-Fisken- Skrevet 18. juni 2004 #61 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei Ønsker deg en god natts søvn og en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2004 #62 Del Skrevet 19. juni 2004 Hallo! Tenkte jeg ville titte innom deg på en lørdag ettermiddag! Når det gjelder ferie i Sverige, så anbefaler jeg områdene rundt Vänern og langs vestkysten mot Göteborg. Syns det er så mange fine steder der, og jeg har så sansen for Sverige som ferieland. Som sagt - jeg anbefaler det virkelig! Håper du har en fin lørdag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #63 Del Skrevet 19. juni 2004 Titter innom en snartur mens bakepotetene står i ovnen. Skal ha fondue i dag.. gleder meg masse til maten. Det er lenge siden jeg har spist det nå. Har hatt en deilig dag i dag.. Startet dagen med å svømme 1000m og ta badstu.. Spiste en god lunsj på kafe og shoppet litt. Kjøpte meg nye sko igjen :oops: Etter det har jeg sittet i go'stolen min å lest bok. Deilig det når det regner!! Har funnet ut at jeg skal prøve å ta vare på hver eneste dag.. Vil ikke sitte som en 70 åring å angre på ting jeg ikke har gjort. Hei Veslo... trist å lese at du fikk prolaps i ryggen...spesielt siden du var aktiv i idrett!!! Hvordan form for trening kan du drive med nå da? God Helg til deg også Aniola- Fisken Hei Kverula... Ja nå skal jeg sannelig sjekke ut Sverige som ferieland. Hadde egentlig passet bra å ikke reise så alt for langt i sommer! Har lenge hatt lyst til å dra på Liseberg også... så lenge siden jeg har vært der! Men nå får jeg stikke å sjekke ut potetene... god helg til dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. juni 2004 #64 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvordan ble potetene? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2004 #65 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei Veslo... trist å lese at du fikk prolaps i ryggen...spesielt siden du var aktiv i idrett!!! Hvordan form for trening kan du drive med nå da? Når ryggen er bra kan eg gjere det meste, dog asfalt bør unngås - men i dårlege periodar kan eg knapt røre meg.. :-? Derfor blir det litt vanskeleg å satse, men litt hobby-mosjonering er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2004 #66 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei Veslo! Håper potetene smakte. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 20. juni 2004 #67 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei igjen Alovera. Stikker bare innom med en :blomst_opp: i regnværet.........ja, her hos meg regner det hvertfall. Håper du får en fin søndag. hilsen fra Betty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 20. juni 2004 #68 Del Skrevet 20. juni 2004 Håper du fikk et bra resultat med potetene ..og ha en ellers fin søndag! det unner jeg deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. juni 2004 #69 Del Skrevet 20. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #70 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg elsker helgene.... sove lenge om morgenen..spise sen frokost..ha tid tilå gjøre det jeg har lyst til.. :-) Dagen i dag har jeg holdt meg på god avstand fra regnet, og godt plantet i sofaen. Har hatt litt dilla på Diablo 2 om dagen.. men nå er jeg jo kommet igjennom, så da er det jo bare å lete etter et nytt spill. Noen som har noen tips til meg?? Egentlig er jeg fan av Might and Magic spillene, men de har jo ikke kommet med noe nytt i det siste. Baldurs gate og Icewind dale er jeg også ferdig med... Aniola-Fisken... potetene ble kjempe gode....hele middagen i går var snadder!!! Håper du har en fin,fin søndag! :klem2: Veslo. Det er godt du kan trene litt i perioder i alle fall... :rosasmil: smugleste også at du trener noen barn i friidrett... det må jo være kjempe morro!!! Arkana.. God søndag til deg!! Betty..Så hyggelig at du stikker innom med en regnværsblomst.. nå ble jeg glad.. sender en tilbake til deg også. :blomst_opp: God søndag! Mylian.. Ha en fin dag! Siden du ikke har noen dagbok så legger jeg igjen en til deg her jeg Otilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 20. juni 2004 #71 Del Skrevet 20. juni 2004 God søndag til deg også! På tross av drittværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 20. juni 2004 #72 Del Skrevet 20. juni 2004 Har funnet ut at jeg skal prøve å ta vare på hver eneste dag.. Vil ikke sitte som en 70 åring å angre på ting jeg ikke har gjort. Det skal jeg også prøve Har forresten skodilla selv. Det er gøøy å kjøpe! Men skomoten kunne fint innført høyere såler og hæler igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 21. juni 2004 #73 Del Skrevet 21. juni 2004 Heisann Alovera! Jeg har kjøpt sko i dag jeg! :-) To par! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #74 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei,hei.. kos med hilsen Naken og ¤chanela¤... godt å lese at det ikke bare er jeg som har skodilla... Har hatt en slitsom dag i dag. Stress og kaos på jobben, og husvask når jeg kom hjem.(måtte gjøres ) Så nå skal jeg bare sette meg nes å slappe av... phu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2004 #75 Del Skrevet 21. juni 2004 Slapp av med god samvittighet du, Alovera! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #76 Del Skrevet 21. juni 2004 Takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #77 Del Skrevet 21. juni 2004 Nå har jeg vandret en runde i folks dagbøker, lest litt nye innlegg, og nyheter... så nå skal jeg gå å lage meg et kokt egg og baguett til kveldsmat, og stupe inn i en god bok.. så God kveld til alle som måtte finne på å stikke innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2004 #78 Del Skrevet 21. juni 2004 God kveld til deg også!! *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 21. juni 2004 #79 Del Skrevet 21. juni 2004 6 sider på så kort tid! :o :imponert: Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. juni 2004 #80 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei vennen Sovet godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå