Gå til innhold

Hva er greia med Analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke vondt? Det gjør JÆVLIG vondt og du føler en intens lyst til å presse fordi det føles som en stor bæsj!

Hilsen ei som har prøvd analsex mange ganger og aldri igjen.Anonymous poster hash: 513a3...9c9

Nri jeg syns ikke detg jør vondt om det blir gjort riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vondt? Det gjør JÆVLIG vondt og du føler en intens lyst til å presse fordi det føles som en stor bæsj!

Hilsen ei som har prøvd analsex mange ganger og aldri igjen.Anonymous poster hash: 513a3...9c9

Hilsen ei som har det på regelmessig basis og kommer til å ha det igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Absolutt ikke penetrering i min anus!

"Anus, endetarmsåpningen, endeåpning i fordøyelseskanalen. Gjennom denne støtes avfallsprodukter, ufordøyelige matrester og tilhørende bakterier ut av organismen." Lekkert?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere par som praktiserer analsex også er mer overbærende til å prompe i påsyn av den andre partneren i forholdet?



Anonymous poster hash: 5f129...a9b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

Tror dere par som praktiserer analsex også er mer overbærende til å prompe i påsyn av den andre partneren i forholdet?

Anonymous poster hash: 5f129...a9b

sikkert ikke, da de er mest opptatt av å være politisk korrekt blant massen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert rar, for jeg bruker buttplug og finger i rompa når jeg onanerer, men ikke når jeg har sex med mannen. Han har ikke ytret noe ønske om å ha analsex, så da holder jeg den kosen for meg selv. Det er utrolig deilig å ha noe opp der.



Anonymous poster hash: 97f7e...f9e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vondt? Det gjør JÆVLIG vondt og du føler en intens lyst til å presse fordi det føles som en stor bæsj!

Hilsen ei som har prøvd analsex mange ganger og aldri igjen.

Anonymous poster hash: 513a3...9c9

Da gjør du det ikke riktig.

Anonymous poster hash: 7917d...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

Jeg er sikkert rar, for jeg bruker buttplug og finger i rompa når jeg onanerer, men ikke når jeg har sex med mannen. Han har ikke ytret noe ønske om å ha analsex, så da holder jeg den kosen for meg selv. Det er utrolig deilig å ha noe opp der.

Anonymous poster hash: 97f7e...f9e

neida du er ikke rar. jeg liker både butplug og finger bak, men liker ikke analsex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror du virkelig at de fleste som har analsex putter pikken rett i vagina etterpå? Tror du at de fleste som har analsex suger pikken etter den har vært i rumpa? Ja, om du faktisk tror det så skjønner jeg at du ikke vil ha analsex, men til informasjon er ikke det vanlig :)

Midt i kampens hete er det lett å glemme det, i alle fall for oss. Og ingen av oss har blitt syke.

Anonymous poster hash: 03fbb...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker analsex. Det gir ekstra kraftige orgasmer, slik at jeg blir ordentlig avslappet og føler meg bra, og slipper å få ut innestengt aggresjon og forsøke å styrke et dårlig selvbilde via meningsløse krangler på KG. Kan anbefales!

Anonymous poster hash: 91e89...1b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke penetrering i min anus!

"Anus, endetarmsåpningen, endeåpning i fordøyelseskanalen. Gjennom denne støtes avfallsprodukter, ufordøyelige matrester og tilhørende bakterier ut av organismen." Lekkert?

Hvis du tenker over det så høres ikke det som skjer i skjeden særlig lekkert ut deg heller. Blod, utflod, og mange har sopp og diverse andre ulumskheter.

Anonymous poster hash: f27d6...d27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Midt i kampens hete er det lett å glemme det, i alle fall for oss. Og ingen av oss har blitt syke.

Anonymous poster hash: 03fbb...a42

Neida, har jo gitt rimjob jeg og maaange ganger uten at jeg har blitt syk heller, men min vagina tåler ikke fremmedbakterier (den tåler nesten ikke penisbakterier engang, og må skylle med natriumklorid om partneren kommer inni meg sånn at jeg ikke får infeksjon) så jeg må være veldig forsiktig med akkurat det der da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakterier som finnes i og rundt endetarmsåpningen:

E. coli, Enterobacter, Enterococcus, Klebsiella, Proteus Mirabilis og noen andre mindre vanlige.

Bakterier som er assosiert med UVI hos kvinner:

E. coli, Enterobacter, Enterococcus, Klebsiella, Proteus Mirabilis og noen andre mindre vanlige.

Tilfeldig? Neppe. Er UVI vanligere blant de som praktiserer analsex? Nei, det er det ikke.

Det er nok større sjanse for å få UVI gjennom å barbere vekk kjønnshår enn ved å ha analsex.

Bakterier som er typiske for analåpningen finnes svært ofte også på dørhåndtak, tastaturer og andre dagligdagse objekter. Lager man et utstryk fra hånden sin, vil man sannsynligvis finne e. coli og antagelig noen av de andre også.

Risikoen ved analsex og rimming er ikke at bakteriene er der, men at man driver aktivitet som lett kan hjelpe dem til å komme inn i kroppen, f. eks. gjennom rifter og små sår som kan oppstå.

De fleste som bruker bakterieargumentet glemmer at vi har et immunforsvar som er svært effektivt.

Anonymous poster hash: d13e7...c94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste som bruker bakterieargumentet glemmer at vi har et immunforsvar som er svært effektivt.

