Gå til innhold

Hva er greia med Analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hatet analsex med exen, liker det veldig godt med kjæresten. Problemet er at jeg er så nervøs at jeg spenner meg, så vi gjør det bare etter at jeg (som oftest begge) har drukket litt.

Har såklart hatt uhell. Ikke i form av "bæsjeklumper" eller mais på penis som har blitt nevnt her da men. Siden han kommer inni der så er ofte det som kommer ut igjen litt, uhm, farget.. Anyhow, dette plager ingen av oss stort, litt må man jo tåle.

Helvete..nå var plutselig ikke så hypp lenger. Sæden blander seg med bæsjen der inni og det som kommer ut blir brunt... :kvalm:

Anonymous poster hash: 5f129...a9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helvete..nå var plutselig ikke så hypp lenger. Sæden blander seg med bæsjen der inni og det som kommer ut blir brunt... :kvalm:

Anonymous poster hash: 5f129...a9b

Heheheh. Jepp! Ikke at det skjer hver gang da altså. Har bare skjedd et par ganger. Men likefullt pretty nasty. Løser seg med å bruke kondom da, men det liker ingen av oss noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles det godt å ha en penis inni der altså? Trodde ikke man følte så mye inni endetarmen.

Eneste jeg tenker at det må gjøre dritvondt når han penetrer rumpehullet. Det der ville jeg ikke gått med på altså. Huff....

Pluss at det er litt ekkelt hvis det kan bli grisete. Nei, jeg skjønner ikke greien med analsex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles det godt å ha en penis inni der altså? Trodde ikke man følte så mye inni endetarmen.

Eneste jeg tenker at det må gjøre dritvondt når han penetrer rumpehullet. Det der ville jeg ikke gått med på altså. Huff....

Pluss at det er litt ekkelt hvis det kan bli grisete. Nei, jeg skjønner ikke greien med analsex.

Jo du merker det. Nei det er ikke vondt. Så klart skjønner du ikke greia når du ikke en gang har prøvd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles det godt å ha en penis inni der altså? Trodde ikke man følte så mye inni endetarmen.

Eneste jeg tenker at det må gjøre dritvondt når han penetrer rumpehullet. Det der ville jeg ikke gått med på altså. Huff....

Pluss at det er litt ekkelt hvis det kan bli grisete. Nei, jeg skjønner ikke greien med analsex.

Er jo masse nerver der. I tillegg er det veldig godt når han støter mot skjedeveggen. Kan få rene analorgasmer da. Og selve penetrasjonen er ikke vond sålenge man slapper ordentlig av og har varmet opp.

Men som sagt hatet jeg det med exen. Det var bare vondt og jævlig. Men kjæresten min nå vet tydeligvis hva han driver med, for det har aldri gjort vondt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

Føles det godt å ha en penis inni der altså? Trodde ikke man følte så mye inni endetarmen.

Eneste jeg tenker at det må gjøre dritvondt når han penetrer rumpehullet. Det der ville jeg ikke gått med på altså. Huff....

Pluss at det er litt ekkelt hvis det kan bli grisete. Nei, jeg skjønner ikke greien med analsex.

prøv å ha en butplug mens du har vaginal sex. mye bedre enn friksjon inn og ut i analen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KrissyHart

Er jo masse nerver der. I tillegg er det veldig godt når han støter mot skjedeveggen. Kan få rene analorgasmer da. Og selve penetrasjonen er ikke vond sålenge man slapper ordentlig av og har varmet opp.

Men som sagt hatet jeg det med exen. Det var bare vondt og jævlig. Men kjæresten min nå vet tydeligvis hva han driver med, for det har aldri gjort vondt.

mest sannsynlig treffer du g-punktet gjennom skjedeveggen, som gjør det godt.

det var det som var dig den ene gangen jeg hadde analsex. inn og ut i tarmen er lite erotisk.

samme når homser har analsex. da er det p-punktet de stimulerer gjennom analen, ikke selve tarmen.

edit: glemte at de stimulerer nervene i analåpningen

Endret av KrissyHart
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lyst til å prøve analsex, og håper for guds skyld jeg ikke ender opp med en fyr som maser om det. I så fall får han en agurk inn i ræva si først, så kan han si hvor godt det var.



Anonymous poster hash: 3fa6b...1a9
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir det neste? Penis inn i urinrør / nesebor / øregang?

Folk er gale.



Anonymous poster hash: 3fa6b...1a9
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest sannsynlig treffer du g-punktet gjennom kjedeveggen, som gjør det godt.

det var det som var dig den ene gangen jeg hadde analsex. inn og ut i tarmen er lite erotisk.

samme når homser har analsex. da er det p-punktet de stimulerer gjennom analen, ikke selve tarmen.

