Gå til innhold

Hva er greia med Analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest alegria

Jeg regner med du ikke har noe imot å suge kukken etter den har vært inni rumpa di? Siden du mener bakteriene og dritten der ikke er så mye mer ille enn andre bakterier man kommer i kontakt med?

Anonymous poster hash: eb7e3...907

Forskjellen er at når man rimmer noen holder man seg UTENFOR, ihvertfall hos meg. Og selvfølgelig vasker man seg etter analsex. Poenget mitt er at det er teit å unngå dette pga bakterier, da man uansett kan vaske seg etterpå. (Mannen altså). Endret av alegria
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ihvertfall svært få. Syk kan man forsåvidt også bli av alt mulig. At du ikke vil ha analsex bryr meg ikke, men å si du ikke har det pga bakterier syntes JEG var teit. Men ok, du har din mening jeg har min. Ferdig med saken.

Om du gnikker på dåsa di med vanlige bakterier som er på hendene kontra bakterier fra endetarmen din tror jeg du vil skjønne forskjellen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg?! Ha analsex eller ikke ha analsex! Ingen grunn til å snakke skit om noen av delene. Noen mennesker må vokse opp og innse at det ikke er noe som heter "ha rett i alt og vite best", folk er forskjellig.
Det er et valg man må ta selv og med partner evt. Ingen andre har noe med det å gjøre. Helt latterlig svar enkelte kommer med, og blir skremt over holdninger til enkelte. Det er ingen skam å ha sex og nyte den, så slutt og bevisst prøve å få folk til å føle seg skitne, ekle eller verre.

TS: Hvis du skal prøve, er det andre tråder du kan finne hvor spørsmålene du lurer på er besvart.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes analsex er kjempedeilig, men liker det ikke siden jeg syntes deg er så ekkelt :( er livredd for at det skal komme lukt eller rester ut :0

Anonymous poster hash: edbd9...09c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange som føler seg presset til det, og lider av smerte.

Begriper meg ikke på menn som finner det tiltrekkende å mase seg til noe når dama har det fysisk vondt.



Anonymous poster hash: ac4c9...3ac
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

for deg er det tåpelig kanskje, men nå er d forskjell på bakterier også. noen bakterier er mindre delicate enn andre, e-coli f.eks

Mange bruker kondom når de har analsex. Jeg har selv absolutt ingenting i mot analsex, og når man kan bruke kondom så er det nesten litt prippent å si man ikke vil ha det pga bakterier. Da kan du jo ikke ha sex i det hele tatt om du er så redd for bakterier.

Man bør faktisk prøve noe før man sier om man liker det eller ikke, så for allt du vet så kan det være du synes det er digg.

En ting mannfolk synes er digg i alle fall er jenter som er litt mer åpen for nye ting i senga :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Folk blir syke av det, ja.....

Jeg har ikke blitt syk av det, og jeg har gitt mange rimjobs :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Kommer aldri til å bli noe analsex her i gården.

Er, om mulig, enda mindre interessert i å smake på rumpehullet til folk.

Jeg har allerede de kroppsdelene jeg trenger til å ha kjempedeilig sex uten at det smaker eller lukter rumpe, aå jeg ser forsåvidt ikke vitsen heller.

Endret av heihade
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Mange bruker kondom når de har analsex. Jeg har selv absolutt ingenting i mot analsex, og når man kan bruke kondom så er det nesten litt prippent å si man ikke vil ha det pga bakterier. Da kan du jo ikke ha sex i det hele tatt om du er så redd for bakterier.

Man bør faktisk prøve noe før man sier om man liker det eller ikke, så for allt du vet så kan det være du synes det er digg.

En ting mannfolk synes er digg i alle fall er jenter som er litt mer åpen for nye ting i senga :)

Enig! :)
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Men folk flest synes ikke det er teit å henge seg opp i bakterier, skjønner du ikke det? De fleste synes det er ekkelt å utsette seg mot dårlige bakterier med vilje.

Man kan ha analsex og fortsatt være obs på bakterier - man kan bruke kondom.

Likevel, at man ikke liker analsex på grunn av bakterier er en HELT legitim grunn.

Joda, jeg bruker som regel alltid kondom når jeg har analsex. Selvfølgelig er det greit å prøve å unngå alle disse bakteriene men likevel ha analsex, og da er kondom supert. Men ved rimming er det ikke noen "beskyttelser" og man er heller ikke langt inni. Så kjæresten gjør det iallfall gledelig på meg, og er enda ikke syk ;) det jeg mener.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh: Yay, analsex-tråder! De slutter liksom aldri å engasjere!

Venter i spenning på prolaps-predinkantene :popcorn:

"Nei, det har aldri skjedd noen uhell"

Tror jeg ikke noe på! Alle vet jo at man får ufordøyde maiskorn og den slags på snoppen etter litt rumpesex. :opplyser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

:laugh: Yay, analsex-tråder! De slutter liksom aldri å engasjere!

