Gå til innhold

Hva er greia med Analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han pleier heldigvis sjelden å dytte penis inn i øyet mitt etter analsex altså.

Men han kan kanskje ta på penis og så på din klitoris? Da er urinrøret like ved.

Ut fra innleggene dine ulike steder her, er det tydelig at du har vanskeligheter med å forstå sammenhengen mellom teoretisk kunnskap og eksempler. Ikke alle eksempler trenger å være relevant for DEG.

Anonymous poster hash: 9899f...901

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men han kan kanskje ta på penis og så på din klitoris? Da er urinrøret like ved.

Ut fra innleggene dine ulike steder her, er det tydelig at du har vanskeligheter med å forstå sammenhengen mellom teoretisk kunnskap og eksempler. Ikke alle eksempler trenger å være relevant for DEG.

Anonymous poster hash: 9899f...901

Forstår det meste. Men i et debattforum synes jeg det er relevant å snakke om personlige erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det meste. Men i et debattforum synes jeg det er relevant å snakke om personlige erfaringer.

Det tviler jeg på.

Anonymous poster hash: 9899f...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han kan kanskje ta på penis og så på din klitoris? Da er urinrøret like ved.

Anonymous poster hash: 9899f...901

Hvis vi skulle ha analsex uten kondom går han og vasker både henda og kuken rett etterpå, selvfølgelig. Og vanligvis bruker vi kondom, så da skreller han av den før vi eventuelt fortsetter. Hvis han tar finger ol i rumpa mi bruker han konsekvent den andre hånda i vagina etterpå. Normal hygiene er ikke så vanskelig, dette er samme prinsipp som når man skiller kjøtt og grønnsaker på kjøkkenet.

Anonymous poster hash: cbe0d...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...