Det er nok noe sånt ja. Men får ikke den typen orgasme gjennom vaginal sex, så da kaller jeg det analorgasme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

Det er nok noe sånt ja. Men får ikke den typen orgasme gjennom vaginal sex, så da kaller jeg det analorgasme :)

ja, det er mye lettere å treffe g-punktet gjennom analen. derfor jenter liker det så godt.

g-punkt orgasme er mye bedre enn klitoris.

Endret av KrissyHart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir dere så provoserte av at noen nyter anal sex? Det er helt frivillig.



Anonymous poster hash: 7917d...c3c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt analsex ,flere år siden nå. . Det gjorde veldig vondt i begynnelsen, brukte laaaang tid på å få den helt inn. Etter det så ble det superdeilig, jeg var overrasket over at det var så godt . Men enden på den opplevelsen var et par store hemmoroider som ikke var noe behagelige, så det fristet ikke til gjentagelse nettopp pga det.

Ang dette dere kaller rimming, så forstår jeg ikke greia. Hva er opphissende ved å slikke eller bli slikket i rompa? Dette skjønner ikke jeg. :klo:



Anonymous poster hash: 2fd79...bd7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KrissyHart

Hva blir det neste? Penis inn i urinrør / nesebor / øregang?

Folk er gale.

Anonymous poster hash: 3fa6b...1a9

du får google utblokking av tarm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

Hvorfor blir dere så provoserte av at noen nyter anal sex? Det er helt frivillig.

Anonymous poster hash: 7917d...c3c

hvorfor blir de provoserte av at andre IKKE liker analsex?

det er poteto potato hvem som gjør hva. KG er til for diskusjon

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt analsex ,flere år siden nå. . Det gjorde veldig vondt i begynnelsen, brukte laaaang tid på å få den helt inn. Etter det så ble det superdeilig, jeg var overrasket over at det var så godt . Men enden på den opplevelsen var et par store hemmoroider som ikke var noe behagelige, så det fristet ikke til gjentagelse nettopp pga det.

Ang dette dere kaller rimming, så forstår jeg ikke greia. Hva er opphissende ved å slikke eller bli slikket i rompa? Dette skjønner ikke jeg. :klo:

Anonymous poster hash: 2fd79...bd7

Det er mer en fetisj sikkert. Samme som at man kan tenne på å utføre oralsex på noen - man får jo ikke noen fysisk nytelse selv der og da, men mange som liker det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor blir dere så provoserte av at noen nyter anal sex? Det er helt frivillig.

Anonymous poster hash: 7917d...c3c

Nja, har faktisk blitt et ganske stort problem at unge jenter som får sin første kjæreste føler seg presset på dette fra de litt eldre kjærestene. At det liksom har blitt noe "alle" prøver, og "krever".

Liker ikke tendensen.

Sier ikke at det er sånn i alle miljøer, men jeg har definitivt hørt om det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo du merker det. Nei det er ikke vondt. Så klart skjønner du ikke greia når du ikke en gang har prøvd

Ikke vondt? Det gjør JÆVLIG vondt og du føler en intens lyst til å presse fordi det føles som en stor bæsj!

Hilsen ei som har prøvd analsex mange ganger og aldri igjen.

Anonymous poster hash: 513a3...9c9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt analsex ,flere år siden nå. . Det gjorde veldig vondt i begynnelsen, brukte laaaang tid på å få den helt inn. Etter det så ble det superdeilig, jeg var overrasket over at det var så godt . Men enden på den opplevelsen var et par store hemmoroider som ikke var noe behagelige, så det fristet ikke til gjentagelse nettopp pga det.

Ang dette dere kaller rimming, så forstår jeg ikke greia. Hva er opphissende ved å slikke eller bli slikket i rompa? Dette skjønner ikke jeg. :klo:

Anonymous poster hash: 2fd79...bd7

Rimming er tabu og mange tenner på å gi partnern nytelse. For den som mottar så er det godt for det kiler litt.

Anonymous poster hash: f27d6...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

Nja, har faktisk blitt et ganske stort problem at unge jenter som får sin første kjæreste føler seg presset på dette fra de litt eldre kjærestene. At det liksom har blitt noe "alle" prøver, og "krever".

Liker ikke tendensen.

Sier ikke at det er sånn i alle miljøer, men jeg har definitivt hørt om det.

ja dessuten er det hiv ol om unge naive jenter ikke tør si de vil ha kondom, unge jenter tør ofte ikke si ifra i redsel for å skille seg ut

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...