. Jeg har foretrukket det over Plantasjen fordi det jobber gartnere der, og jeg forventer høyere kunnskapsnivå. Det har jeg også fått de fleste gangene. Jeg kjøper mest inneplanter. Men så fikk jeg problemer med skadedyr. Det kan jeg ikke så mye om, så jeg Googlet lenge, og la en plan. Så dro jeg til gartneriet og la frem hele planen til hun som hjalp meg, hun sa det var en god plan, og skulle finne i produkter med et sett viktige egenskaper. Jeg gjennomfører planen, skadedyrene blir borte, men plantene begynner å dø. Da sjekker jeg ingrediensene på det hun fant frem, og de har STIKK MOTSATT egenskaper fra det jeg sa jeg ønsket. Jeg måtte potte om alle plantene på nytt, jorda holdt for godt på vann, og det var alt for mye næring i den. De fortsatte å dø, og en og annen tar fortsatt kvelden. Har mistet 22 planter til nå, har igjen 5 stk.. Gartneriet svarte på den første mailen min, hvor de prøvde å legge skylda på meg. Etter det sluttet de å svare. Plantene hadde en verdi på mange tusen kroner. Anonymkode: a29f6...6b3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 Populært innlegg #1497 Del Skrevet 25. oktober 2020 AnonymBruker skrev (På 25.10.2020 den 10.59): Hvorfor måtte du ha betjeningen sin mening? Anonymkode: eb7c5...ec2 Når betjeningen ikke gir service når en kommer inn i butikken så kan faktisk betjeningen hente seg inn etter på med å vise interesse for varen du ser på . Ved å f.eks ikke gi oss en slik oppmerksomhet som kan påvirke kjøpsbesluttning så var poenget at de tapte de pengene. Så nei, jeg måtte ikke ha betjeningen sin mening, men sjansen hadde økt for at en av oss likevel hadde kjøpt varen hvis betjeningen hadde orket å si noen ord for å prøve å være hyggelig eller hjelpe til. En kunde som prøver flere ting gjør det jo tydelig at den ikke er sikker på hva den kom inn for, hva den skal gå for eller er interessert i flere ting. The Kitten skrev (På 25.10.2020 den 10.39): Hvorfor siterer du et innlegg jeg skrev for seks og et halvt år siden? For tråden er enda aktiv og du har deltatt i den. Om det så er 10 år siden så er ikke noen innlegg her utdatert og dårlig kundeservice skjer fremdeles hver dag. AnonymBruker skrev (På 25.10.2020 den 11.23): Bryter meg inn her, men en av butikkansatte sin viktigste rolle er å gi informasjon og veiledning til kunder, Hvorfor skulle en bedrift ellers betale lønnskostnader? Man vil jo tjene penger og ha fornyde kunder som kommer tilbake som igjen kan bety mersalg. Det er vel en grunn til at butikkansatte ofte har lav lønn fordi det i en del tilfeller ikke kreves noen kompetanse om hva basic markedsføring går ut på. Hadde jeg vært sjef i denne butikken hadde de endt opp med en skriftlig advarsel om jeg hadde fått nyss om en slik hendelse dersom de ikke hadde hatt en meget god forklaring. Anonymkode: 5247c...d82 Ja, jeg tenker at her valgte de ansatte å gjøre nix nada. Bare om en av de hadde gått forbi oss med et smil og sagt f.eks "vi selger mest av oak" , så hadde det vært oppløftende og gitt et poeng. Så enkelt. Her tok de null poeng av flere mulige. Det kan være flere grunner til at man ikke fikk hilse på kunden på vei inn, men etter 15 min i butikken og 2 ansatte så er det vanskeligere å bortforklare hvorfor en av de ikke klarte 5 sekunder. Anonymkode: 1894f...b34 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1498 Del Skrevet 25. oktober 2020 AnonymBruker skrev (På 24.10.2020 den 21.53): Kommer aldri til å dra på Stockfleths på Oslo City igjen. Ble