Venter i spenning på prolaps-predinkantene :popcorn:

"Nei, det har aldri skjedd noen uhell"

Tror jeg ikke noe på! Alle vet jo at man får ufordøyde maiskorn og den slags på snoppen etter litt rumpesex. :opplyser:

Haha ja! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

i alle år har man hørt at man kan få ditt og datt av å pule frem og tilbake i anal og vagina , nettopp pga farer for infeksjoner osv. dette kommer ifra leger ikke meg.

at folk kan bruke kondom betyr ikke at det er mindre bakterier.. bakteriene kommer fortsatt UT av ræva selv om de lander på en kondom og ikke.

prippent som en mente her. er snakk om hva som gir en turn on og ikke. at jeg f.eks ikke liker føtter og ikke vil ha fotsex, betyr ikke at jeg er prippen. det betyr at jeg ikke tenner på det

.

MINE argumenter for å ikke ha analsex er fordi jeg synes det er avtennende. jeg føler ikke for å suge kuken til typen etterpå, samme med om han skal rimme meg. da føler jeg ikke for å kysse han heller.

jeg kan godt ha en butplug i rumpa, men nå suger jeg ikke på butplugger og jeg putter de heller ikke i vagina etterpå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alegria

:laugh: Yay, analsex-tråder! De slutter liksom aldri å engasjere!

Venter i spenning på prolaps-predinkantene :popcorn:

"Nei, det har aldri skjedd noen uhell"

Tror jeg ikke noe på! Alle vet jo at man får ufordøyde maiskorn og den slags på snoppen etter litt rumpesex. :opplyser:

Haha ja selvfølgelig ;) nei du, jeg har aldri opplevd noe uheldig, er liksom ikke noe vits i å juge om sånt? ;)
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

i alle år har man hørt at man kan få ditt og datt av å pule frem og tilbake i anal og vagina , nettopp pga farer for infeksjoner osv. dette kommer ifra leger ikke meg.

at folk kan bruke kondom betyr ikke at det er mindre bakterier.. bakteriene kommer fortsatt UT av ræva selv om de lander på en kondom og ikke.

prippent som en mente her. er snakk om hva som gir en turn on og ikke. at jeg f.eks ikke liker føtter og ikke vil ha fotsex, betyr ikke at jeg er prippen. det betyr at jeg ikke tenner på det

.

MINE argumenter for å ikke ha analsex er fordi jeg synes det er avtennende. jeg føler ikke for å suge kuken til typen etterpå, samme med om han skal rimme meg. da føler jeg ikke for å kysse han heller.

jeg kan godt ha en butplug i rumpa, men nå suger jeg ikke på butplugger og jeg putter de heller ikke i vagina etterpå.

Men tror du virkelig at de fleste som har analsex putter pikken rett i vagina etterpå? Tror du at de fleste som har analsex suger pikken etter den har vært i rumpa? Ja, om du faktisk tror det så skjønner jeg at du ikke vil ha analsex, men til informasjon er ikke det vanlig :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

Men tror du virkelig at de fleste som har analsex putter pikken rett i vagina etterpå? Tror du at de fleste som har analsex suger pikken etter den har vært i rumpa? Ja, om du faktisk tror det så skjønner jeg at du ikke vil ha analsex, men til informasjon er ikke det vanlig :)

det var et argument til de som mener analbakterier _ikke_ kan gjøre en syk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

det var et argument til de som mener analbakterier _ikke_ kan gjøre en syk.

Er vel ingen her som sagt at man ikke an bli syk av tarmbakterier, men jeg har ikke blitt syk av det so far, og kjenner ikke til noen som har blitt syk av rimjob heller :) (eller analsex for den saks skyld)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

Er vel ingen her som sagt at man ikke an bli syk av tarmbakterier, men jeg har ikke blitt syk av det so far, og kjenner ikke til noen som har blitt syk av rimjob heller :) (eller analsex for den saks skyld)

joda alegria nevnte før i tråden at man ikke ble syk av rimming

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

joda alegria nevnte før i tråden at man ikke ble syk av rimming

Jeg har aldri sagt man ikke kan bli syk? Jeg skrev jeg aldri har hørt om noen som har blitt det. Slutt å vri om på alt jeg skriver.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatet analsex med exen, liker det veldig godt med kjæresten. Problemet er at jeg er så nervøs at jeg spenner meg, så vi gjør det bare etter at jeg (som oftest begge) har drukket litt.

Har såklart hatt uhell. Ikke i form av "bæsjeklumper" eller mais på penis som har blitt nevnt her da men. Siden han kommer inni der så er ofte det som kommer ut igjen litt, uhm, farget.. Anyhow, dette plager ingen av oss stort, litt må man jo tåle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...