Anonymous poster hash: d13e7...c94

Immunforsvaret blir også sterkere om man utsettes for bakterier. Så det å være borti dørhåndtak og slikt i det offentlige, som inneholder disse bakteriene hjelper en som regel mer enn at det er skadelig.

Jeg har aldri vært mindre syk, enn når jeg jobbet på en plass med mye bakterier. Slik er det også for sykepleiere og den slags. De takler rett og slett bakterier mye bedre enn folk som ikke utsettes for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Immunforsvaret blir også sterkere om man utsettes for bakterier. Så det å være borti dørhåndtak og slikt i det offentlige, som inneholder disse bakteriene hjelper en som regel mer enn at det er skadelig.

Jeg har aldri vært mindre syk, enn når jeg jobbet på en plass med mye bakterier. Slik er det også for sykepleiere og den slags. De takler rett og slett bakterier mye bedre enn folk som ikke utsettes for det.

Immunforsvaret blir ikke sterkere, det blir bare mer differensiert, altså optimalisert for flere patogener.

Anonymous poster hash: d13e7...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Immunforsvaret blir ikke sterkere, det blir bare mer differensiert, altså optimalisert for flere patogener.

Anonymous poster hash: d13e7...c94

Ja, men "sterkere" er vell ikke et galt ord å bruke når det blir optimalisert for flere patogener? Altså at man takler mer og det skal mere til før en blir syk?

Jeg legger også merke til at de sykepleierne jeg kjenner ofte har en mildere form for sykdom når det er omgangssyke som går f.eks en andre som har fått den samme omgangen. Men det kan jo hende at de får den tidligere enn andre også.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, men "sterkere" er vell ikke et galt ord å bruke når det blir optimalisert for flere patogener? Altså at man takler mer og det skal mere til før en blir syk?

Jeg legger også merke til at de sykepleierne jeg kjenner ofte har en mildere form for sykdom når det er omgangssyke som går f.eks en andre som har fått den samme omgangen.

Tja....et immunforsvar som er for kraftig gjør mer skade enn nytte, så jeg synes nok ikke det er riktig ord. Forsvaret er heller ikke totalt sterkere i den forstand at immunresponsen er kraftigere (og det ønsker man seg virkelig ikke heller).

Jeg skjønner hvor du vil, og det er absolutt ikke meningen å være frekk, men det er så mange misforståelser rundt dette som blir misbrukt av folk som fronter nifse teorier, så jeg følte for å presisere litt.

Anonymous poster hash: d13e7...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja....et immunforsvar som er for kraftig gjør mer skade enn nytte, så jeg synes nok ikke det er riktig ord. Forsvaret er heller ikke totalt sterkere i den forstand at immunresponsen er kraftigere (og det ønsker man seg virkelig ikke heller).

Jeg skjønner hvor du vil, og det er absolutt ikke meningen å være frekk, men det er så mange misforståelser rundt dette som blir misbrukt av folk som fronter nifse teorier, så jeg følte for å presisere litt.

Anonymous poster hash: d13e7...c94

Ja jeg er på ingen måte noen ekspert på dette, så jeg skriver jo kun utifra det jeg erfarer og trur, så her har du nok mye mer spesifikt å komme med siden du virker til å kunne dette litt bedre enn oss som ikke har hatt dette som noe fag eller den slags.

Ikke var du frekk heller.. hehe. Må da være lov å rette på folk om man har dette som sitt felt.

Men jeg merker jo forskjell nå, med den jobben jeg har nå som ikke omhandler det å omgåes med bakterier i den grad jeg hadde tidligere. Da jobbet jeg også ute, og det gjorde at jeg kun var syk 1-2 dager i året. Jeg hadde ikke sykefravær på 4 år i den jobben pga jeg aldri ble syk, ihvertfall ikke i den grad at man måtte være hjemme.

Hvis du har noen teorier rundt dette, så hadde det bare vært morsomt om du gikk nærmere inn på det, om det kun er ren tilfeldighet eller om det ligger noe mer bak det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Tja....et immunforsvar som er for kraftig gjør mer skade enn nytte, så jeg synes nok ikke det er riktig ord. Forsvaret er heller ikke totalt sterkere i den forstand at immunresponsen er kraftigere (og det ønsker man seg virkelig ikke heller).

Jeg skjønner hvor du vil, og det er absolutt ikke meningen å være frekk, men det er så mange misforståelser rundt dette som blir misbrukt av folk som fronter nifse teorier, så jeg følte for å presisere litt.

Anonymous poster hash: d13e7...c94

Jeg har medfødt immunsykdom, og har ikke vært mindre syk enn siden jeg ble seksuelt aktiv og har vært i faste forhold med mye kyssing osv. Før var jeg konstant forkjølet og nå har jeg ikke vært forskjølet eller smittet av noe annet på et år. Så jeg sier i alle fall at det bare er sunt å bli utsatt for litt bakterier her og der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har medfødt immunsykdom, og har ikke vært mindre syk enn siden jeg ble seksuelt aktiv og har vært i faste forhold med mye kyssing osv. Før var jeg konstant forkjølet og nå har jeg ikke vært forskjølet eller smittet av noe annet på et år. Så jeg sier i alle fall at det bare er sunt å bli utsatt for litt bakterier her og der :)

Jeg trur AB er enig at bakterier er sunt å bli utsatt for. Men jeg trenger litt mer innførelse i hvorfor et sterkt imunforsvar er usunt. Snakker man da om at imunforsvaret også fjerner de sunne bakteriene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...