fullstendig ignorert da jeg skulle kjøpe te, de to ansatte prioriterte å sette på plass varer selv om de så at jeg sto der med masse varer foran meg som jeg skulle kjøpe. Måtte til slutt spørre om jeg kunne få betale, det fikk jeg, men dama sa ikke hei eller takk engang. Hadde jeg ikke hatt det travelt hadde jeg latt varene stå og handlet dem en annen plass. Anonymkode: a3fca...455 De er lagt ned uansett, er Narvesen der nå. Så hvis dette var nylig kan det hende de hadde sluttet bry seg på det tidspunktet, om se visste butikken skulle legges ned. 😅 AnonymBruker skrev (På 25.10.2020 den 11.00): Det sier sitt om hvordan butikken drives. Man skal ikke fylle på med varer når kunder er tilstede, og siden de gjorde det betyr nok det at de ikke får overtidsbetalt for slike ting. Anonymkode: 20552...a17 Når mener du en butikk skal fylles på da? De fleste får ikke betalt for å komme før eller bli lenger på jobb for å gjøre sånt, så det må gjøres kontinuerlig gjennom dagen. Selvsagt prioriterer man ikke det når kunder er inne, og man gir kunden all sin oppmerksomhet, men det ml likevel gjøres i åpningstiden. Anonymkode: 37688...efc 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1499 Del Skrevet 25. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle kjøpe noe på elkjøp med meg å pappa da jeg flyttet inn i en omsorgsbolig. Vi hadde fått en sånn rekvisita greier fra nav som vi hadde fått som vi skulle bruke på og skaffe et par møbler. Når vi kom til kassa så ble hun irritert for at vi hadde en sånn rekvisita, fordi hun mente det kom til og ta et par minutter lengre. Så sa hun til slutt "Dette hadde vært mye enklere om du ikke var naver". Jeg holdte på og fullstendig klikke så eg måtte gå ut før jeg virkelig gjorde noe jeg ikke skulle gjøre. Jeg hørte pappa kjeftet hun huden full og han sa at han skulle ringe sjefen så fort han kom i bilen. Han ringte sjefen og forklarte situasjonen, og 1 uke etterpå da vi kom tilbake, så hadde hun blitt nedgradert fra kassa til noe annet. Jeg går enda tilbake, men følelsen at hun fikk så mye svi for det var godt gjort. Sjefen beklagde på det sterkeste. Anonymkode: 8d513...de7 Der her tror jeg ikke på rett og slett Anonymkode: 74eea...7de 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1500 Del Skrevet 25. oktober 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja, jeg tenker at her valgte de ansatte å gjøre nix nada. Bare om en av de hadde gått forbi oss med et smil og sagt f.eks "vi selger mest av oak" , så hadde det vært oppløftende og gitt et poeng. Så enkelt. Her tok de null poeng av flere mulige. Det kan være flere grunner til at man ikke fikk hilse på kunden på vei inn, men etter 15 min i butikken og 2 ansatte så er det vanskeligere å bortforklare hvorfor en av de ikke klarte 5 sekunder. Anonymkode: 1894f...b34 Dårlig butikk å ignorere kundene. Mulig de har en del folk innom som bare skal kikke, men det er fortsatt viktig å være på tilbudssiden. Vet ikke hva de gjorde i de femten minuttene, men hvis de sto å skravlet så har butikken tapt salget i tillegg til å betale ut lønn til nada. I tillegg så kan man tenke seg at de taper potensielle kunder ved at du og andre skriver her om erfaringer. Tråder som dette er bedriftenes store skrekk fordi dårlig omtale kan gå direkte utover bunnlinja. Viktig at man er nøye med hvem man ansetter og hvilken opplæring de får. Men bra at det ordna seg allikevel Anonymkode: 5247c...d82 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå